Far Cry 2 utökas med nytt innehåll

Medlem

Jag som trode FC2 sålde väldigt bra på PC bättre än PS3 hade ja för mej


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Those bastars! Jag tyckte spelet var bra även fast jag blev besviken, men så kan man inte ens få en ordentlig patch till pcn, näe usc ubisoft gör mig bara mer och mer besviken, och enda felet med själva spelet om man kan se över lite andra grejor, är väl att kartan suger! det är ju berg tamefan överallt inga stora djungler att sneaka igenom inga stora vidsträckta savanner som sträcker sig bort mot horisonte och allvarligt djurlivet var ett skämt men samtidight blev jag sugen på att spela spelet efter det här så hejdå fc2 dax.


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

Fyra nya banor är precis vad man behöver när den ökända och hypade map-editorn finns. Ge oss de Far Cry 2 vi förtjänar jävla Ubisoft.

Medlem

Konstigt att Far Cry 2 sålt så pass bra som de har ändå... med tanke på hur många det är som bara klagar på spelet.

Eller är det verkligen så att folk köper spel utan att ta reda på något om det innan? "De köper grisen i säcken" så att säga...

Medlem

Vad är det för skit alla snackar om? Vad är det som är så dåligt med spelet? Inte testat det så vet inte.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Remus:

Vad är det för skit alla snackar om? Vad är det som är så dåligt med spelet? Inte testat det så vet inte.

Det mästa! För mej kraschar spelet hela tiden.
Har senaste Drivarna men det kraschar endå!
Skit spel! Glad att jag tankade ner skiten o testa o inte va dum nog att gå o köpa skiten innan jag har testat spelet.


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem
Skrivet av SCORPION2000:
Skrivet av Remus:

Vad är det för skit alla snackar om? Vad är det som är så dåligt med spelet? Inte testat det så vet inte.

Det mästa! För mej kraschar spelet hela tiden.
Har senaste Drivarna men det kraschar endå!
Skit spel! Glad att jag tankade ner skiten o testa o inte va dum nog att gå o köpa skiten innan jag har testat spelet.

xD "Demo" som tur var...:)

Medlem

Snälla forum. Det stavas för bövelen "SKITSPEL" och inte SKIT SPEL. Herregud.. FZ:s forum har nog en av de mest felstavande forumanvändare i modern tid. Snälla, lär er stava. Särskrivningar och felstavningar. *urk*


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

Språk Polis!

Medlem

Spelet var en besvikelse och hade framförallt så mycket missad potential att det var tragiskt. Men. Jag föredrar att få mina spelnyheter levererade utan åsikter. Det här ser inte proffsigt ut IMHO
"Tillhör du minoriteten som faktiskt uppskattade spelet"

Medlem

någon som vet hur fordonen ser ut??

Medlem

det här vapnet borde vara med :


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Skrivet av Deathwisher:

Snälla forum. Det stavas för bövelen "SKITSPEL" och inte SKIT SPEL. Herregud.. FZ:s forum har nog en av de mest felstavande forumanvändare i modern tid. Snälla, lär er stava. Särskrivningar och felstavningar. *urk*

Om det är det värsta du vet så måste jag nästan tycka synd om dig. Lägg av, spela roll hur folk skriver, du fattar vad de skriver så spela roll? Jag tror dom flesta skriver fort när dom skriver på forum, inte sitter dom och ser efter att allt är korrekt och perfekt så dom slipper löjliga klagomål från såna som dig?? Inte jag iaf, har större problem i livet än det!

Hur många fel hittade du i min text nu då?? Säkert många, but who f...king cares??

OT: Tycker spelet var ok, inte bra, inte katastrofalt dåligt heller. Tycker det är dåligt att dem släpper dlc bara till konsoll för att det är där dom kan tjäna mer pengar?? Riktigt dåligt av Ubi. Släpp till alla eller ingen, eller som sagt fixa spelet och gör det bra först och sen KANSKE släpp extra stuff.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Det är för mycket godsaker i spelen idag så spelkänslan försvinner. Alltför många företag lägger all kraft på grafiken. Jag tror att PC som spelmaskin inte existerar så många år till, som i sin tur gör att grafikkort m.m. kommer att sälja i mindre skala


signatur

CPU: AMD FX-8350 @ 4.7GHz Mobo: Asus Crosshair V Formula-Z GFX: Zotac GF560Ti 448 Core RAM: 8GB RAM HD: 1 x WD Black 500GB + 1 x WD Green 1TB

Inaktiv

Istället för att lägga till massa onödiga vapen kan de väl försöka patcha spelet så det spelet blir så bra som det hade kunnat bli? Seriöst...


