MAG Beta program

Medlem
MAG Beta program

MAG Beta program

För er som fortfarande spelar detta spel kommer den närmaste tiden bli interessant. De nya uppdateringarna verkar bli riktigt grymma. Jag ser mest fram emot det nya level-systemet som verkar bli riktigt coolt.


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem

nice, det blir väl att tanka om det går för EU.

Medlem

Skoj!! Move-support, nya banor, vapen, skills!!

Det nya game-mode med alla 3 PMC's på samma map verkar ju asballt!

Medlem

Så bra spel! Ska försöka spela lite om man har tid i höst!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Jag provade betan lite snabbt och tyckte det var skit. Så jag är nyfiken ifall någon här på sidan spelar spelet och kan berätta hur det är. Det vore uppskattat.
Personligen så kan jag inte tänka mig att någon spelar detta spelet, och grund problemet är nog att det är för dåligt helt enkelt.


signatur

Wasted.White.Boys

Medlem
Skrivet av Banditen:

Jag provade betan lite snabbt och tyckte det var skit. Så jag är nyfiken ifall någon här på sidan spelar spelet och kan berätta hur det är. Det vore uppskattat.
Personligen så kan jag inte tänka mig att någon spelar detta spelet, och grund problemet är nog att det är för dåligt helt enkelt.

Har spelet sedan länge och har inte spelat det på väldigt länge. Det var väldigt kul. Men jag tröttnade på det rätt snabbt. Tröttade på MAG efter några månader.

Det är vad jag har att säga om spelet. Man kan få spelet för 228 kr (Spel + frakt) på CDON. Tycker det faktiskt är värt det.

Men om du tyckte att spelet var skit så är det nog kanske inget för dig

1
Skriv svar