Dragon Age framför kameran

Robot
Medlem
Dragon Age framför kameran

Ser coolt ut på bilderna och att det är bioware som gör spelet får mig att längtas efter detta spel!


signatur

I got a Goldenshower.

Detta kommer garanterat äga extremt mycket. Förmodligen bästa spelet 2009. :heart:


signatur
Medlem

läste om detta redan 2005.

Medlem

Japp detta har en "Ska Ha" stämpel på sig.... Ska bli intressant!


signatur

Den som har flest prylar när han dör vinner!

Medlem

Mass effect with swords ...

Medlem

Nästa långkörare på PC efter Fallout 3

Medlem

Jag är inte helt övertygad ännu. Bioware gör bra grejer men detta känns... vet inte... urvattnat. Jag hoppas jag har fel dock.


signatur
Medlem
Skrivet av Exim:

Mass effect with swords ...

... och Mass Effect var rikdigt rikdigt bra


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem

jag tycker att det liknar Age of Conan väldigt mycket.=)

Medlem

Blir säkert ett lika stort "meh" som deras övriga titlar, dvs superlinjärt, stelt, ingen kul utforskning.. Det positiva är väl att dom inte kan vräka på med 500 lådor i varje level som de inte orkar engagera sig med (dvs som i ME och KOTOR), fast dom byter antagligen bara ut det mot tunnor nej tack!


signatur
Inaktiv

Älskar Baldur, KotOR, Jade Empire och Mass Effect. Så det blir säkerligen en hedersplats i hyllan även för denna titel.

Det var Bioware som fick mig att välja xbox istället för ps.

Medlem

jag vill att det ska bli bra, men det kommer säkert suga. eller åtminstone vara ganska mediokert.

Medlem
Skrivet av MKultra:

Blir säkert ett lika stort "meh" som deras övriga titlar, dvs superlinjärt, stelt, ingen kul utforskning.. Det positiva är väl att dom inte kan vräka på med 500 lådor i varje level som de inte orkar engagera sig med (dvs som i ME och KOTOR), fast dom byter antagligen bara ut det mot tunnor nej tack!

Baldurs gate (både ettan och tvåan) tycker jag personligen är långt ifrån superlinjärt och stelt och inte heller tycker jag att det saknar kul utforskning... Men det är kanske bara jag...;)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

1
Skriv svar