YAY ÄNTLIGEN!!!!

Medlem

^- Iiih! Sant.

Älskar dig gumman min!

(Sedan kan jag säga att det finns inget underbara än sitt barn, även om det är jobbigt tröttsammt och ekonomiskt hårt)


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Inaktiv
Skrivet av abz:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH LOSER

Mhm... Livet handlar ju bara om sånt

Medlem

näe, men delvis. Är värt att prova iaf.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Du kan ju testa att dra ner på någon festival eller typ sticka till Åhus, där finns det gott om slampor :D!

Medlem

grattis, då kan jag ju fylla ut tråden med att jag precis hittat en tjej jag också. den som saknat mig vet nu varför jag inte varit inne sen midsommar :up:. men nu ska jag försöka ta mitt forumansvar igen.


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Fan ska man med flickvän till? Dom är ju bara krävande, jobbiga svärföräldrar, en veckas obligatorisk sexvägran varje månad tillsammans med sjuka humörssvängar. Till råga på allt så måste man sitta och pina sig igenom skitserier som Sex and the city, L Word, Desperate Housewifes etc. Nej fy fan säger jag bara...

Impa, pimpa, pumpa, dumpa med andra ord.

Ja, jag är svincool. I know.

Medlem

Eller så hittar men en flickvän som tycker om Star Trek, Stargate och finner det helt okej att leka lite med datorn.

lucky me!


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv
Skrivet av Famest:

Du kan ju testa att dra ner på någon festival eller typ sticka till Åhus, där finns det gott om slampor :D!

Nääh, har jag "väntat" så här länge kan jag lika gärna vänta tills jag träffar någon som det känns rätt med

Skrivet av IceMan:

Eller så hittar men en flickvän som tycker om Star Trek, Stargate och finner det helt okej att leka lite med datorn.
lucky me!

Känner bara en person som är intresserad av Stargate förutom jag, men det är en kille :(. Du verkar ha en bra flickvänn iaf, en sån äre isåfall man ska sikta på :D.

Medlem

hmm, det satans jobbiga med "det känns rätt flickor" är att man måste ut och hitta dom och leta, leta, leta. Ofta.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Har förmodligen en tjej på g. Jippi.
Men då kommer man till det svåra. Hur fan ska man hinna med å spela som en tok tro:p

Tjejer kommer å går men datorn den består.

Inaktiv
Skrivet av sno0zer:

hmm, det satans jobbiga med "det känns rätt flickor" är att man måste ut och hitta dom och leta, leta, leta. Ofta.

Det är väll lite av problemet, jag är så himla lat. Så sånt orkar man inte Max 2 gånger i månaden kanske, hahaha.

Youtube-proffs

Grattis, se till att inte hamna i samma sits som innan bara!


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Det är gått med en skinkmacka också.

Medlem
Skrivet av Hwergelmer:

grattis, då kan jag ju fylla ut tråden med att jag precis hittat en tjej jag också. den som saknat mig vet nu varför jag inte varit inne sen midsommar :up:. men nu ska jag försöka ta mitt forumansvar igen.

När jag fick ett mail med texten:
"Hwergelmer har postat nytt inlägg i tråden..."
Då tänkte jag direkt, nu skall jag skälla ut honom för hans frånvaro - jag accepterar allvarlig sjukdom, gisslandraman osv men sanningen är alltid mycket otäckare än fiktionen. Flickvän, förhållanden... *svimmar av skräck*

Jag beklagar verkligen,
Vi finns här när du är redo att komma tillbaka.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

haha, men nu ska jag ju försöka förena nytta med nöje, eller nöje med nytta, eller nöje med nöje... hmm, hur blir det nu :crazy:

tur att man har ett tryggt hem här att komma tillbaka till om det går åt helvete


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem
Skrivet av Hwergelmer:

tur att man har ett tryggt hem här att komma tillbaka till om det går åt helvete

Inte om... när.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

grattis

en sak jag undrar äver är dock - varför ska det antingen vara tufft eller töntigt att ha eller inte ha kysst en tjej oavsett ålder?

det faktum att man ens har en åsikt om hur eller när andra kysser tjejer måste ju tyda på att man är enormt mycket H O M O. kanske jag som har feltolkat något, vad vet jag.

Inaktiv
Skrivet av denbästaantisocial:

grattis

en sak jag undrar äver är dock - varför ska det antingen vara tufft eller töntigt att ha eller inte ha kysst en tjej oavsett ålder?

det faktum att man ens har en åsikt om hur eller när andra kysser tjejer måste ju tyda på att man är enormt mycket H O M O. kanske jag som har feltolkat något, vad vet jag.

What he said

Medlem
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av Hwergelmer:

tur att man har ett tryggt hem här att komma tillbaka till om det går åt helvete

Inte om... när.

never underestimate the power of denial


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem
Skrivet av Famest:

Alcr är manmannen :D, men varför ett helt år sgt_lol?

Var förlovad med henne i 1 år och har haft väldigt svårt att sluta tänka på henne men nu när jag har hittat en nu underbar tjej i mitt liv så har jag bara henne att tänka på

Medlem
Skrivet av Alcr:
Skrivet av sgt_lol:
Skrivet av Alcr:

Grattis till dig... Jag har inte ens kysst någon ännu, men bryr jag mig? Näääh....

wtf

Vadå Wtf? Fyller 18 i år, har ingen brådska/orkar inte bry mig...

Skrivet av MaLiBu:

wow det var verkligen värt att starta en ny tråd för

funderar på om jag ska skapa en tråd om hur jag drack mitt kaffe på jobbet idag, kanske ta upp vad som diskuterades under fikat också

Tycker jag låter som en underbar idé!

Hehehe jag håller med!!!!!!!!!:P


signatur

You can't win the game...

Inaktiv

Jag har en bättre idé. Man gräver med en spade, right. Men om man frågar Norman Bates så kan man använda den till mycket mer, man kan ju alltid pröva för blodet rinner ju olika mycket ju djupare man slår. Man kan ju även hälla mjöl i blodet och göra mat av det

Inaktiv
Skrivet av toomuch:

Jag har en bättre idé. Man gräver med en spade, right. Men om man frågar Norman Bates så kan man använda den till mycket mer, man kan ju alltid pröva för blodet rinner ju olika mycket ju djupare man slår. Man kan ju även hälla mjöl i blodet och göra mat av det

Jag... Fattar inte..?

Inaktiv

Man slår spaden i skallen på en som inte luktar så illa, sen tappar man blodet och blandar det med mjöl.

Medlem
Skrivet av toomuch:

Man slår spaden i skallen på en som inte luktar så illa, sen tappar man blodet och blandar det med mjöl.

Vad fan snackar du om för spade och mjöl i varenda tråd egentligen? Är det någon fetish? Blandar man blod med mjöl lär det förresten bli blodpalt. Vidrigt värre!

Youtube-proffs
Skrivet av sgt_lol:
Skrivet av Famest:

Alcr är manmannen :D, men varför ett helt år sgt_lol?

Var förlovad med henne i 1 år och har haft väldigt svårt att sluta tänka på henne men nu när jag har hittat en nu underbar tjej i mitt liv så har jag bara henne att tänka på

Akta så du inte blir fööör på din nuvarande tjej. Det kan bli döden med. Tjejer behöver lite space med. Överdrös inte henne med komplimanger och sådant hela tiden. Tex.
Hellre för lite än för ofta


signatur

Calle säger att jag är influencer

12
Skriv svar