Vad är ni intresserade av?

Medlem

UFC/PrideFC (och annan MMA också iofs)
Film, alla kategorier
Fiske
Mountainbike, XC, DH, FR eller vad som helst
Bilar o.dyl. i måttliga mängder


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Inaktiv

Detta blev ju hur kul som helst. Och om Notumforce inte gillar vad jag skriver borde han följa sitt eget råd och bry sig om sina egna trådar. Aldrig sökt medhåll eller ställt krav på någon, bara läsa något annorlunda...

Undrar om han är lika stel som sin avatar...

Medlem

Berusningsmedel av alla dess sorter.
Dota.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem
Skrivet av Rouqe:

Detta blev ju hur kul som helst. Och om Notumforce inte gillar vad jag skriver borde han följa sitt eget råd och bry sig om sina egna trådar. Aldrig sökt medhåll eller ställt krav på någon, bara läsa något annorlunda...

Undrar om han är lika stel som sin avatar...

Snarare så att denna tråd blev exakt det du dissade från början
Var det du ville kunde du formulerat dig annorlunda från början så hade jag inte sagt ett pip.

Sen tips kan du inte ta kritik undvik forum


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Notumforce:
Skrivet av Rouqe:

Detta blev ju hur kul som helst. Och om Notumforce inte gillar vad jag skriver borde han följa sitt eget råd och bry sig om sina egna trådar. Aldrig sökt medhåll eller ställt krav på någon, bara läsa något annorlunda...

Undrar om han är lika stel som sin avatar...

Snarare så att denna tråd blev exakt det du dissade från början
Var det du ville kunde du formulerat dig annorlunda från början så hade jag inte sagt ett pip.

Sen tips kan du inte ta kritik undvik forum

SLAGSMÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL!!1111!!!1:)


signatur

What seems to be the officer problem?

Medlem
Skrivet av Notumforce:
Skrivet av Rouqe:

Detta blev ju hur kul som helst. Och om Notumforce inte gillar vad jag skriver borde han följa sitt eget råd och bry sig om sina egna trådar. Aldrig sökt medhåll eller ställt krav på någon, bara läsa något annorlunda...

Undrar om han är lika stel som sin avatar...

Snarare så att denna tråd blev exakt det du dissade från början
Var det du ville kunde du formulerat dig annorlunda från början så hade jag inte sagt ett pip.

Sen tips kan du inte ta kritik undvik forum

Race wars!!!!!!!

RACE WAR!!!!!!


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

1) Bandy
2) Football Manager
3) Familjeliv (!)


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Inaktiv
Skrivet av Notumforce:
Skrivet av Rouqe:

Detta blev ju hur kul som helst. Och om Notumforce inte gillar vad jag skriver borde han följa sitt eget råd och bry sig om sina egna trådar. Aldrig sökt medhåll eller ställt krav på någon, bara läsa något annorlunda...

Undrar om han är lika stel som sin avatar...

Snarare så att denna tråd blev exakt det du dissade från början
Var det du ville kunde du formulerat dig annorlunda från början så hade jag inte sagt ett pip.

Sen tips kan du inte ta kritik undvik forum

När har jag gett intryck av att inte tåla kritik? Jag tycker det är bättre att starta en tråd för att dissa andra trådar och ta reda på folks intressen än att fara runt med uppmaningar bland trådarna och berätta hur man ska sköta sig på forumet. -Håll er till ämnet tack, bla bla bla!
Jag får lite känslan av att någon vill leka snut i den här sandlådan och tar väldigt allvarligt på vad som skrivs. Är det inte så farbror Blå?

Getalife:)

Inaktiv

musik


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem
Skrivet av Zelaxe:
Skrivet av BangBoomBang:
Skrivet av Zelaxe:

Den enda och viktigaste:

Hur får man tiden att gå till 26sep?

vad händer då ?

Du har en 360 och vet inte? HAHAHAHAHAHAHAHA
25e är det egentligen men folket i europa får vänta en dag xtra.

(9+5)/2=7

say what?

p.s trevligt mattetal...


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

I ingen särskild ordning vill jag diskutera...

* Det amerikanska presidentvalet
* Fotboll
* Filmer jag sett eller vill se
* Var man får tag på musik med sångare som låter som Nathan Explosion
* För- och nackdelar med hundägande, samt lämpliga raser för en "första" hund
* Bra böcker som inte är svenska deckare för såna kräks jag snart på men som samtidigt inte är så fruktansvärt tråkiga och svårlästa att dom inte fungerar att läsa på tåget
* Snygga kändisar man dreglade över när man var liten och vad dom sysslar med nuförtiden
* Restips
* Åldersnojor
* Roliga sätt att göra bort sig
* Irriterande later folk har
* Vin och god mat

...och, tja, jag kan fortsätta ett bra tag.

