Betapatch till Battlefield 2 snart här

Medlem
Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av ostmjuk hamster:

Får testa BF2 igen då. Har inte blivit något gejmande på väldigt länge.

Skrivet av storhemulen:

Det bästa vore förstås att ta bort alla lama jets som sabbar spelet.

Själv stör jag mig på att man kan dö i spelet och tycker att de borde plocka bort den funktionen - om du förstår min ironi.

Flyg är effektivt. Det är bara att acceptera.

De skulle ju iaf kunna göra så man får något effektivare mot planen för de som kör planen är ofta äckligt grymma.

Under nästan alla de 300+ timmar jag spelat BF2 har jag ofta stött på att AA tornen står tomma, och detta även efter förbättringen av AA. Få är sugna på att "tråka" i dem då det sällan händer mycket. Hade man organiserat sig lite där skulle planen aldrig ha det där extra övertaget.

URK
Medlem
Skrivet av ostmjuk hamster:
Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av ostmjuk hamster:

Får testa BF2 igen då. Har inte blivit något gejmande på väldigt länge.

Skrivet av storhemulen:

Det bästa vore förstås att ta bort alla lama jets som sabbar spelet.

Själv stör jag mig på att man kan dö i spelet och tycker att de borde plocka bort den funktionen - om du förstår min ironi.

Flyg är effektivt. Det är bara att acceptera.

De skulle ju iaf kunna göra så man får något effektivare mot planen för de som kör planen är ofta äckligt grymma.

Under nästan alla de 300+ timmar jag spelat BF2 har jag ofta stött på att AA tornen står tomma, och detta även efter förbättringen av AA. Få är sugna på att "tråka" i dem då det sällan händer mycket. Hade man organiserat sig lite där skulle planen aldrig ha det där extra övertaget.

det är helt rätt AA står tomma på grund av att planen vet vart de är och vart de ska skjuta ner dem innan AA har hunnit sikta in sig på planet. om man tar bort just den faktorn så har vi alla camparna kvar som ligger med sniper gevären och har lätt stilla mål att skjuta på.om man räknar bort de sakerna så har ju planen flare oxå.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Inaktiv

Tycker inte om Battlefield 2. Tycker att det borde gå snabbare att starta spelet och att komma in på en server. Lättare att uppdatera patchar och tillägg. Nu är man tvungen att installera en massa.

Och för det andra : Punkbuster suger.

Medlem
Skrivet av Dreamtale:
Skrivet av Qrush:

Visst, de patcher som kommit har gjort mer oreda än reda MEN som sagt var glada att de släpper patcher överhuvudtaget.

Sämst argumentet någonsin.

Nej, sämsta argumentet någonsin är att skriva "sämsta argumentet någonsin" och sen inte utveckla varför.

dmn
Medlem

Har inte spelat vanilla-BF2 på två år, men spelet är ändock ett av dom som körs mest på min burk i form av totalmodden Project Reality.
Ruggigt kul för den lite mognare spelaren (inget för cs-tomtar alltså).

Inaktiv

Ett tag sedan dem patchade BF2

12
Skriv svar