Vinn fläskig gamingskärm

Medlem
Skrivet av mill:

"Vinn fläskig gamingskärm"

Trodde 23-24" var mer eller mindre standard nuförtiden. Kostar inte så mkt nuförtiden, ca 3000 för en gaming/kontorsskärm.

23-24or är nog hyfsat vanliga men själv skaffade jag en 20-tummare tidigare i år och hade innan det en 19-tums CRT. Många företag sitter dessutom på 19-20-tummare. Sen att 3000 är "inte så mycket", det är en smakfråga, och även en budgetfråga


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

Riktigt bra frågor i den här tävlingen! Nu är det bara att hålla tummarna. Som student har man ju varken råd eller plats med både skärm och TV om det inte ska bli trångt, och mina 17" jag sitter på nu är väldigt, väldigt smått som TV.

Medlem

Najs skärm en sån hade suttit fint över en vanlig 19"..

Inaktiv

Har en 30" och en 19", fint som snus faktiskt. Anvander mest till jobb iofs.

Medlem

Ge mej!
Jag är arbetslös och måste spela...

Medlem

Knepig tävling! Hur sjutton ska man kunna välja bara EN viktigaste egenskap?

Nåja, lycka till allihop! Och heja FZ för alla tävlingar!


signatur

Well, life is hard. Theyre just afraid of change.
-- Shannon Hoon

Inaktiv

Vll vinna denna och sätta brevid min andra "plattskärm"

Medlem
Skrivet av polaczek:

Ge mej!
Jag är arbetslös och måste spela...

Nej, du måste söka jobb och INTE spela.

Hur i hunden skall man veta storleken på en skärm i FZ's spelrum? Är det så att bara de som varit där skall kunna vinna säkert?


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Ni har ändrat frågetexten på #3 _efter_ att folk har börjat svara, tidigare gällde frågan 2443BW


signatur

PC load letter? WTF is that!?!

Redaktör
Skrivet av Conana:

Ni har ändrat frågetexten på #3 _efter_ att folk har börjat svara, tidigare gällde frågan 2443BW

Nej, vi har inte ändrat frågetexten (om du syftar på texten i själva frågorna). Däremot ändrade vi på ett ställe i informationstexten där det blev fel modell.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:

Nej, vi har inte ändrat frågetexten (om du syftar på texten i själva frågorna). Däremot ändrade vi på ett ställe i informationstexten där det blev fel modell.

Jag är säker på att det stog 2443 i frågan men eftersom jag inte har bevis så förlorar jag... som vanligt.


signatur

PC load letter? WTF is that!?!

Skrivet av Conana:
Skrivet av Tompa:

Nej, vi har inte ändrat frågetexten (om du syftar på texten i själva frågorna). Däremot ändrade vi på ett ställe i informationstexten där det blev fel modell.

Jag är säker på att det stog 2443 i frågan men eftersom jag inte har bevis så förlorar jag... som vanligt.

Nope, kan intyga att dom inte ändrat frågetexten.

Redaktör
Skrivet av Conana:

Jag är säker på att det stog 2443 i frågan men eftersom jag inte har bevis så förlorar jag... som vanligt.

Ledsen att bekräfta, men du har fel. Vi kan inte ändra frågorna när de aktiverats (när tävlingen dragit igång) utan att allting återställs. Kanske inte är ett vattentätt bevis men det ska väl inte heller behövas hoppas jag.


signatur
Inaktiv

Hoppas jag vinner denna gång

Medlem

Svarade när det var 2443BW och min har inte återställts? Och ja e 100% säker att ja kollade 2443BW minst 10 ggr. (Får la ta screenshot på nästa tävling om man nu behöver bevis).

Inaktiv
00a
Medlem
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av polaczek:

Ge mej!
Jag är arbetslös och måste spela...

Nej, du måste söka jobb och INTE spela.

Hur i hunden skall man veta storleken på en skärm i FZ's spelrum? Är det så att bara de som varit där skall kunna vinna säkert?

Det går att ta reda på utan att varit i deras spelrum jag lovar;). mycket trevligt FZ med alla dessa tävlingar

Medlem
Skrivet av Kimpur:

Ojojoj vad denna skulle uppskattas Min gamla Samsung SM 957p från 2003 på hela 19kg skulle slängas bort på en gång. Gammal och grå, och dessutom jävligt tung att bära runt på lanen man är på

Du får gärna ge bort den till mig för lanbruk, låter väldigt praktiskt med 19 kg då min nuvarande ligger runt 45-50 kg ^^ Det är en riktig best må jag säga ^^ Som tur är så finns det ventrilo och hamachi nuförtiden

Inaktiv

Var nog inte många rätta svar från min sida

Medlem

Alltså, jag måste hålla med de två personer som skrivit en bit ovan, jag är nästan helt säker på att fråga 3 handlade om 2443BW från början! Minns att jag kopierade namnet och sökte på bland annat prisjakt för information, och prisjakt har inte ens några sökträffar på 2343BW.

Medlem

Vill också minnas att #3 handlade om 2443BW först. :S

EDIT:
Sen så är ju "Den har 30 tums bildyta" felformulerat också. "30 tum" är ett längdmått, yta skrivs i kvadrattum.

12
Skriv svar