Mest av allt skulle jag nog vilja diskutera varför det är så inihelskotta svår att hitta en vettig samtalspartner som man kan föra en intressant diskussion med.


signatur

Well, life is hard. Theyre just afraid of change.
-- Shannon Hoon

Inaktiv

Jag har nog ringat in 90% av mina intressen med den här listan.

*Bättre halvan av världen: Japan/Korea/Kina
*Språk: Japanska
*Bushido
*Bujinkan/Ninjor
*Aikido
*Kampkonst
*Anime/Manga
*Fantasy
*Vikingar
*Asatro
*Death Metal, Folk, Hårdrock, New Age, Film/Spel musik
*2D CG
*Ragnarök Online/World of Warcraft/Lineage 2
*Varför vi inte kan titta åt östra halvan av jorden?
*Asiatiska skräckfilmer


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

* Japansk popkultur, historia och landet i allmänhet.
* Design - framförallt på webben.
* Film.
* Skidåkning, om jag orkar ta mig till fjällen
* Serier (Marvel)


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Inaktiv

Det mesta.


signatur

supernoodle strikes again

Medlem
Skrivet av Rouqe:
Skrivet av Notumforce:
Skrivet av Rouqe:

Detta blev ju hur kul som helst. Och om Notumforce inte gillar vad jag skriver borde han följa sitt eget råd och bry sig om sina egna trådar. Aldrig sökt medhåll eller ställt krav på någon, bara läsa något annorlunda...

Undrar om han är lika stel som sin avatar...

Snarare så att denna tråd blev exakt det du dissade från början
Var det du ville kunde du formulerat dig annorlunda från början så hade jag inte sagt ett pip.

Sen tips kan du inte ta kritik undvik forum

När har jag gett intryck av att inte tåla kritik? Jag tycker det är bättre att starta en tråd för att dissa andra trådar och ta reda på folks intressen än att fara runt med uppmaningar bland trådarna och berätta hur man ska sköta sig på forumet. -Håll er till ämnet tack, bla bla bla!
Jag får lite känslan av att någon vill leka snut i den här sandlådan och tar väldigt allvarligt på vad som skrivs. Är det inte så farbror Blå?

Getalife:)

Ojsan jorå nog har du svårt att ta kritik alltid.

Och som sagt du säger det så bra själv du dissar trådar som dissar va sunket är det på en skala .

imo tråden är en nobrainer som flertal andra trådar folk uppenbarligen kommer inte bli mycket klokare av denna tråd .

Ska man berika ett forum så det sista man ska göra är att skapa en tråd om ingenting och klaga på andra som gör samma sak.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Dev|(es:

I ingen särskild ordning vill jag diskutera...

* Det amerikanska presidentvalet
* Fotboll
* Filmer jag sett eller vill se
* Var man får tag på musik med sångare som låter som Nathan Explosion
* För- och nackdelar med hundägande, samt lämpliga raser för en "första" hund
* Bra böcker som inte är svenska deckare för såna kräks jag snart på men som samtidigt inte är så fruktansvärt tråkiga och svårlästa att dom inte fungerar att läsa på tåget
* Snygga kändisar man dreglade över när man var liten och vad dom sysslar med nuförtiden
* Restips
* Åldersnojor
* Roliga sätt att göra bort sig
* Irriterande later folk har
* Vin och god mat

...och, tja, jag kan fortsätta ett bra tag.

Mest av allt skulle jag nog vilja diskutera varför det är så inihelskotta svår att hitta en vettig samtalspartner som man kan föra en intressant diskussion med.

Min familj har en liten border terrier, lurvig livlig sak som är våran första hund och det finns inte så mycket att klaga på, är född för att jaga olika sorters djur som bor i gryt.
Väldigt social, och lekfull hund, gör inte någon förnär och klarar säkert av mindre barn riktigt bra, våran har mött några som är cirka 4-5 år och den tyckte det bara var kul att få lattja runt lite

Från mina erfarenheter ska du välja en sån hund, den blir inte allt för stor (men inte sådär liten som någon sorts hund paris hilton skulle ha ) som älskar människor, lekfull när den vill och kan vara en riktig soffpotatis ibland också vilket är riktigt skönt.
Dom är också väldigt roliga, ganska dumma hundar som kan lätt börja springa in i samma väg flera gånger när den väl varvat upp sig och slänger och sliter med någon leksak


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Inaktiv
Skrivet av Notumforce:
Skrivet av Rouqe:
Skrivet av Notumforce:
Skrivet av Rouqe:

Detta blev ju hur kul som helst. Och om Notumforce inte gillar vad jag skriver borde han följa sitt eget råd och bry sig om sina egna trådar. Aldrig sökt medhåll eller ställt krav på någon, bara läsa något annorlunda...

