Paxa betanyckel till EA:s nya lir Battleforge

Medlem
Medlem

Nice, fick en.

BTW, att FZ är slö beror nog inte på detta. Tomb R-reklamen tynger ned sajten oerhört. Pajjar layouten med.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Dom tog slut snabbt...

Medlem

tack för nyckeln

Medlem

Key key key... Och då fixade man den ändå 7 minuter över... Dålig stil att det finns någon kvar då för fan!!!

Medlem

fick mig en jag också

Medlem

HAHA sorry men jag tog precis den absolut sista betan key


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Jag fick sista beta nyckeln yäy


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Phew, fick en nyckel, tackar.

Inaktiv

Härligt, kom av en slump ihåg denna utdelning och lyckades knipa den sjunde sista nyckeln. Tackar.

Medlem

Körde L4D med en polare på Xboxen men dog så satte mig vid datorn och popp, "Paxa betanyckel" ^^ 4 st kvar och jag fick en


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Inaktiv

Dum fråga kanske men vilket program kan man läsa *.docx med?

Medlem

Samma här, kan inte öppna .docx med OpenOffice, pch jag tänker inte betala 1000kr för Microsoft Office

Medlem
Skrivet av Rolle:

Samma här, kan inte öppna .docx med OpenOffice, pch jag tänker inte betala 1000kr för Microsoft Office

Same. PM:ade en i Crew som jag antog var ansvarig för utdelningen.

Alternativt får jag vänta på min polare att ladda ner sina instruktioner (förutsatt att han har Word).

Medlem
Skrivet av meskalin:

Dum fråga kanske men vilket program kan man läsa *.docx med?

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=3657...

Borde väl vara enklaste sättet, kan tycka att det är lite dumt med ett sådant format men onödigt att klaga.

Edit: Måste tydligen ladda ner ett litet tilläg också, håller på med det nu och hoppas det ska fungera.

Medlem
Skrivet av Insikt:

Edit: Måste tydligen ladda ner ett litet tilläg också, håller på med det nu och hoppas det ska fungera.

Skulle du kunna vara så snäll att länka till det tillägget?

Medlem
Skrivet av Dreamtale:

Skulle du kunna vara så snäll att länka till det tillägget?

Programmet skickade mig automatsikt till rätt sida, hoppas det gör så för dig också, har nämeligen inte kvar adressen.

Inaktiv
Skrivet av Dreamtale:
Skrivet av Insikt:

Edit: Måste tydligen ladda ner ett litet tilläg också, håller på med det nu och hoppas det ska fungera.

Skulle du kunna vara så snäll att länka till det tillägget?

http://www.microsoft.com/downloads/thankyou.aspx?familyId=941...

Bör fungera.

Medlem

Såg det strax efter att jag skrivit inlägget. Får hoppas att det fungerar nu.

Edit: Laddar hem klienten nu! Tack för hjälpen.

Inaktiv

Tack så mycket för nyckeln !

Inaktiv

Jag förstår inte vem som skulle bli glad av att dokumentet är i docx och inte pdf men det finns en viewer här för dom som behöver en. Efter det behövs det en kompabilitets patch men den blir man tillfrågad om man vill dra ner när man öppnar filen.
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=3657...

Medlem

Bara jag som har problem att logga in? Jag får "Communication with the server timed out. Please try again"

Medlem
Skrivet av lasershock:

Bara jag som har problem att logga in? Jag får "Communication with the server timed out. Please try again"

Du är inte ensam. Jag får det också, hoppas det löser sig snart.

Medlem
Skrivet av lasershock:

Bara jag som har problem att logga in? Jag får "Communication with the server timed out. Please try again"

Troligtvis mycket trafik nu, försök igen bara.

Medlem

Försöker öppna med word..men får bara fullt med skit krumelurer :@

Medlem
Skrivet av mullins:
Skrivet av lasershock:

Bara jag som har problem att logga in? Jag får "Communication with the server timed out. Please try again"

Troligtvis mycket trafik nu, försök igen bara.

Ok, gissade nästan det, det var bara att en polare lyckades logga in sekunden innan mig.

Medlem
Skrivet av bf07:

Jag förstår inte vem som skulle bli glad av att dokumentet är i docx och inte pdf men det finns en viewer här för dom som behöver en. Efter det behövs det en kompabilitets patch men den blir man tillfrågad om man vill dra ner när man öppnar filen.
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=3657...

Tack

Medlem

Hur stort är spelet egentligen!? Laddar ned i ~500kb/s och nu efter 20minuter så ligger jag på 9%, sega servrar och stort spel.

Inaktiv
Skrivet av eagiz:

Hur stort är spelet egentligen!? Laddar ned i ~500kb/s och nu efter 20minuter så ligger jag på 9%, sega servrar och stort spel.

94% nu och spelets katalog ligger på 8,6GB

Medlem

hmm laddar ner klienten i 60kb/s .. hmmmm.. sega servrar :> gogog som blizz o skapa en torrent istället.

123
Skriv svar