Playstation Home startar i morgon

Inaktiv

Så om jag nu stannar uppe till tolv slaget så skall jag kunna ladda hem detta Home som man har väntat på länge ? För det är så jag har uppfattat informationen..

Så nu skall man vara uppe ikväll igen å man kommer att vara den tjuriga trötta personen igen på jobbet .. Hehe...

Flakmonkey
Skrivet av impact:

Jävla fittsony, uppdatering men inget Home :evil: såvida den inte är i en separat uppdatering men varför skulle den vara det!%"#&

http://community.eu.playstation.com/playstationeu/board/messa...

Inaktiv

Läste komiskt nog den tråden efter att jag hade gjort min post här, läst klart nu, men har inga höga förhoppningar om att det kommer idag.


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Inaktiv

**Edit 8:15pm**

Very sorry about the delay here. The PSN outage really set us back a while but things are picking up again. And apologies for the delay in updates, I had to get home to continue with this. Looks like we're not far off now though.


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

Verkar ju som om det inte kommer något Home idag... Vågar man ens hoppas på att man får se det imorgon?

Aja, köpte 3 blu-ray-filmer idag så jag får roa mig med att kolla på någon av dem istället.

Edit: Nu kom det Tankar för fullt!

Inaktiv

The Forums Are Closed For Maintenance

The forums are currently undergoing maintenance. We apologize for any inconvenience this may cause. Please try again later.

Går bra för Sony ja.


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Inaktiv

Home är live gott folk, starta om Era PS3or.


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Inaktiv

ja äntligen 8)


signatur

Play 2 win!! on PSN: OdLuKnow is da name!!

Medlem
Skrivet av impact:

Home är live gott folk, starta om Era PS3or.

Dom måste ha lagt till det 1 sekund efter att jag stängt av den efter lite Valkyrie Chronicles hehe. Trodde det skulle bli till att vänta ett par dagar till. Pärkele.

Ja, ja... tankar hem det nu.


signatur
Medlem

Att installera gick ju bra, men att ansluta verkar omöjligt. Är väl överbelastat när alla vill testa samtidigt, antar jag...

Medlem

Satte rekord på Carrige Return mwahaha. Om det inte är lokalt, förstås. Fick 12800 poäng. Lär väl stå sig i hela fem sekunder.


signatur
Inaktiv
Skrivet av Gortie:

Satte rekord på Carrige Return mwahaha. Om det inte är lokalt, förstås. Fick 12800 poäng. Lär väl stå sig i hela fem sekunder.

haha, ah. En tjejkompis till mig är där inne och virrar runt nu, ser väldigt trevligt ut!


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

lirar nu det är sh+ysst som fan. Snygga miljöer


signatur

Driver inredningsbutiken https://roomly.se med över 100 000 produkter från 60 olika butiker - Välkommen in!

Medlem

Känns dock som de tittat lite på second life och ville ha nått liknande

Inaktiv

Det var faktiskt mkt sämre och tråkigare än vad trodde. Trodde inte det skulle vara så sparsamt med kläder/möbler etc. Visst man kan KÖPA fler, men det lär inte hända. Överlag var det väldigt tomt och innehållsfattigt.

Visst, det var lite småkul att springa runt och skrika "nerds" till alla, det får jag erkänna Och alla killar som svärmade runt ngn som klätt ut sig till tjej (men som antagligen inte var tjej).

123
Skriv svar