Olovligt filmad på skolan

Medlem

Fyfan, den filmen hade inget som var pinsamt alls egentligen, killen som laddade upp den ska skämmas för att han har fördomar mot olika folkgrupper... men som sagt, berätta för rektorn, sånt här ska inte tolereras!

Medlem
Skrivet av Famest:

Fyfan, den filmen hade inget som var pinsamt alls egentligen, killen som laddade upp den ska skämmas för att han har fördomar mot olika folkgrupper... men som sagt, berätta för rektorn, sånt här ska inte tolereras!

Haha vadå inte pinsamt? De e sånt här beteénde som gör att "gamers" får en nördstämpel... Jag tycker detta är pinsamt bara att kolla på, för de just finns personer som håller på så här...


signatur

I'm the best around...

Medlem

ser inte heller vad det "pinsamma" är nånstans?
bara roligt ju!


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Det spelar väl ingen roll vad vi tycker, om den som filmar känner sig kränkt, då är det så. Att filma nån olovandes är en kränkning och att uttala sig om det utan att själv vara där är att göra det lätt för sig.
Fast synd är det ju om killen som filmade..Fråga han om han inte har nåt riktigt liv, en sån loser...

Hmm, lägg upp hans e-post adress här så kan vi väl spamma honom..;)
Nä, det vore ju att sänka sig till hans nivå..Men lite kul hade det varit..

Medlem
Skrivet av Svenpa:

Det är kl 8.00 på morgonen, vi har inga saker what-so-ever att leka med, vi står precis utanför lektions salen och väntar. Det vi gör är att vi pratar engelska för att vi tycker det låter roligare, dels för vi går Eng-C dels för det vi spelar och gör är allt på eng på fritiden. Vi är bara helt random för att fördriva tiden.

absolut inget fel med det, sånt där är bara skoj och kreativt.. ta inte illa åt er av tönten som filmade er


signatur

thank you, come again

Medlem

Ser inte heller det pisamma i filmen, du kanske borde sluta bry dig om det och stå på dig och säga att du bara var morgon pigg eller dylikt :P. Skulle tro att, ju mer du bryr dig om filmen så blir det säkert värre skulle jag tro.


signatur

- Nån vaken? Dygnet runt? Naew

Medlem
Skrivet av Grönatummen:
Skrivet av Famest:

Fyfan, den filmen hade inget som var pinsamt alls egentligen, killen som laddade upp den ska skämmas för att han har fördomar mot olika folkgrupper... men som sagt, berätta för rektorn, sånt här ska inte tolereras!

Haha vadå inte pinsamt? De e sånt här beteénde som gör att "gamers" får en nördstämpel... Jag tycker detta är pinsamt bara att kolla på, för de just finns personer som håller på så här...

Förklara hur det är "pinsamt" tack. Nördstämpel eller inte... Vem fan bryr sig? Det där inlägget fick dig att framstå som att du ligger på samma nivå som han som filmade.

Medlem

Lufta hans cykel. Stå och flina med dina kompisar när han ska cykla hem.
Annars kan du smeta in hundbajs/använd snus på cykelstyret.
Eller både och.
Vattenballong från balkongen.
Filma honom tillbaks, lägg ut på youtube.
Fan, det finns hur många sätt om helst att hämnas på.

Vill du vara redig kan du göra en polisanmälan om ärokränkning/förlolämpning eller nåt. Skicka sen ett anonymt brev hem till hans föräldrar där du berättar om vad killen gjort, skriv med länken samt diarienummer på polisanmälan.

Var kreativ ffs. 8)


signatur

yolo

Medlem

Kan nån förklara vad grejen är? Jag ser ett gäng killar som står och pratar i en korridor. Vad är grejen med homosexualitet och nördstämpling?


signatur

Allt i ovanstående post är självklart endast min åsikt, och bör läsas som rättstavat även om så inte är fallet.

