Stora DLC-planer för Prince of Persia

Robot
Medlem
Stora DLC-planer för Prince of Persia

Ska bli intressant :> Det här blir nog ett spel att se fram emot trots att de har kläckt ur sig en del otrevligheter på sistone, de där fransmännen...


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Hur skönt som helst att höra. Är så trött på allt DLC som består av lite nya skins på karaktärer/vapen eller kanske tom en helt ny karaktär som man kan spela igenom samma story med. Hög tid att dom börjar skicka ut lite mer meningsfullt innehåll till spel tycker jag.

Inaktiv
Skrivet av Insikt:

Hur skönt som helst att höra. Är så trött på allt DLC som består av lite nya skins på karaktärer/vapen eller kanske tom en helt ny karaktär som man kan spela igenom samma story med. Hög tid att dom börjar skicka ut lite mer meningsfullt innehåll till spel tycker jag.

Håller med. Dom släpper mest skit bara för att tjäna pengar.

Medlem

Det verkar roligt men blir nog ej ett köp, dock var det väldigt coolt att dom bestämde sig att göra en prequel, flera borde ta åt sig av det och inte bara skicka ut nya skins till spel. Dom borde nästan komma direkt med releasen tycker man.


signatur

Killzone 2 förhandsbokat! : DD

Inaktiv

Är det bara jag som tycker det verkar som att DLC mest prat och tja... inget egentligen för spelet i slutändan. DLC verkar ju dröja så otroligt länge för dom flesta spelen eller helt enkelt inte dyka upp, men kanske missat det?

1
Skriv svar