Vilka konsoller har du ? Xbox 360 , PS 3 , Wii, Xbox ,Ps2, GC

Medlem

Konsollmässigt (iaf av alternativen) så är det bara en Wii.. men så vet vi ju Alla att det är PC som är den sanna trotjänaren.

Skulle jag köpa en av de dyrare konsollerna, skulle det tveklöst bli en 360. Får se om man tar sig råd en otrevlig dag.. även om jag klarar mig utmärkt som det är.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Inaktiv

går det att få reda på hur många konsoller som släpps i en första sändning ?

som nu med 360 elite.
hur många tror ni det kommer släppas nu i höst i sverige ?

Medlem

nes, snes, ps1 ,ps2 ,psp ,gamecube,xbox, 360 & wii. ps3 coming soon.

Medlem

har ett nes liggandes nånstans hemma, också har jag haft en ps1 men en polare slarvade bort det, så den räknas väl inte

annars så är det en xbox crystal som väntar på att få sällskap av en wii


signatur

"I love escelators, they can never break, only temporarially turn into stairs"

Medlem

jag har ps2,xbox (sega,nintendo,ps1,pc)


signatur

You can't win the game...

Inaktiv

Har bara en xbox 360, och ja är stolt över det!


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Inaktiv
Inaktiv

Jag har+mitt hjärta C64 amiga 500 & 500+ c64, en cd 32, alla har inte fungerande delar och jag skäms för det

Medlem

3xNES (1 fungerande men inte kontroll)
N64
Gamecube
Xbox
Playstation 2 (död)
Playstation Two
Wii
Xbox 360

Medlem

NES
SNES
Sega Mega Drive I
Sega Mega Drive II
Playstation
Dreamcast
Xbox
Xbox 360


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Jee
Medlem

Sega Mega Drive
N64
Xbox
Gamecube
Xbox 360

Jag har haft ett Gameboy Colour och ett Gameboy Advance. Nu har jag ett DS.


signatur

Eller inte?

Medlem

Gameboy
Gameboy Color
PSP
SNES
Nintendo 64
Playstation
PS2

Medlem

Sega Mega Drive
Playstation 1
Playstation 2 x2
Playstation 3
Xbox
Xbox 360
Gamecube
Wii
NES

Hade ett Gameboy Advance.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Har en PS1a som jag fick av en lustig typ en gång.. Så köpte jag en 360 nu för ett par dagar sen bara.

Medlem

NES
SNES
Sega mega drive
N64
2x GC
Wii
GBA
GBA SP

Medlem

har ett playstation,(wow)

Medlem

Har en Super Nintendo (som absolut äger), Playstation 1 , Xbox

Plockade bort många som jag inte använder för tillfället så just nu står bara Wii, Gamecube och Playstation 2 framme. De bärbara nintendokonsollerna brukar jag fortfarande spela en del på med.


signatur

Tuba mirum spargens sonum per sepulcra regionum, coget omnes ante thronum.

nj
Medlem

Allt som allt så äger jag;
NES
SNES (hade en multi-x-ombyggd en gång i tiden för att kunna köra mina importerade RPG-spel, men den försvann hos en kompis...)
N64
GC
GBA
NDS
PS1
PS2
Har även två gamla Game & Watch-spel liggande någonstans, båda två olika Donkey Kong-spel om jag inte minns helt fel.

Skulle inte ha något emot en 360 och/eller en Wii, men det är ekonomin som begränsar så det får vänta.

Inaktiv

Har en ps3:a. Säger inte att någon annan konsol är dålig men jag gillar Sony och jag vill inte ge Bill Gates en krona. Räcker det inte med att han försöker pracka på sitt windows på den lilla skara som fortfarande kör linux? Ska han få våldta hela datavärden? Det är farligt med en kille som kan ösa in hur mycket slantar som helst för att nå sina mål. No offence till er med 360 dock. Det är ju en grym konsol som är betydligt billigare än ps3 så jag fattar att man köper den. Hoppas ni inte blir arga på mig nu.

Medlem
Skrivet av Rouqe:

Har en ps3:a. Säger inte att någon annan konsol är dålig men jag gillar Sony och jag vill inte ge Bill Gates en krona. Räcker det inte med att han försöker pracka på sitt windows på den lilla skara som fortfarande kör linux? Ska han få våldta hela datavärden? Det är farligt med en kille som kan ösa in hur mycket slantar som helst för att nå sina mål. No offence till er med 360 dock. Det är ju en grym konsol som är betydligt billigare än ps3 så jag fattar att man köper den. Hoppas ni inte blir arga på mig nu.

Tror det är lugnt med fanboys just här på FZ, men prova skriv det där på sweclocker så ska du nog få se eld! 8)


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

123
Skriv svar