Medlem

Det är väl för att eftersom han själv inte kan engelska måste det anses nördigt att kunna?
Trodde det skulle vara grövre saker, som att ni skulle stå och prata om startrek eller nåt sånt (ta inte illa emot nu bara, ville bara visa exempel )
Men säg det där till rektorn, kränkande vilketfall!


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Alltså, youtube laddar fett slött för mig just nu. Kan någon förklara vad de gör på filmen? För jag lovar - oavsett vad de gör så gör vi värre saker. Så jag är med dig Svenpa!


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Inaktiv

de står i ett hörn och snackar engelska. jag förstår inte vad som är roligt...


signatur

Time wounds all heels. /Nick Lowe
#komsi - the Quiet life.

Medlem

Dem pratar engelska, det är väl det ända som riktigt händer


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Inaktiv
Skrivet av Grönatummen:
Skrivet av Famest:

Fyfan, den filmen hade inget som var pinsamt alls egentligen, killen som laddade upp den ska skämmas för att han har fördomar mot olika folkgrupper... men som sagt, berätta för rektorn, sånt här ska inte tolereras!

Haha vadå inte pinsamt? De e sånt här beteénde som gör att "gamers" får en nördstämpel... Jag tycker detta är pinsamt bara att kolla på, för de just finns personer som håller på så här...

håller med dig gröna tummen jag såg också tendenser på homosexualitet i filmen HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHA;)

Medlem
Skrivet av nolimitsoya.:

de står i ett hörn och snackar engelska. jag förstår inte vad som är roligt...

Hmmkay. Låter iofs lite väl seriöst för mig


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Inaktiv

sköna kommentarer ni fått på youtube iallafall!

Medlem
Skrivet av abz:

sköna kommentarer ni fått på youtube iallafall!

Dom tycker att killarna i filmen borde ta självmord, själv tror jag att mänskligheten skulle bli lite bättre om dom som skriver sånna kommentarer försvann ur genpolen istället.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

någon sorts av syrebrist under födseln? svår ångest pga den egna latenta förtryckta homosexualiteten? kanske en svår traumatisk uppäxt inlåst i någon pedofils källare?

det måste finnas NÅGON anledning för att vara så korkad som de som gett kommentarer på den filmen.

man tappar mer och mer av det lilla hoppet man har på mänskligheten....

Medlem
Skrivet av Rissan:

Dom tycker att killarna i filmen borde ta självmord, själv tror jag att mänskligheten skulle bli lite bättre om dom som skriver sånna kommentarer försvann ur genpolen istället.

På Internet är alla häftiga -.-


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Inaktiv

nog att de var nördiga men att be nån begå själv mord för det är väl att gå lite förlångt, hade räckt med ett simpelt "hahaha"

Medlem
Skrivet av Budolicious:
Skrivet av Rissan:

Dom tycker att killarna i filmen borde ta självmord, själv tror jag att mänskligheten skulle bli lite bättre om dom som skriver sånna kommentarer försvann ur genpolen istället.

På Internet är alla häftiga -.-

Och som alla vet går inte "häftig" hand i hand med intelligens.:\


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem
Skrivet av abz:

nog att de var nördiga men att be bån begå själv morde för det är väl att gå lite förlångt hade räckt med ett simpelt "hahaha"

Grejen med sådana snabbkommentarer är att det spelar ingen roll vad det handlar om. Lägg upp en film på en som är verkligt bra på något, säg fotboll, och minst tre kommer skriva "Din mamma är en hora, ta självmord bög". Tangentsbordstragedi


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem
Skrivet av Budolicious:
Skrivet av abz:

nog att de var nördiga men att be bån begå själv morde för det är väl att gå lite förlångt hade räckt med ett simpelt "hahaha"

Grejen med sådana snabbkommentarer är att det spelar ingen roll vad det handlar om. Lägg upp en film på en som är verkligt bra på något, säg fotboll, och minst tre kommer skriva "Din mamma är en hora, ta självmord bög". Tangentsbordstragedi

Word.
Tangentbordstragedi, är det ett vedertaget uttryck? Det är ju perfekt för att beskriva små fjantar som försöker hävda sig på internet
TBT, liksom.

