Riddick: Dark Athena premiärfilmat
Låten är från ett band som heter Valley of the dead.
www.myspace.com/valleyofthedeadswe
---
Boo!
Nu är det visserligen länge sedan jag klarade ut The Chronicles of Riddick men jag tycker inte att grafiken har förbättrats så mycket. Dock verkar den mer finslipad!
ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4
Originalet är ett av de spel jag skäms för att jag inte klarat... har det både till xbox och PC men det har alltid kommit något emellan när jag tänkt sätta mig ner för att lira... nu ska det bli andra bullar!
Jag däremot har klarat av spelet, grymt var det då och så blir nog det här också... HOppas jag.
Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)
Fan va bra! Hade roligare med Riddick än både d3 å hl2.
D3, eh? Ja, Diablo 3 var ju ingen höjdare. Blizzard blev ryckte upp sig ordentligt i och med Diablo 4 dock.
P.S. D3 kanske var ett helt annat spel än diablo 3.
Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.
Fan va bra! Hade roligare med Riddick än både d3 å hl2.
D3, eh? Ja, Diablo 3 var ju ingen höjdare. Blizzard blev ryckte upp sig ordentligt i och med Diablo 4 dock.
P.S. D3 kanske var ett helt annat spel än diablo 3.
han kanske mena doom 3?
för övrigt såg de riktigt bra ut men nu skäms jag lite för att jag inte har spelat originalet:$
"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern