Årets största besvikelser

Medlem

Shit den snubben har ju noll koll...

Inaktiv

Som sagt. Dead Space ska inte vara med på listan utan borde ersättas med FC2.

Medlem

Far Cry 2 fattas


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Äh, Far Cry 2 är toppen fast tråkigt nog ospelbart när det spelet är nerlusat med massa förödande buggar men ändå så bra att den inte ska vara med på en bottenlista. Helt avsaknaden av massa 20 minuters filmklipp i spelandet gör att man förlåter det mesta (tror den längsta var 20 sekunder). Pang på rödbettan bara!

GTA 4 kom på en överlägsen 1:a plats på bästa multiplattformsspel och då kan man inte ta den skribenten seriöst då han inte ens hade med Spindelharpan.

Toppresultat i PS3 klassen fick MGS och Burn Out Paradis och då förstår jag att han och jag inte har samma smak. Eller så kom det inte ut några andra bra spel än GTA 4 (3/5 i betyg av mig)

.... alltid retar man någon med en lista.


signatur

Det var detta...

Medlem

Haha, fan va random lista. Clear Sky var ju ett av årets höjdpunkter i min värld. Det led av lite buggar i början och hade en del grejer som behövde ändras/förbättras, men detta fixades snabbt med patchar och moddar. GPS-grejen dom nämner är en väldigt enkel fix. Men aja, det är deras förlust.

Min består bara av 2 titlar, då resten jag spelat varit riktigt najs;

1. Far Cry 2 (TRÅK)
2. GTA4 (Tappat sin stil och innehåll)

Fallout 3 var nära på att hamna på listan också då det är sjukt dåligt designat och har en ganska ointressant spelvärld. Men jag har iaf inte tröttnat på det än trots 25 timmars spelande, plus att mod-verktyget är riktigt mäktigt och underhållande och kommer nog kunna göra spelet till vad det skulle varit från början (Precis som med Oblivion).

Medlem

Bionic Commando Rearmed borde varit på den listan efter att musiken hade blivit totalförstörd.

Medlem

Clear Sky är ju ett utav de bästa spelen 2008.


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem

Spore hade dom rätt i men Dead Space...


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

den sämsta listan ja sett

Medlem

haha vad faan är det där för lista?

vad tusan gör Mirror's Edge och Dead Space där och vad gör Far Cry 2 _inte_ där?

killen har noll koll.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

dead space mirror edge är helt gryma, vart är farcry2 nånstanns:S? listan sög-_-


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Va fan gör Spore där, det var askul


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Vilka idioter ni är då? Förstår ni inte att folk har olika åsikter om spelen? O.o

Tur att några av er förstår listan iallafall.

Inaktiv

Tyckte listan var bra. Mirrors edge är väldigt samma sak hela tiden.
Äntligen någon site som delas samma tycke som mig. och jag gillar varierande spel. Inte Kassa prince of persia skräpet.

Mirrors edge var helt ok, men som sagt, man förväntade sig mer. Dead space var helt ok, men ganska så linjärt.
Age of Conan var ingen höjdare alls.
Så jag håller mycket med om den listan.

Men jag måste hålla med om att dead space bör inte vara med på listan, det var ett bra spel. Men kunde ju varit bättre. Mer monster tex.

Sen deras top 5 spel på 360 är iaf en riktigt usel lista.

Medlem

Dead space känns väldigt off då jag tror att många blev positivt överraskade över det spelet! själv så överträffade det mina förväntningar, hade många roliga timmar med det!

Mario Kart Wii ska inte heller vara där, riktigt skoj spel med nåra kompisar

Medlem

GTAIV, Spore, Little Big Planet, Gears of War 2, Sonic, Prince of Persia, Banjoo K och Left For Dead... listan kan göras lång. 8)

Inaktiv

Vafan de glömde ju GTA4 på listan! Aja, för göra en egen lista

Inaktiv

Skitlista. :/

Inaktiv

Mario Kart ska vara med, det har förstörts utav alla nya "vapen". Mindre racing än någonsin. Visst, det är roligt att skjuta varandra, men Pow,kanonen osv förstör hela spelet.

Vilken jäkla idiot placerar AoC på en sådan här lista sinnesrubbat!?


signatur
Pansarknekt

Listan beskriver inte nödvändigtvis min åsikt men jag tycker ändå den var rätt träffsäker. Farcry 2 fattades dock, kunde kanske eventuellt bytas ut mot Dead Space.
Dead Space var dock ingen höjdare för det.


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

Mirror's Edge var iaf bättre än Far Cry 2. Så bort med Mirror's Edge och in med Far Cry 2 på listan.

Medlem
Skrivet av Rolle:

Till listan hade jag nog tillagd:
NFS: Undercover
Legendary
CoD: WaW
Far Cry 2

World at War var juh bra juh...

juh...:(

Medlem

Hmm tycker som många andra vart är Far Cry 2 ?

Medlem

Dead Space borde bytas mot Far Cry 2 ja!

Inaktiv
Skrivet av QRT:
Skrivet av WaltX:

Dead Space ska absolut inte vara med på listan.

Inaktiv
Skrivet av Exxo:

Vilka idioter ni är då? Förstår ni inte att folk har olika åsikter om spelen? O.o

Tur att några av er förstår listan iallafall.

Vi förstår att det är deras åsikt, men vi måste samtidigt få stå för våra dvs att tycka deras lista SUGER.

Och World at War är bra. Förstod att det inte skulle komma upp i samma klass som CoD4 när det är Treyarch som utvecklade det. Men likväl grym action

Medlem

Kul att Times topp tio bästa spel lista har flertalet samma spel som denna top 10 sämsta spel lista. Smaken är som baken!

Inaktiv

Jisses, snubben som skrivit listan har ju noll koll eller allvarlig brist på smak. Mirror's Edge och Dead Space hör hemma på listan till nominerade GOTY-titlar! Däremot kan dom utan problem spola spel som Star Wars: Unleashed, Far Cry 2 och GTA4 (jämfört med Vice City så är fyran skräp).

Skriv svar