Börjar man bli gammal?

Medlem

Ojdå, nu känner jag mej ung:P Själv så fyllde jag 12 år i Januari, så jag är en 95:a. I min ålder så tror jag nog att FPS-spel och MMORPGs är de vanligaste, Wow som favorit;) Förr i tiden så spelade jag massor Quake 2 men sen så började alla med Quake3:S

Sonic: Hemskt, det där med cancern, hoppas det ordnar sej! Håller tummarna för dej.


signatur

If something´s hard to do, its not worth doing.
q6600 3.6 ghz, 4gb DDR2, 8800GT 512mb

Medlem

Ganska irrelevant fråga/påstående egentligen. Mer intressant att titta på om mognaden och den allmäna attityden mot normer på ett forum. Jag menar, om man tittar på vilka som står för den undermåliga grammatiken och det unga språket så kan jag sätta en femma på att alla åldersgrupper finns likvärdigt representerade.


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem
Skrivet av Stealther:

Ojdå, nu känner jag mej ung:P Själv så fyllde jag 12 år i Januari, så jag är en 95:a. I min ålder så tror jag nog att FPS-spel och MMORPGs är de vanligaste, Wow som favorit;) Förr i tiden så spelade jag massor Quake 2 men sen så började alla med Quake3:S

Sonic: Hemskt, det där med cancern, hoppas det ordnar sej! Håller tummarna för dej.

"känner" ? =D du ÄR ung.

jag har kalsonger som är äldre än du lixsom :S

njut av livet för sen blir det bara skit.


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

23 i helgen nu..
Sigh, here's one for my homies.
*sätter på Pigeon John - Growin' Old*
=P

Medlem
Citat:

Iceman skrev:
"känner" ? =D du ÄR ung.

jag har kalsonger som är äldre än du lixsom :S

njut av livet för sen blir det bara skit.

Hahaha:P Trodde att det var mer tonåringar här på Fz men det var ju mestadels vuxna. Jag längtar ju tills jag blir äldre, så irriterande o vara 12 år, vill bli 15 så snabbt som möjligt;)


signatur

If something´s hard to do, its not worth doing.
q6600 3.6 ghz, 4gb DDR2, 8800GT 512mb

Medlem

Så tänkte jag när jag var 12 också men sedan upptäckte jag att det var exakt likadant som när man var 12 men man fick köra moppe lagligt och börsa på folköl i parken.

Medlem

Fyller 24 år om ganska exakt två månader, måste säga att jag slutade räkna efter 20-sträcket.

Blev lite pinsamt vid en studiecirkel när alla skulle berätta hur gamla man var. Jag hade helt glömt bort hur gammal jag var vid det tillfället och var tvungen att tänka efter en kort stund.

Och till min stora förskräckelse har jag upptäckt att spellusten börjat sina på allvar.

Inaktiv

fyller 21 den 3e november.. skitbra för d kommer massa spel i november som man kan köpa för födelsedags-pengarna!

Medlem

Jag började med datorer och spel när jag var ungefär 25, mina kompisar har alltid pillat med datorer och spel sedan vic 20 men jag såg aldrig det roliga... Nu tycker jag att spel, datorer, internet och hela den grejen är dödligt roligt men jag tror inte att det kan mäta sig med cycklar, kojor, lufgevär, mopeder, skateboard, folköl och hela den biten (när man är i rätt ålder) - Man behöver ju inte välja men många yngre missar nog en hel del roliga upptåg pga spel, internet osv... eller vad tror ni?


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:

Jag började med datorer och spel när jag var ungefär 25, mina kompisar har alltid pillat med datorer och spel sedan vic 20 men jag såg aldrig det roliga... Nu tycker jag att spel, datorer, internet och hela den grejen är dödligt roligt men jag tror inte att det kan mäta sig med cycklar, kojor, lufgevär, mopeder, skateboard, folköl och hela den biten (när man är i rätt ålder) - Man behöver ju inte välja men många yngre missar nog en hel del roliga upptåg pga spel, internet osv... eller vad tror ni?

Helt rätt. Har spelat sen tidigt 80-tal men hade minst lika skoj med utomhusaktiviteter.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Youtube-proffs

Tycker man börjar bli gammal när man ser att folk som är födda i sent nittiotal börjar skriva på forum


signatur

Calle säger att jag är influencer

Inaktiv

< morfaråterblick>
Håhåjaja.. Känns som igår när man hittade något om quake och Fragzone i en PCgamer och hamnade här.. Fyller 23 iår, och Fragzone är fortfarande den sida jag minns starkast från den tiden, just för att jag var jävligt het på att ragga quakeklan, haha! Var väl runt 95-97 tror jag?
< /morfaråterblick >

Inaktiv

Vo i helvitte, fi sjutton vad många gamlingar det finns här

Inaktiv

Jag är bara 14, en liten dryg fjortis;)


signatur

If you try to fuck with me then I shall fuck you too

Medlem
Skrivet av floube:

Vo i helvitte, fi sjutton vad många gamlingar det finns här

nej nej, det har kommit en massa barn!
du ser det ifrån fel håll


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

Barn /Ungdomar;)


signatur

If you try to fuck with me then I shall fuck you too

Medlem
Skrivet av IceMan:
Skrivet av floube:

Vo i helvitte, fi sjutton vad många gamlingar det finns här

nej nej, det har kommit en massa barn!
du ser det ifrån fel håll

Det är bara ett sätt att hålla medelåldern på stadiga 18 år


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av Polish:

Tycker man börjar bli gammal när man ser att folk som är födda i sent nittiotal börjar skriva på forum

aa precis!

varje gång jag pratar med nån som är född på 90 talet tänker jag

"wtf? PRATA? herregud, borde inte den killen vara typ 3-4år gammal?"


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Fyllde 23år i sommras. Fast jag känner mig yngre än någonsin. För det är nu man börjat leva på allvar. Ialla fall för min egen del.


signatur

http://thegamingground.com Is the place to be If you like videogames, movies, music, anime, IT and humor!

Medlem

fyller snart 19. funderar på att rerolla.. har hört att endgame suger

eh..

Skriv svar