Invite till Joost?

Medlem
Medlem

Om någon solidarisk själ mot förmodan skulle ha en inbjudan liggande, så tackar jag inte nej.

Medlem
Skrivet av Hwergelmer:

för att inte spamma ner tråden helt och hållet kanske det är bättre att ni pm:ar mig förresten

kan tillägga att jag måste ha ett namn och en email-adress för att jag ska kunna invitea nån


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem
Medlem

tack tack tackar


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

*goes hitta nemo måsar* Mine?! Mine?! MINE?!


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

förutom alla request och "tack" i tråden... någon som har någon kommentar om programmet?

tycker själv inte det är bättre än en usel version av youtube i fullscreen... haft det i två månader kanske, testat det 10 gånger kanske, runt 5-15 minuter per gång... får verkligen inget ut av det direkt.


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem
Skrivet av Werzion:

förutom alla request och "tack" i tråden... någon som har någon kommentar om programmet?

tycker själv inte det är bättre än en usel version av youtube i fullscreen... haft det i två månader kanske, testat det 10 gånger kanske, runt 5-15 minuter per gång... får verkligen inget ut av det direkt.

Känner ungefär likadant, fick för mig att man kunde streama hela kanaler. Men laddningstiderna är obefintliga och det känns smidigt.
Väldigt osäker om jag kommer att använda detta så mycket.

Medlem
Skrivet av Tony:
Skrivet av Werzion:

förutom alla request och "tack" i tråden... någon som har någon kommentar om programmet?

tycker själv inte det är bättre än en usel version av youtube i fullscreen... haft det i två månader kanske, testat det 10 gånger kanske, runt 5-15 minuter per gång... får verkligen inget ut av det direkt.

Känner ungefär likadant, fick för mig att man kunde streama hela kanaler. Men laddningstiderna är obefintliga och det känns smidigt.
Väldigt osäker om jag kommer att använda detta så mycket.

Håller med till fullo fast det kanske är för att det är så sunkiga kanaler, om dom fixade lite bättre utbud så kanske man skulle vara mer intresserad


signatur

-| Spel ska köpas inte stjälas |-

Inaktiv

någon som har en invite till övers? Skulle uppskattas

cubba1@gmail.com

Inaktiv

Om någon känner för det så vore det fett me nice om ni kunde slänga över en invite till looc.trash@gmail.com

Medlem

läs mitt inlägg ovan så får ni en hint om hur ni kan få en invite


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

har en del joost invites kvar, kolla in min blogg

http://www.shamshiri.se/blog

Inaktiv

Skulle behöva en invite jag med..:)

Inaktiv

Skulle behöva en Invite jag också.. Molotov_nike@hotmail.com Tack så mkt

Medlem

Om någon har en invite till joost kvar skulle jag inte tacka nej

Inaktiv

Hehe, hoppar på the bandwagon, skulle uppskattas!


signatur

Könssjukdomar är som Pokémon...man är inte tuff förrän man har dem alla.

Medlem

Skulle va kul att testa på, någon som har en invite till till joost över? Skulle uppskattas

hampe_t@hotmail.com

Inaktiv

hade vart nice om nån har invite över,

linkan17@hotmail.com

Medlem
Skrivet av Tony:
Skrivet av Werzion:

förutom alla request och "tack" i tråden... någon som har någon kommentar om programmet?

tycker själv inte det är bättre än en usel version av youtube i fullscreen... haft det i två månader kanske, testat det 10 gånger kanske, runt 5-15 minuter per gång... får verkligen inget ut av det direkt.

Känner ungefär likadant, fick för mig att man kunde streama hela kanaler. Men laddningstiderna är obefintliga och det känns smidigt.
Väldigt osäker om jag kommer att använda detta så mycket.

"laddningstiderna är obefintliga och det känns smidigt"

Så vad är problemet?

Inaktiv

Råkar nån ha en invite liggande, så hade jag varit tacksam över att ta del av den...

abhraxxa at spray.se

Ook
Bibliotekarie (UU)

Skulle vara ytterst tacksam om man fick en invite till Joost. Börjar tröttna på youtube.

Inaktiv

ja om nån vill dela med sin kaka till mig så feel free newliveline@hotmail.com

Inaktiv

.


signatur

- Uhunu

Inaktiv

.


signatur

- Uhunu

Medlem

hur ofta läggs det in nytt matrial i joost? varje dag? vilka lägger till filmerna? kan vem som helst göra det, som youtube?


signatur

-=Half-Life=-
-=TFC=-

Medlem

Joost verkar helschysst. Har ni någont invite över skulle jag ockå önska en. Tack på förhand...:)

Inaktiv
Skrivet av Wilcore:

hur ofta läggs det in nytt matrial i joost? varje dag? vilka lägger till filmerna? kan vem som helst göra det, som youtube?

Just nu läggs det inte in nya filmer så ofta, det är bara i beta-stadie. Och det är bara Joost som kan lägga in filmer.
Rätta mig om jag har fel, var ett tag sedan jag prövade Joost.

Skrivet av Toronaga:

Joost verkar helschysst. Har ni någont invite över skulle jag ockå önska en. Tack på förhand...:)

Invite skickad.

123
Skriv svar