Boende i NY eller washington DC!

Medlem
Boende i NY eller washington DC!

Behöver hjälp! Ska till usa mellan den 15- 30 augusti antingen new york eller washington. Men allt boende jag har hittat ligger på cirka 100$ natten för 2 st. Just ja vi är 2 st som ska ha varin singelsäng men om det blir billigare med en dubbel går det. Iaf behöver verkligen hjälp. Ska man leta efter motell eller hotell?

Kommer boka resan redan nu i april så snabbhet skulle uppskattas

Eller någon som har en annan ide? Campa eller vadå? Brainstorming som gäller!


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Inaktiv

Campa i New York? Vart då? I en skokartong på Brodway?

Om du ska bo på Manhattan får du vara bredd att punga ut pengar, tyvärr.


signatur

BioShock är den mest överlägsna komponeringen som släppts under denna halvan av decenniet.

Medlem
Skrivet av SkarZnik:

Campa i New York? Vart då? I en skokartong på Brodway?

Om du ska bo på Manhattan får du vara bredd att punga ut pengar, tyvärr.

Tack för ett värdelöst inlägg.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

Mitt tips är att kolla in motellen, travellodge har jag för mig var det bästa av dom vi kollade på.

Hursomhelst så när det gäller motell så finns det stora kataloger med rabattkupongen på "rest stops" och liknande ställen, om ni ska åka runt är det absolut ett tips, genom dom kan man spara mycket med pengar.

EDIT: Econolodge hette det som var bäst nu när jag tänker efter, men i stort sett så finns alla kedjor av motell med i de här katalogerna. Men Econolodge var absolut det bästa alternativet, deras "Free continental breakfast" brukade vara flingor och bagels osv istället för vissa andra kedjor som hade sockerdoppat socker till frukost.

Medlem

Ingen som känner någon som har boende i NY som vi kan bo hos? Är det en tjej är det ett plus är det en kille är det också ett plus.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Youtube-proffs

Jag hade hyrt bil och åkt utanför New York för att hitta någon billig Bed and Breakfast ställe, jag skulle köra mer på spontana grejjerna, alltså typ inte planera för mkt, utan bara njuta och dra dit man vill.

så Polish Tips = Kör runt och leta motell. (helst med en vibrerande säng)


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Det fixade sig skit bra fick ta i en som ska resa (han skulle till sverige av alla ställen ) så vi skulle få låna hans lägenhet i 2 veckor om vi ville ganska centralt och en 2:an

massa knark och sprit i 2 veckor i NY med en massa japaner som precis då går på sommarlov UNDERBART!


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Inaktiv

när jag ska bo nånstans googlar jag efter hostels.. brukar vara billigast (och roligast, om man vill festa osv)


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Inaktiv

haha grymt hur "fick ni tag i en" då? vet att det finns någon sida där man kan låna ut/bo med sin bostad åt andra människor så att man kan resa runt hela världen o bo gratis hos en massa folk

Medlem

100 dollars kanske du kan hitta ett vandarhem eller liknande, tyvärr


signatur

Meep!

Medlem
Skrivet av Aresz:

haha grymt hur "fick ni tag i en" då? vet att det finns någon sida där man kan låna ut/bo med sin bostad åt andra människor så att man kan resa runt hela världen o bo gratis hos en massa folk

Nej, vi kände en brud där som gick i samma skola som en som skulle resa bort under sommarlovet ocjh vi skulle resa dit

jo runt 100$ var det vi hitta med eller ja fanns mindre i harlem.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

1
Skriv svar