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem

Fan vad dåligt att dom inte släpper nånting till PC.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Poängen med alla ljuddämpare är att ge ett mer diffust ljud så det blir svårare att lokalisera var skottet kom ifrån. Det låter inte *fjutt* *fjutt* som i alla filmer och spel, så länge man inte har ammunition som inte spränger ljudvallen, vilket är värdelöst i alla fall.

ptr
Medlem

Ni snackar om att ni vill ha patcher? Okej då langa en patch som ändrar 60% av alla uppdrag till något annat än "åk dit och döda".

Medlem
Skrivet av darknshy:

94%... Seriöst? PC Gamer NO MORE!

FZ är typ enda stället spelet fått riktigt dåliga kritik på, dvs det är FZ det är fel på i detta fall

Avg Ratio: 86% på gamerankings, både IGN och gamespot gav det högt betyg, vilket det också förtjänar


signatur
Inaktiv

Haha undra hur bra det här kommer sälja då
allvarligt talat finns det någon på denna jord som äns gillar FC2??

Medlem

Jo,jag köpte till PC över steam fast det var dyrare än ps3 versionen. Älskar detta spel!

Vad är det för savegame bugg ni skriver om. Finns inte hos mig, trycker bara på F5 och alla saves går att använda.


signatur

Det var detta...

Medlem

Aldrig ångrat ett köp av spel så mycket som detta. Har inte rört skitspelet sedan första dagen. Jo, förresten. Jag avinstallerade skiten igår.

Fz steg flera nivåer när de gick emot strömmen och gav spelet ett vettigt betyg. Bra jobbat!

Inaktiv
Skrivet av mullins:

Hur PcG kunde ge detta 94% skulle vara intressant att veta.

...för att dom säkerligen har fått ett par samtal från EA, plus ett kuvert på skrivbordet för att sätta två siffror på ett betyg. Inte första gången det har förekommit.

Medlem
Skrivet av Segas:
Skrivet av mullins:

Hur PcG kunde ge detta 94% skulle vara intressant att veta.

...för att dom säkerligen har fått ett par samtal från EA, plus ett kuvert på skrivbordet för att sätta två siffror på ett betyg. Inte första gången det har förekommit.

Om det kom ett par samtal från EA så borde väll spelet fått skitdålig kritik av PCG?

Medlem

Ja, eftersom EA är konkurrent #1...


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Inaktiv
Skrivet av MKultra:
Skrivet av darknshy:

94%... Seriöst? PC Gamer NO MORE!

FZ är typ enda stället spelet fått riktigt dåliga kritik på, dvs det är FZ det är fel på i detta fall

Avg Ratio: 86% på gamerankings, både IGN och gamespot gav det högt betyg, vilket det också förtjänar

haha, minioriteten har anlänt

Medlem

Ett riktigt bra spel får en riktigt intressant uppdatering av vapen och fordon. Trvligt om det inte vore till fel format, jag vill ha uppdateringen till PC.

Medlem
Skrivet av svendolph:

Jo,jag köpte till PC över steam fast det var dyrare än ps3 versionen. Älskar detta spel!

Vad är det för savegame bugg ni skriver om. Finns inte hos mig, trycker bara på F5 och alla saves går att använda.

Kan bara hålla med. Köpte också på Steam och har inte haft något problem med spelet. Det har krashat 2ggr totalt och då har jag spelat det i runda slänger 20+ timmar. En helt acceptabel nivå för ett PC-spel tycker jag - iaf mycket lägre än vad man varit van vid.
Battlefield 2 t.ex tog det ju två patchar och flera månader innan man kunde spela i mer än ett par timmar utan krasch eller allvarlig grafikbugg.

Har precis klarat hela spelet och tyckte det var bra. Det har sina brister och irritationsmoment, men fördelarna överväger helt klart. Jag har i alla fall varit nöjd med mitt köp.

Medlem

Borde starta en Rädda PCn kampanj.

lwf
Medlem

En patch som fixar så att fienden inte respawnar bara man vänder ryggen till borde ha högre prioritet kan man tycka, det hade varit en bra början. Fler vapen kommer inte att hjälpa spelet, men att jag inte ens får tillgång till det gör ju inte att man blir nöjdare.

Nej, det här spelet var ett misstag och jag har inte mycket att skylla på, den hade "dåligt köp"-märkningen Ubisoft tydligt på lådan och ändå köpte jag det men det är inget jag gör om.

123
Skriv svar