Mer om Battlefield 2-patchen

Robot
Medlem
Mer om Battlefield 2-patchen

Är det många som spelar BF2 idag?
Och expansionen?

Medlem

jag trodde dom hade gett upp BF2 och BF2142 och vet någon om när BF3 kommer ut? (Jag läste i PCG för längesen att det skulle komma)

Medlem

Jag tycker att grafiken har blivit för gammal nu, är van vid grafik som i crysis eller till exempel battlefield bad company. Men tyckte om bf2 mycket förut. Det var absolut inte ett dåligt spel, men jag hoppas mycket på ett bf 3 snart, hoppas ryktena stämmer om att de hålller på med ett bf3 baserat på frostbite motorn.


signatur

cags

Medlem

Jag har köpt BF2 på Webhallen för 99kr, nästan gratis Spelet är fortfarande en av de bästa multiplayer shooters någonsin.

Medlem

Jag spelar det någon gång ibland. Finns inget spel än så länge som man spelar på samma sätt som slår det.

Medlem

Jag spelar det också då och då men brukar tröttna ganska fort. Jag skulle också vilja se ett BF3, med lite bättre grafik och andra miljöer.


signatur

Freshly dared, the half won.

Medlem

Det som gör att BF2 håller ännu (IMO) är moddarna. Precis som CS för HL.
Flera bra moddar ute till BF2.

Project Reality är en favorit, men Forgotten Hope 2 är också skoj.

Edit: Jag längtar också efter BF3. Project Reality skulle göra sig så Sjukt bra i Frostbite-motorn!


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem
Skrivet av FoxeN:

Är det många som spelar BF2 idag?
Och expansionen?

Det är en hel del som lirar Bf2 än idag.
Hör tyvärr inte till det gänget sedan man blivit en inbiten cod spelare!


signatur

Min negativa KDR är din positiva KDR!

dmn
Medlem

Som tidigare sagt är Project Reality theshit! Älskar det.

Medlem

Nä, nu kommer jag använda uttryck som jag inte ofta använder - Ni har så fel!

BF2 är ett riktigt, riktigt nerköp från Battlefield 1942. Ett bättre och mer välbalanserat multiplayer-shooter finns inte. Och det håller dessutom mycket längre än det melankoliska BF2.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Bt
Medlem

Bjorsan, det var ingen som nämnde bf1942 ifs ovan men jag håller med till 110%. BF2 dog för länge sedan, till stor del tack vare alla patchar, men bf1942 är fortfarande lika roligt.

BF2 blir man bara grymt frustrerad på när man spelar och vi ska inte ens nämna bf2142, det värsta skit ea/dice någonsin harklat upp.


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

Medlem

Själv gjorde jag och några gamla klanpolare från Repgubbar en kärt återbesök till BF1942 igår kväll. Det var länge sen jag hade så kul och då är man ändå en ganska inbiten BF2/CoD4-spelare. Få spela har bidragit med den Aha-upplevelsen som BF1942 hade första gångerna man spelade spelet. Det blir mer spel ikväll.

Dock är det kanon av Dice komma med en ny patch till BF2, men som så många andra önskar så hade det varit kul med ett nyt BF1942 i form av BF3.

Medlem

mm, för mig dog BF2 för länge sedan, iom patch 1.3 (eller vilken det nu var, den som tog bort squadjumping) Spelet blev helt statiskt och trist när det skedde.

Men för ett tag sedan blev jag introducerad till modden Project reality och nu blir det endå att jag sitter och lirar det nån gång i veckan. Men vanliga BF2, nej tack. den patchades sönder.

Medlem

Brukar också spela BF2 ibland, fortfarande bästa MP på PC imo, iaf vad min dator klarar av att köra.

Dock så blir det oftare att man kör BF Bad company på XB360, bättre krigskännsla i ett mp-spel finns inte.

Skulle vara härligt med BF3 till PC med förstörbar terräng som i BFBC.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Bt:

Bjorsan, det var ingen som nämnde bf1942 ifs ovan men jag håller med till 110%. BF2 dog för länge sedan, till stor del tack vare alla patchar, men bf1942 är fortfarande lika roligt.

BF2 blir man bara grymt frustrerad på när man spelar och vi ska inte ens nämna bf2142, det värsta skit ea/dice någonsin harklat upp.

Spelar folk fortfarande BF1942? eller är serverlistorna tomma eller obefolkade?

Inaktiv

MB?: fler spelar bf1942 online än UT3/crysis tillsammans, bf2 är fortfarande ett av det mer populära PC-spelen online, dock har det gått ner ett tag nu tack vare all hack som dom förhoppningsvis fixar nu med 1.5.

Medlem

jag lirar fortfarande battlefield 1942

men väntar på patch 1.5 så man kan börja lira 2an igenv utan fuskare


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Jag kör BF2 lite på lunchen då och då... Detta ska bli gott!

Inaktiv

Det ska bli kul med en ny patch:P

Medlem

Den som lägger sig ner först vinner!

Alltid hatat den delen med BF2. Det känns så dumt att behöva lägga sig ner för att träffa någon! Det går ju utan att lägga sig ner också men den andra kommer lik förbannat att lägga sig ner och få perfekt sikte =(

1
Skriv svar