Undrar om han är lika stel som sin avatar...

Snarare så att denna tråd blev exakt det du dissade från början
Var det du ville kunde du formulerat dig annorlunda från början så hade jag inte sagt ett pip.

Sen tips kan du inte ta kritik undvik forum

När har jag gett intryck av att inte tåla kritik? Jag tycker det är bättre att starta en tråd för att dissa andra trådar och ta reda på folks intressen än att fara runt med uppmaningar bland trådarna och berätta hur man ska sköta sig på forumet. -Håll er till ämnet tack, bla bla bla!
Jag får lite känslan av att någon vill leka snut i den här sandlådan och tar väldigt allvarligt på vad som skrivs. Är det inte så farbror Blå?

Getalife:)

Ojsan jorå nog har du svårt att ta kritik alltid.

Och som sagt du säger det så bra själv du dissar trådar som dissar va sunket är det på en skala .

imo tråden är en nobrainer som flertal andra trådar folk uppenbarligen kommer inte bli mycket klokare av denna tråd .

Ska man berika ett forum så det sista man ska göra är att skapa en tråd om ingenting och klaga på andra som gör samma sak.

Det är ju faktiskt du som håller tråden vid liv, men du kunde ju inte hålla dig från ännu ett ekivokt inlägg i min frånvaro och vägrar inse att saker i bland är på kul, likaså syftet med tråden. Låt mig svara en sista gång 1: Jag berikar inget med denna tråd även om det är trevligt att höra folks intressen och tanken var att i framtiden starta en intressant och enkel tråd som kanske handlar om något mindre fantasilöst än vad jag tog upp i början. 2: Nobrainer eller ej, försöker inte verka smart, söker bara fantasi sedan kan det vara hur koko som helst... tycker att det lilla man har skrivit ofta är sådant som jag tycker kunde vara kul att göra ett ämne av.
3: Fattar inte vad du skriver om dissandet. Men låt mig hänvisa till att allt är på kul och det är det så länge man dissar tråden och inte människan bakom tråden för jag vet inte ett skit om någon av er och ni vet inte ett skit om mig därför är ju ditt kritiksnack plockat ur luften, som så mycket annat.
Hade jag inte tålt kritik borde jag skrivit att du var typ bara ännu en introvert snorunge som ser livet genom ettor och nollor och medans vi andra växt upp funderar du över hur du ska formulera ditt 100000:e inlägg, för den bilden har växt fram av dig nu om man ska leka förståsigpåare.

Nu ska jag hissa min flagga och du borde tacka mig för nyckeln till din självinsikt så du slipper vara infantil resten av livet. Ps: Gå ut i solen.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Sommaren är över nu, så hjärndöda trådar är väl över nu också hoppas jag

Varför skulle hjärndöda trådar vara årstidsrelaterade?


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

*Musik
*Film
*Djur
*Tatuering och piercing

Typ det som jag kommer på såhär på rak arm, lätt berusad och trött som ett as.


signatur

Cause i need to watch things die

Medlem

1 Musik

2 Filmer

3 Bilar

4 Djur


signatur

You can't win the game...

Medlem

1. Vad folk tycker om andra människors forumsignaturer
2. Vad folk beställer på donken
3. Vad IceMan väger
4. Pizza


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem

" 3. Vad IceMan väger "

hahaha


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

1, Fotboll

2, Metallica

3, Film

4, MMA

5, Tjejer

Det är mina intressen

Medlem

shit, vafan är jag intresserad av egentligen?
Spel är väl kul.. men lirar nästan aldrig.
Lirar gura, men det är bara för att jag tycker det är ett bättre slöseri på tid än spel.
Fan, det är nästan bara det jag gör.. slösar tid. Då lägger jag upp min lista på saker jag gillar att göra när jag inte vill göra något.
Kolla på tv.
Laga mat.
Brudar.
Dator.
Gitarr.
Go.
Masturbera.
Böcker.
Undvika arbete.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

12
Skriv svar