The Hunter i hela världen

Medlem

tydligen så finns det en " simulator" för jägare då du får sätta på en pryl på din egen bössa och som även går till avtryckaren, sedan får du sikta på tex en prjektroduk och skjuta på olika djur och träna "träffbilden" blev bara lite fundersam på om det fanns stöd för detta på " hunter" och hur skulle man då ta sig famåt? blåsa i ett rör? ( skulle jag vilja se om man blir jagad av en björn i spelet , haha!

Skrivet av Krozz:

Jag förstår inte riktigt grejen med MMO på ett jakt spel?
Så om jag har smygigt mig upp på ett djur och ska precis avlossa ett skott, så kanske någon jänkare dödar djuret jag hade på siktet.
Kan jag då bli sur på han och döda han då eller?.
Sen undrar jag också om man kan gå och byta vapen eller uppgradera sin bössa med andra spelare i någon by?
Är det att man går upp i levels och grejer också?

Hahahahaha snacka om för mycket WoW


signatur
Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Jestrix:

Jag har inga problem att springa runt och skjuta människor.. men oskyldiga djur tar i mot ><

..en diskussion som varit tidigare om jaktspel.

Det är pixlar för övrigt.

Åh fan och jag som trodde jag var värsta massmördaren påriktigt!

Jag vet inte.. om folk åtminstånde jagade björn eller vildsvin med ett gammalt hederligt spjut, då skulle jag kanske tycka det var ballt.. men sniper rifle mot något som då inte har en chans att försvara sig?

Jägare är bara en samling Gankers


signatur

-We're all fools, two-faced and chaotic. Some of us makes you weep, some of us makes you smile and most of us does both.

Medlem

Lite störande att dom alltid ska dutta och göra ALLT för att amerikanarna ska bli så nöjda som möjligt.

Medlem

Väldigt snyggt är det, blir ett givet test.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Hur lång tid kommer det ta innan folk börjar söka upp andra spelare att skjuta på istället?

Inaktiv
Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av Dreamtale:

Om grafiken nu faktiskt är så som trailern visar, så känns det lite bittert att de ödslar det på ett jakt-spel. :/

Ja fan va bra sagt! Tycker också att jakt spel ska vara skitfula och att det kan använda motorn till något annat, liksom vem vill ha en verklighetstrogen miljö i ett jaktspel? löjligt ju...förstår inte folk alltså...

Jag tror faktist det här kan bli något! Bara de öser på med teknik och utrustning och realism så! Tänk er att sitta i 20 minus grader med en termos och vänta på att jakt kamraterna lockar en älg emot dej:D

Realism... Blotta tanken på att framför datorn sitta och vänta på en virtuell hjort i fyra timmar, uppklättrad ett jakttorn, får det att pirra i min mage. Spel där man spenderar tid på att göra saker som är riktiga, realistiska fritidsintressen är i mina ögon för menlösa spel för menlösa personer. Jag ser ner på er som tänker spela det här. Gör någonting på riktigt istället.

Inaktiv

Har redan bokat!

Medlem
Skrivet av showerguy:

Har redan bokat!

Är inte detta spel gratis? Eller vad menar du?


signatur

The King is Back

Medlem
Skrivet av blesserad:
Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av Dreamtale:

Om grafiken nu faktiskt är så som trailern visar, så känns det lite bittert att de ödslar det på ett jakt-spel. :/

Ja fan va bra sagt! Tycker också att jakt spel ska vara skitfula och att det kan använda motorn till något annat, liksom vem vill ha en verklighetstrogen miljö i ett jaktspel? löjligt ju...förstår inte folk alltså...

