Fem minuter från ArmA 2
Shit snyggaste jag sett på länge. :heart:
Ser bra ut, men vildsviner ser ut som den skitit på sig när den går
Men överdrivet snyggt är det inte...dock har den extremt stora ytor så jag antar att det höjer dess kvalite på grafiken lite (asso..blir inte snyggare, men det är snyggt med tanke på ytorna man rör sig på...deras storlek då..bah..ni fattar!)
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
Från officiella forumet:
"Also faces have final model, but not final mimics and don't have skinshader, both is wip. Also most of particles are placeholders (waiting for some functions from programmers). Please remember this video is from early alphaversion, there will be still lot of tuning. Falling parshutes dont have animation etc, please be patient, we are busy with all of these things and working on them."
3080, i9-11900F, DDR4 64GB
Riktigt najs! Den betydligt rörligare kameran ser mycket intressant ut! Ökar nog inlevelsen och tempot en hel del. Sånt älskar jag
Spelade aldrig första ArmA, men är riktigt sugen på en snygg och bra soldat-simulator. ArmA2 ser iaf mycket lovande ut, och OPF2 låter intressant (Har dock inte fått se särskillt mycket vettigt av det än. Mycket snack.)
Ser ut som GTA-Niko fått sig en plats i både cod 4 och detta
Tycker snarare att det ser ut som att en snubbe från filmen Behind Enemy Lines har fått sig en plats i GTA4, COD4 och nu även i ArmA2. Kolla här om ni tvivlar
Men överdrivet snyggt är det inte...dock har den extremt stora ytor
Precis, man får offra lite grafik mot yta. Kartan är 225km^2 stor, med över 326km väg, över 50 byar/samhällen och 1883 unika trafikskyltar. Alla delar av kartan kan nås utan laddningstider.
Blir spännande att se om #Codemasters får till det med OFP2.
Alltså, jag kände när jag såg trailern att ljuden inte riktigt passade ihop med vapnena när dom sköt.. de lät helt fel bara, vet inte hur ja ska förklara det.
Och sedans när hoppar marinsoldater fallskärm på deras uppdrag ? :S
+ när dom hade landat (marinsoldaterna) så var rösten som pratade värsta dåligt inspelad också.. :S
Är väl jag som är negativ bara.. men men.
Modden SLX gör så att ARMA blir mer likt ARMA II.
Rekommenderas varmt.
http://www.armedassault.info/index.php?cat=addons&id=449&setl...
Modden SLX gör så att ARMA blir mer likt ARMA II.
Rekommenderas varmt.
http://www.armedassault.info/index.php?cat=addons&id=449&setl...
SLX fanns väl till operation flashpoint? vilket båda arma och OP:FP2 är baserat på.
ser fram imot att deras mod även till arma2
Öh, BIS gör Arma, Codemasters gör OFP2, BIS har inte rätt till namnet OFP sen de bröt upp för 3-4 år sen.
Tycjer dessutom att det ser sådär ut, de har fortf inte slutat använda svarta texturer för döda stridsvagnar som exploderar, dvs att man ser texturen bytas.
Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!