EA: "Wii är en utmaning"

Robot
Medlem
EA: "Wii är en utmaning"

Wierd faktiskt:S

Medlem

Först tänkte jag "Det heter weird - wierd är det man är till Matrix." sen kom jag att tänka på att det kanske var ett smart ordskämt.
Eller ett omedvetet.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

menar du "wired" ?:)

Inaktiv

Spelen blir ju sämre på Wii om dom t.ex ska släppa en multiformat till alla konsoller.

Medlem

Tycker det är sjukt att det är mycket billigare och enklare att utveckla till wii och ändå så verkar nästan inga företag satsa på "riktiga" spel till konsolen. Är lite slö i huvet just nu men det bästa och seriösaste jag nog har kört som inte Nintendo har gjort till konsolen är Zack and Wiki, annars tycker jag att det är ganska tomt med höjdar spel.

Lägg en riktig budget ffs!

En av de saker som jag såg fram imot med wii var att pga billigare utveckling så trodde jag att det skulle komma längre/seriösare spel som inte satsade på grafik lika mycket, men istället så las all fokus på handkontrollen och featuren vart viktigare än spelen på nåt sätt.

Medlem
Skrivet av Fearnox:

En av de saker som jag såg fram imot med wii var att pga billigare utveckling så trodde jag att det skulle komma längre/seriösare spel som inte satsade på grafik lika mycket, men istället så las all fokus på handkontrollen och featuren vart viktigare än spelen på nåt sätt.

Det trodde jag också, men så fel vi alla hade...

Medlem

Tror det kommer rulla på bättre vid 09, kan hålla med om att Zack & Wiki är riktigt seriöst. Nu spelar jag Trauma Center New Blood, vilket också är rätt seriöst. Snart har vi Mushroom Men som ska vara helt okej, tillsammans med Deadly Creatures som ser grymt bra ut.

Inaktiv
Skrivet av radiuz:

Tror det kommer rulla på bättre vid 09, kan hålla med om att Zack & Wiki är riktigt seriöst. Nu spelar jag Trauma Center New Blood, vilket också är rätt seriöst. Snart har vi Mushroom Men som ska vara helt okej, tillsammans med Deadly Creatures som ser grymt bra ut.

Håller med, därför måste man ha lite tålamod till Wii

1
Skriv svar