Medlem
Human Paladin

Tjena. Jag är en ganska ny wow-lirare. Jag har skapat en Human Pala som nu är i lvl 12. Jag har laddat ner en guide på hur man kan levla fort oavsett vikken klass och ras man är, men det verkar skitdrygt o följa allt som står där på guiden. Där ska man då göra vissa speciella Q för o få så mycket xp som möjligt o levla snabbt. Pallar seriöst ente följa hela den.

Nån som kan ge mig nåt tips på hur jag snabbt kan levla upp min char?

Uppskattar svar så fort som möjligt

Testpilot

Jag hade kul då jag speccade protection och sen drog på mig en massa mobs och massdödade.

Men somsagt , vill du snabbt levla följ nån levelguide och installera nån bra mod som håller koll på quests åt dig , tex Questhelper,Lighheaded,Tomtom osv ..

Medlem

Förvänta dig inte att levla skitsnabbt med första charen för det tar ett tag att lära sig att spela själv, om man inte ska följa en guide dvs. Det du måste fundera på är hur du vill specca och geara din char. Sen är det bara att börja questa. Du borde ha rört dig till Westfall. Questa där, åk och questa loch modan och darkshore om du orkar ta dig dit. Efter det så flyttar du vidare till Rockridge mountains, wetlands och Ashenvale. Duskwood är nästa anhalt och sen vidare till Stranglethorn vale. Vid det laget är du 30-35 och det borde med ett par timmar per dags spelande inte ta mer än kanske 3-4 dagar, inklusive resor om du vet var du skall.

Det sättet har jag använt på alla mina alliance chars som jag levlat och nu har jag dock inte levlat nån efter att de gjort det jobbet lättare men som horde så hoppade jag över flera zones pga att jag levlade ifrån dem.


signatur
Medlem

Tack för svaren.. det du sa TixFix va typ som den levelingguiden beskrev att ja ska göra.. tar de lång tid om man gör massa instanser hela tiden om jag vill nå från lvl 13-40?

Medlem

Ja, du kommer att spendera sjukt mycket tid på att jaga grupp i så fall... Följ guiden och se till att du har quest helper addonen.

Medlem

questa medans du "jagar grupp" . Det får inte bli tråkigt, då kmr du tröttna. Gör det du tycker är kul helt enkelt, skit i tiden

1
Skriv svar