Jag brukar dock, mot bättre vetande, ha våta drömmar om att få träffa en del i verkligheten.

Svenpa - det bästa du kan göra är att bara glömma bort det, jag tycker inte filmen var något särskilt, det säger mer om han som postar än er... vill du inte att den skall vara där dock så se till att de tar bort den... oddsen är att du skapar någonting av ingenting dock.

Jag tycker att man skall kunna slippa att hamnap på nätet om man inte vill vara där... smygfilmning är inte ok imo.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Smygfilmning är tydligen okej enligt svensk lag så länge personen/personerna inte känner till detta. Men ifall man får reda på det (ni vet ju nu) gäller andra regler, vet inte exakt vilka men till er fördel borde de vara. Minns att jag läst en artikel om en person som filmat sina grannar tills han en vacker dag blev påkommen.
Kolla upp det först så det inte visar sig att det faktiskt är okej att filma.

hehe, gillar också TBT grejen

Medlem

Filmen var ju inget pinsamt. Det pinsamma är ju själva kommentarerna till filmen.
Men jag tycker absolut du ska gå till rektorn, man vill ju ha någonting att säga om när man läggs ut på nätet så här.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Jag säger det igen för dom som inte orkar läsa alla 3 sidorna (jag är likadan).

Det är inte att vi blivit filmade och lagda på youtube (kunde vi bjudit på), det är att han kommenterade det på ett kränkande sätt. Jag har dessutom fått reda på att han gjort sånt här tidigare.

Vi tog det till rektorn och filmen har blivit borttagen, försöker han något mer så blir det polisen. Hoppas han har vett nog.

Nu blev det inget särskilt med det troligen, men jag tycker ändå det var rätt att det iaf uppmärksammades.

Grönatummen: Skylla oss själva för att vi blivit smygfilmade? Anser du att det går över dig när en avlägsen grupp människor beter sig, som du kallar "nördigt"? Bara för vissa gamers beter sig si så tror folk att resten och beter sig så? Om det är fallet så är det inte oss det är fel på utan de som tror så.

Tydligen så har folk en otrolig drift att uttrycka sig anonymt, även här på fz. Eftersom någon tydligen har skrivit svordomar och skällsord sen "Svenpa" så måste det varit folk från FZ eller andra som blivit tippade till den här tråden som registrerat sig bara för spamma massa skit. Jag förstår inte hur folk undanlägger all moral och liknande så fort de får anonymitet.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av Budolicious:
Skrivet av abz:

nog att de var nördiga men att be bån begå själv morde för det är väl att gå lite förlångt hade räckt med ett simpelt "hahaha"

Grejen med sådana snabbkommentarer är att det spelar ingen roll vad det handlar om. Lägg upp en film på en som är verkligt bra på något, säg fotboll, och minst tre kommer skriva "Din mamma är en hora, ta självmord bög". Tangentsbordstragedi

Word.
Tangentbordstragedi, är det ett vedertaget uttryck? Det är ju perfekt för att beskriva små fjantar som försöker hävda sig på internet
TBT, liksom.

Haha, det vet jag inte. kom sådär spontant bara


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem
Skrivet av Svenpa:

Tydligen så har folk en otrolig drift att uttrycka sig anonymt, även här på fz. Eftersom någon tydligen har skrivit svordomar och skällsord sen "Svenpa" så måste det varit folk från FZ eller andra som blivit tippade till den här tråden som registrerat sig bara för spamma massa skit. Jag förstår inte hur folk undanlägger all moral och liknande så fort de får anonymitet.

Och det är faktiskt pinsamt.


signatur

Allt i ovanstående post är självklart endast min åsikt, och bör läsas som rättstavat även om så inte är fallet.

Medlem

Bara personer som själv är osäkra och har dålig självbild nervärderar andra på det där viset, så det är ingentligen ni (killarna på filmen) som ska skratta åt den där idioten som la upp filmen och idioterna som la de där korkade kommentarerna, inte tvärtom.


signatur

<3

Medlem

Def..


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

123
Skriv svar