FZ:s skattjakt igång - dag 1

Medlem

Ikonerna gåt juh åt så någon måste få dem, inte jag, fortfarande 8 poäng.


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

Får inga symbåler alls här, efter CTRL + F5 så slutade det fungera, desutom gick de som sagt va inte att klicka på.

Mycket bra med tävlingar där enbart ett fåtal kan vara med på. NOT.

Inaktiv

Fick upp en poängikon... gick inte klicka på den... och nu kommer inte fler upp längre... kul tävling..

Inaktiv

Samma sak händer här - inga symboler alls.
Synd att såna här saker ska hända vid såna här sköna tävlingar.

Medlem

Var glad att detta händer er nu och inte när ni ligger 1:a, FHV kanske FZ kan fixa det nu iaf...

Medlem

Hoppas att FZ startar om tävlingen eller nåt men det lär väl inte hända, surt o inte ha nån chans för man är en av dom det inte funkar alls för

Redaktör
Skrivet av Birchoff:
Skrivet av Tompa:

Återigen - tryck Ctrl och F5 i webbläsaren.

Hjälper inte för att få fram symboler.

[n=30043 Som det står här] dyker symbolerna fram med oregelbundna intervall - att refresha som en tok är ingen garanti för att få nya hela tiden.

Ctrl+F5 gäller de som har problem att klicka sig vidare när de väl har fått en symbol, inte för att få fram dem.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Birchoff:
Skrivet av Tompa:

Återigen - tryck Ctrl och F5 i webbläsaren.

Hjälper inte för att få fram symboler.

[n=30043 Som det står här] dyker symbolerna fram med oregelbundna intervall - att refresha som en tok är ingen garanti för att få nya hela tiden.

Ctrl+F5 gäller de som har problem att klicka sig vidare när de väl har fått en symbol, inte för att få fram dem.

Hur kan det då skilja 60p mellan 1:an och 10:an redan. 1:an måste ju fått symboler mkt oftare än 10:an, eller?

gnu
Medlem

Har klickat sen det fanns 1001 symboler, nere i 200 kvar nu och fick äntligen en symbol...som försvann och inte gav mig något när jag klickade på den.

lwf
Medlem

Fick en symbol på en gång och sedan en till, men jag missade den och klickade på en annan länk istället fast nu verkar det gå väldigt segt för jag får ingenting. Kan det ha något med det att göra? Ctrl-F5 gjorde ingen skillnad.

Medlem

Det är ju lite kul att man måste vara 18 år för att tävla.den som leder just nu och hoppar fram med "snabba"ryck" inte är det vad får han förutom att betala vinstskatt? en bild på prylarna som tröst


signatur

//Obs mina åsikter
Vengeance

Medlem

har börjat få symboler nu igen 16p, men slutade komma för ett tag sedan

Medlem

Kommer ikonerna fyllas på eller är tävlingen slut när ikonerna är slut?


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Inaktiv

Fick ihop 6 poäng sen har jag inte fått några symboler alls på över 30 min...
Och ja, jag har rensat cache...

Medlem
Skrivet av lwf:

Fick en symbol på en gång och sedan en till, men jag missade den och klickade på en annan länk istället fast nu verkar det gå väldigt segt för jag får ingenting. Kan det ha något med det att göra? Ctrl-F5 gjorde ingen skillnad.

Det jag gjorde också har inte kunnat få poäng sen dess... kan någon i crew åtminstone ta en titt på det för får ingenting, och jag verkar ju inte vara den enda.

Medlem

Ah, hur kan Tysonaut få så många och andra knappt inga?


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

Vete fan hur jag har fått så många, har bara suttit och klickat igenom ett antal sidor här på fz och de har poppat upp ganska ofta.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Medlem

Bizzart, här tvärdog det och sidan är juh segare än sirap...

9 poäng fick jag, awesome!


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

Befria mig från den här jävla skattjakten, vill inte ha några meddelanden eller popupfänster eller gula text fält i min browser ang den.
Hur stänger man av skiten?


signatur

Det var inte jag...

Medlem

NeoOhm, klicka på en ruta och sedan till höger att du inte vill vara med.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av tysonayt:

Vete fan hur jag har fått så många, har bara suttit och klickat igenom ett antal sidor här på fz och de har poppat upp ganska ofta.

Väldigt konstigt, du borde ha blivit drabbad av det som vi andra blivit att det bara slutat komma symboler efter ett tag som ingen cookie eller cache rensning kan bota.

Medlem

Äh hoppar av denna, inte så jäkla sugen på en DS ändå, ville mest se om en vanlig dödlig kunde ha en chans denna gång men det hade man inte.

Om det är så här jävligt nu hur ska det bli med de finare priserna då?


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Inaktiv
Skrivet av MugiMugi:

Får inga symbåler alls här, efter CTRL + F5 så slutade det fungera, desutom gick de som sagt va inte att klicka på.

Mycket bra med tävlingar där enbart ett fåtal kan vara med på. NOT.

Du tror dom gör det med meningen eller?

Medlem

Verkar som det är så att om man har en ruta uppe och sen trycker på en annan länk så får man inga mer. Jag, en i den här tråden och en till verkar det vara det som har orsakat att det inte har kommit några mer. Om FZ kunde åtminstone testa detta själva och bekräfta att det är en bugg eller ej. Vore även en rimlig förklaring till varför många bara slutat få medans dom i ledningen drar ifrån som rackans

Medlem

FZ måste ju få nån "knut" i webservern så bara ett fåtal får symboler efter ett tag.

Medlem

funkar inte för mig heller. och ctrl+f5 verkar inte hjälpa.

Redaktör

Ni som sitter och refreshar samma sida - testa att surfa runt...


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:

Ni som sitter och refreshar samma sida - testa att surfa runt...

Klickat runt sen det började och det gör inte nån skillnad.

Inaktiv
Skrivet av Drapan:

Verkar som det är så att om man har en ruta uppe och sen trycker på en annan länk så får man inga mer. Jag, en i den här tråden och en till verkar det vara det som har orsakat att det inte har kommit några mer. Om FZ kunde åtminstone testa detta själva och bekräfta att det är en bugg eller ej. Vore även en rimlig förklaring till varför många bara slutat få medans dom i ledningen drar ifrån som rackans

Så kan det vara, bara en fråga, ser du vad de i topplistan har för "poäng"?

Skriv svar