Trauma Center: New Blood

Robot
Trauma Center: New Blood

Med skalpellen i ett stadigt grepp har vi skurit upp en av de blodigaste Wii-titlarna i höst för att se om vi kan hitta underhållning på operationsbordet.

#guitar-hero


Medlem
Provkarvat - Trauma Center: New Blood

Wow, ett bra 3:rd party spel till Wii! Det var ett tag sedan

Inaktiv

House äger^^


signatur

a"C"RED -

Inaktiv

De måste ju bara döpa uppföljaren till Trauma Center: Second Blood

Medlem

Fyra efter fyra efter fyra

Medlem

Haha, ballt spel:D

Medlem

Vänta nu, recensenten skippade storyn men bestämde sig ändå för att sätta ett minus på den?

Medlem

Oj oj! Jag ser stämnings ansökningarna komma efter att folk som spelat försöker operera på riktigt.
"Men, det funka ju så på Wii!"

Medlem

ganska mediokert alltså.

Inaktiv
Skrivet av Wartex:

Vänta nu, recensenten skippade storyn men bestämde sig ändå för att sätta ett minus på den?

Haha!

Spelet ser underbart ut!
Detta är definitivt ett köp från min sida.

Årets julklapp till Wii?


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Det verkar ju riktigt roligt! Väldigt rolig idé och ett bra exempel på ett spel som ALDRIG hade gjorts om inte Wii-kontrollen fanns. Synd att man sålt sitt Wii. Sugen på att köpa igen ju.

Medlem

Haha, kolla in introt till spelet. Värsta "House" rip-offen....
http://www.youtube.com/watch?v=M1d_ct6nI_8

PaZ
Medlem

Skulle vara kul att veta vad som skiljer detta från första spelet i serien (Second Opinion)..

Inaktiv
Skrivet av Boldtaar:

Oj oj! Jag ser stämnings ansökningarna komma efter att folk som spelat försöker operera på riktigt.
"Men, det funka ju så på Wii!"

Haha, ja:up:

Medlem

Har köp spelet för en vecka sedan ungefär och måste säga att det är kul och svagt beroende framkallande. Första gången som man skulle sy ihop ett sår var nog det roligaste, det blev rätt snett och ju mer jag skrattade ju hemskare blev stygnen,,, nästan så jag sydde mitt namn på patienten.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem
Skrivet av Sillage:

Har köp spelet för en vecka sedan ungefär och måste säga att det är kul och svagt beroende framkallande. Första gången som man skulle sy ihop ett sår var nog det roligaste, det blev rätt snett och ju mer jag skrattade ju hemskare blev stygnen,,, nästan så jag sydde mitt namn på patienten.

Haha, bara det får mig ta mig tusan att klura på att köpa det.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Wartex:

Vänta nu, recensenten skippade storyn men bestämde sig ändå för att sätta ett minus på den?

Hade storyn varit bra hade jag inte skippat den. Kodarna ska ha en eloge för snabbspolningsknappen.


signatur
Medlem
Skrivet av spiken:
Skrivet av Wartex:

Vänta nu, recensenten skippade storyn men bestämde sig ändå för att sätta ett minus på den?

Hade storyn varit bra hade jag inte skippat den. Kodarna ska ha en eloge för snabbspolningsknappen.

Okej, men den kanske tog sig senare? Den delen du skippade dvs...

Medlem

JAG ÄR DOKTOR

Medlem

säkert bra men att använda kniv för annat än att döda är inte min grej=)


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

1
Skriv svar