Jag tror faktist det här kan bli något! Bara de öser på med teknik och utrustning och realism så! Tänk er att sitta i 20 minus grader med en termos och vänta på att jakt kamraterna lockar en älg emot dej:D

Realism... Blotta tanken på att framför datorn sitta och vänta på en virtuell hjort i fyra timmar, uppklättrad ett jakttorn, får det att pirra i min mage. Spel där man spenderar tid på att göra saker som är riktiga, realistiska fritidsintressen är i mina ögon för menlösa spel för menlösa personer. Jag ser ner på er som tänker spela det här. Gör någonting på riktigt istället.

förutfattade meningar. Behövde jag lägga till något?

ett spel skulle dom aldrig kunna släppa som har 100% realism, de finns nog ingen som sitter i ett spel och väntar över 1 timme på något varesig det handlar om jakt eller inte. jag tror mer att "realism" i sammanhang med "the hunter" rör sig om grafik, precis som många andra spelskapare säger "vårat spel är realistiskt, kolla bara på grafiken" så är det endast grafiken som är realistisk. Och om man ska se ner på folk som spelar / är intresserade av jaktspel så kan man ju lika gärna se ner på folk som spelar vilket spel som helst. precis som GTA spelen intresserar många så intresserar Deer Hunter serien många, de finns så att säga konsumenter, för utan konsumenter finns ingen marknad och då skulle man inte hålla på med just en sånn grej.

Jag är personligen smått intresserad av jakt men det har ingenting att göra med att jag försvarar denna spelgenré.

som vanligt.. låt spelet komma ut på marknaden - spela spelet - yttra dig.


signatur

Chooch it

Medlem
Skrivet av Krozz:

Jag förstår inte riktigt grejen med MMO på ett jakt spel?
Så om jag har smygigt mig upp på ett djur och ska precis avlossa ett skott, så kanske någon jänkare dödar djuret jag hade på siktet.
Kan jag då bli sur på han och döda han då eller?.
Sen undrar jag också om man kan gå och byta vapen eller uppgradera sin bössa med andra spelare i någon by?
Är det att man går upp i levels och grejer också?

jag börjar också tvivla starkt på ifall du förstått de där med MMO då MMO = Massive Multiplayer Online

det finns en viss markant skillnad på mmorpg och mmo, om du förstår hur jag menar...

finns en bra sida där man kan söka upp fakta... testa sök på "wikipedia"


signatur

Chooch it

Medlem
Skrivet av Ymer:

Lite störande att dom alltid ska dutta och göra ALLT för att amerikanarna ska bli så nöjda som möjligt.

Du tror inte att de kan bero på att USA har en bland dom bästa jaktmarkerna i världen? Allt från kalkon till björn och älg.

Pansarknekt
Skrivet av FAMILJEGUFF:

Hur lång tid kommer det ta innan folk börjar söka upp andra spelare att skjuta på istället?

Hehe den frågan dök upp för mig med. Själv skulle jag nog testa det först. Det kan bli riktigt roligt.
Defender of the Deers!


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

Jag älskar Disney slingan när de mular Bambis pappa. Säkert köp.

Medlem
Skrivet av Mahone:
Skrivet av Ymer:

Lite störande att dom alltid ska dutta och göra ALLT för att amerikanarna ska bli så nöjda som möjligt.

Du tror inte att de kan bero på att USA har en bland dom bästa jaktmarkerna i världen? Allt från kalkon till björn och älg.

Och alla jägare är ju självklart dataspelare.

Det är inte så här i bara det här spelet 90% av alla spel MÅSTE ha minst en amerikan eller utspelas på amerikans mark osv

Skrivet av Ymer:

Och alla jägare är ju självklart dataspelare.

Det är inte så här i bara det här spelet 90% av alla spel MÅSTE ha minst en amerikan eller utspelas på amerikans mark osv

Om majoriteten av målgruppen är amerikansk så är det korkat att INTE anpassa spelet därefter.

Inaktiv

avalanche e skickliga


signatur

There is no theory of evolution. Just a list of creatures Chuck Norris has allowed to live.??

Inaktiv

"Beta" testar "The Hunter" för tillfället, är ingentligen ingen fantast av Jaktspel, dock var det grafiken som var omtalad som gjorde att jag ville testa spelet & wow, grafikmässigt är det väldigt bra, om inte riktigt bra. Det krävs en del tåladmod för att ha framgång i sina jakt sessioner.

12
Skriv svar