Grin gör nytt Terminator-spel

Medlem
Grin gör nytt Terminator-spel

Ge upp med dessa spel, känns som det aldrig kommer bli någe stort.


signatur

The King is Back

Inaktiv

Grin har inte gjort ett dåligt spel hittills så varför skulle dom börja nu? Plus att som jag minns det så var Skynet spelen rätt bra:)


signatur

//Aron

Medlem

hmm kan bli spännande , fan allt grin rör vid blir ju guld

Medlem
Skrivet av ScrotzaN:

Grin har inte gjort ett dåligt spel hittills så varför skulle dom börja nu? Plus att som jag minns det så var Skynet spelen rätt bra:)

Jupp, Terminator: Future Shock och Terminator: Skynet av Bethesda Softworks i mitten av 90-talet var riktigt bra.

Future Shock var någelunda revolutionerande för FPS genren också, då det var det första spelet med mouselook.

Men de flesta Terminatorspel som gjorts under årens lopp har varit riktigt kassa.

Medlem

Detta kan bli bra, tyvärr floppade de senaste Terminator spelet som jag såg fram emot till PCn för ett par årsedan, det gick under namnet Terminator War of the Machines.

Att grin utvecklar detta var en god överraskning , jag har vetat att det skall komma en spel till denna film länge och att de har haft det under utveckling i runt 2-3 år.

Vad som gör mig besviken just nu är att det är ett 3dje persons spel? :S:S , vafan vill ju ha den där mysiga integrerade menyerna i ögonen som Terminatorna har om man spelar multiplayer.

Nåja hoppas det blir ett spel som har känsla och inget bunnyhoppande skräp utan lite mer tyngd.

Terminator universet är ett av dem absolut bästa sci-fiction man kan få tag på , längtar till nästa film också. :P. Glor just nu på Terminator 2 ½ serien.

Medlem

"bland annat av GRIN" Just den meningen i samband med att det är ett filmlicensspel bådar inte gott.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Kommer man få döda en T-1000 tro?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Spelas John Connor av Christian Bale OCH Helena Bonham Carter i nya filmen?

Kul med nytt Terminator spel, hoppas Grin kan förvalta det väl.

Medlem

Alla Terminator spel som jag har kört så har dom varit väldigt dåliga. Kanske Grin lyckas att göra ett bra.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av zauii89:

Detta kan bli bra, tyvärr floppade de senaste Terminator spelet som jag såg fram emot till PCn för ett par årsedan, det gick under namnet Terminator War of the Machines.

Jag lirade demon på War of the Machines och tyckte det var riktigt roligt. Eller rättare; det hade varit riktigt roligt om dem inte gjort ett litet misstag. Dem satte tydligen en prao-elev på att göra nätverkskoden, för maken till laggigt spel (trots bra ping) har jag aldrig varit med om.

Den missen sabbade hela spelet och om jag minns rätt så floppade det väl ganska bra också.

Synd, för stämningen och det faktum att man kunde spawna som olika sorters terminator-maskiner var ju skoj.

Hursomhelst, hoppas det här nya spelet blir bra. Grin kan nog göra ett bra jobb, men tyvärr så brukar ju sådana här "spelet-av-filmen" projekt vara något som stressas ut för att lanseras tillsammans med filmen och allt vad spelvärde heter tycks vara det sista som producenterna bryr sig om.

Medlem

Hoppas verkligen att Grid kan leverera ett bra Terminator-spel. Det senaste spelet som kom blev ju total flopp efter att ha verkat rätt intressant.

Medlem

Gör en ny Rise Of The Robots istället


signatur

\m/ DOOOOOOM METAL \M/

Skrivet av ScrotzaN:

Grin har inte gjort ett dåligt spel hittills så varför skulle dom börja nu? Plus att som jag minns det så var Skynet spelen rätt bra:)

Å andra sidan så har det bara gjorts ett bra filmspel i hela spelhistorien. Varför skulle Grin lyckas med det som så många andra misslyckats med?

Menmen, jag håller också tummarna.

Medlem

Hoppas de lyckas göra ett bra jobb

Gen
Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Alla Terminator spel som jag har kört så har dom varit väldigt dåliga. Kanske Grin lyckas att göra ett bra.

Som några andra sagt så var Terminator spelen av Bethesda inte alls dåliga. Hade vart skoj att spela något liknande med dagens grafikmotor

Inaktiv

Har tyvär inte spelat några tidigare terminator spel förutom Terminator War of the Machines, och något till sega mega drive
Men war of the machines var riktigt kul när man satt och lana med ett gäng polare
Hoppas dock det nya blir bättre till trots :L)

Inaktiv

Nej inte Grin. Någon statlig oranisation borde ta ifrån dem rättigheterna till att göra spel. De utgör en skam för detta land. Hoppas att de får brinna i helvete för allt de gjort mot männskiligheten


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

Varför kör dom inte på det som blev störst, Robocop vs. terminator på SEGA? Skulle kicka ass på pc,

Medlem
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Nej inte Grin. Någon statlig oranisation borde ta ifrån dem rättigheterna till att göra spel. De utgör en skam för detta land. Hoppas att de får brinna i helvete för allt de gjort mot männskiligheten

Jobbar du på ******* *ett annat spelföretag* eller?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Nej inte Grin. Någon statlig oranisation borde ta ifrån dem rättigheterna till att göra spel. De utgör en skam för detta land. Hoppas att de får brinna i helvete för allt de gjort mot männskiligheten

Eh, va? Varför inte Grin? Grin har ju visat sig kapabla till att göra utmärkta spel. Bionic Commando Rearmed är ett bevis på det. Vadfan har dem gjort mot mänskligheten?


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Nej inte Grin. Någon statlig oranisation borde ta ifrån dem rättigheterna till att göra spel. De utgör en skam för detta land. Hoppas att de får brinna i helvete för allt de gjort mot männskiligheten

Istället för att ta bort deras rättigheter att göra spel så kan väl någon ta bort dina rättigheter att "trolla" tills det att du lärt dig stava rätt.

Medlem

Terminator:Redemption var ett bra spel i third person


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Ingen Arnold - där rök hela konceptet.


signatur
Inaktiv
Skrivet av Åke Vader:

Ingen Arnold - där rök hela konceptet.

1
Skriv svar