Ny omgång i FZ:s skattjakt i kväll!

Redaktör

Exakt tidpunkt för tävlingsstart kan vi inte säga (det slumpas), men som tidigast börjar de klockan 7 på morgonen.


signatur
Inaktiv

Hmm klickar runt som en galning när det släpps ett nytt set, jag får typ max 10 poäng och jag ser andra rusa upp på listorna med typ 30-60 pöäng, hur kan det komma sig?, finns det typ en hemlig sida så man får alla maxpoängare på? Jag menar har suttit sedan 7-30 till 10-39 nu har 39 pöäng, de it toppen har tametussan över 200??????
Hur gör ni?

Medlem

Iom att man har ett liv så är man ju chanslös i den här tävlingen,
klickade runt nyligen som en furia på den timme jag har över nu
inte hittat en enda ikon som om de betytt något när det
sitter folk och scannar sidan från 7 på morgonen

Lycka till alla!

Edit: Fick upp en nu men fick inga poäng för den
BAh... aja jag har jobb så får snällt spara
till mina grejer helt enkelt.

Inaktiv

Nä nu lägger jag av, suttit i et antal timmar nu och surfat runt på alla sidor från nyheter till bloggar till bilder, och har bara fått ynka 39 poäng, så jag lägger helt enkelt nerminna försök. Tävlingen var rolig ända tills jag insåg att en vanlig användare fick max 10 poäng medans de som har kommit på tricket får mellan 30-50 poäng. Så jag föreslår att nästa tävling blir lite mer generell för alla användare vare sig de jobbar eller inte. Exempelvis svara rätt på 5 frågot sedan en utlottning bland de som har svarat rätt.
Men nu är det tack för mig.

Medlem

Skulle FZ inte kunna ha dett lite oftare och lotta ut spel istället och till flera stycken istället typ de 3 första vinnarna med så man kan bättra på sin spelhylla lite mer
samt ha en tävlingsform som man inte behöver sitta ett dygn och få F5 skador som en hög i denna tävling lär ha fått


signatur

//Obs mina åsikter
Vengeance

Medlem
Skrivet av Satchmo:

Hmm klickar runt som en galning när det släpps ett nytt set, jag får typ max 10 poäng och jag ser andra rusa upp på listorna med typ 30-60 pöäng, hur kan det komma sig?, finns det typ en hemlig sida så man får alla maxpoängare på? Jag menar har suttit sedan 7-30 till 10-39 nu har 39 pöäng, de it toppen har tametussan över 200??????
Hur gör ni?

Det är väl det stora felet i tävlingen bland annat.
det står att man skall få frågor så jag provade igår på ett 10-tal men det enda jag behövde göra är att skriva säkerhets svaren sen var det inte mer med det bara det gick det att få poäng rätt snabbt.
har för mig jag fick 33 poäng på 5 min.
så bra och rättvis var den tävlingen så det var bara att lägga ner.:)


signatur

//Obs mina åsikter
Vengeance

12
Skriv svar