Olovligt filmad på skolan

Medlem
Skrivet av Svenpa:

Det var, udda av dig att leta upp den, kunde jue frågat :/

Äh det hade bara segat ner de hela, allt jag behövde söka på va wow-spelare så kom de upp direkt. Men det verkar som att filmen är borta nu så

Medlem
Skrivet av Mahone:

Äh det hade bara segat ner de hela, allt jag behövde söka på va wow-spelare så kom de upp direkt. Men det verkar som att filmen är borta nu så

Det var jue mer att jag BAD er att inte leta upp den specifikt. Hade hoppats på lite respekt för något man snällt ber om.

Edit: Dåligt citerat.

Medlem
Skrivet av Klfh:
Skrivet av Svenpa:

Tydligen så har folk en otrolig drift att uttrycka sig anonymt, även här på fz. Eftersom någon tydligen har skrivit svordomar och skällsord sen "Svenpa" så måste det varit folk från FZ eller andra som blivit tippade till den här tråden som registrerat sig bara för spamma massa skit. Jag förstår inte hur folk undanlägger all moral och liknande så fort de får anonymitet.

Och det är faktiskt pinsamt.

exakt, den här som ligger bakom nicket "idinhormun" , eller vad det nu var på youtube, ombeds logga ut från fz och inte återvända.


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem
Skrivet av Svenpa:

Äh det hade bara segat ner de hela, allt jag behövde söka på va wow-spelare så kom de upp direkt. Men det verkar som att filmen är borta nu så

Det var jue mer att jag BAD er att inte leta upp den specifikt. Hade hoppats på lite respekt för något man snällt ber om.[/quote]

De är ju som att be någon att leta upp den Nyfiken i en strut och man ska inte dö nyfiken

Medlem

Ibland hoppas man på bättre än vad som egentligen är realistiskt. Aja skit samma.

Medlem
Skrivet av Budolicious:
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av Budolicious:
Skrivet av abz:

nog att de var nördiga men att be bån begå själv morde för det är väl att gå lite förlångt hade räckt med ett simpelt "hahaha"

Grejen med sådana snabbkommentarer är att det spelar ingen roll vad det handlar om. Lägg upp en film på en som är verkligt bra på något, säg fotboll, och minst tre kommer skriva "Din mamma är en hora, ta självmord bög". Tangentsbordstragedi

Word.
Tangentbordstragedi, är det ett vedertaget uttryck? Det är ju perfekt för att beskriva små fjantar som försöker hävda sig på internet
TBT, liksom.

Haha, det vet jag inte. kom sådär spontant bara

Glöm inte vart ni såg det först, ladies and gentlemen... TBT.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Inte jag som skrev nått på youtube om ni får för er det bara för att ja skrev nått negativt


signatur

I'm the best around...

Medlem

Vilken jävla idiot, bra att du står på dig Svenpa. Hade suttit gott om du kommit på något bra sätt att trycka dit han. Förstår dock om du inte vill ha mer trubbel, bra att du gick till rektor.

Inaktiv

Själv tycker jag att det hela är lite småroligt man kan ju säga att du får skylla dig själv lite grann som kom med det här på fz. Det är ju inte riktigt så att folk härinne kan hjälpa dig på något sätt med ditt problem utan det borde du diskuterat med dina 3 vänner som var med på filmen.

Ps. nej det är inte jag som är idinhormun!

Medlem

Självklart tog jag upp det med dom så fort jag träffade dom, tänkte jag kanske skulle se vad andra utomstående tyckte innan. Det som skrevs var knappast något man brydde sig om, då den personen inte ens "trollade" ordentligt, utan bara spammade.

Har sett känsligare saker skrivas på forum så inte trodde jag någon som hade ork att hänga på allmänt prat här på fz bara för sen försöka jävlas med en trådskapare. Och självklart har jag fått hjälp, många skriver faktiskt allvarligt som du kan se. Man tar in alla intryck man får sen tänker man lite själv och så brukar man komma fram till ett bra resultat.

Edit: stavning

Inaktiv

ok då det var jag som var idinhormun hahaha

Medlem
Skrivet av abz:

ok då det var jag som var idinhormun hahaha

hahaha


signatur

I'm the best around...

Medlem

abz, Var det du? För att så fort något oschysst kommenterats fanns du här för att rapportera om detta. Och så är ditt sätt att skriva på rätt snarlikt med det som spammats.

Inaktiv

hatkulturen på internet asså! will it ever stop! I'M WARNING YOU! I'M GONNA SHUT DOWN MY MEANINGLESS PIECE OF SHIT BLOG IF YOU DON'T STOP POSTING MEAN COMMENTS!11!


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Inaktiv

ja det var jag som var idinhormun jag gick igenom besväret att fixa konton och rapportera om inlägget fram och tillbaka för att få svenpa att känna sig som en mindre människa

Medlem

Hur absurt det än må låta så kan det vara sant.

Inaktiv

vilket det är

Medlem

abz tycker du är den mindre människan.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem
Skrivet av klossen:

abz tycker du är den mindre människan.

word.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Hahaha! Abz, jag tycker att DETTA är pinsamt. -.-

Medlem

Ja jevlar du, det var mycket kraft bakom dina spammade inlägg på youtube. Det hör nog till det sällsynta att ha folk som spammar x antal svordomar i en jävlas massa inlägg på internet. Särskilt efter jag visat länken och sagt att jag ska rapportera den, då brukar trollen (i ditt fall meningslösa spammaren) leta sig fram.

Det kanske är sant, men om det inte är det så har du en väldans konstig längtan på uppmärksamhet. Vad är det för sätt att behandla en frihet som du blivit given?

Medlem

Tråden har spårat ur totalt och känns inte som den tjänar något syfte alls längre.

Låst.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

123
Skriv svar