360 spöar PS3, Wii spöar alla

Medlem

Vem bryr sig igentligen.... huvudsaken är väl att man har en konsol som man är nöjd med! Jag har en PS3 som jag sitter med varje kväll några timmar (vem orkar bry sig om serier på TV), medan min bror har en Wii som man kan låna då och då (det räcker med en vecka innan man tröttnat, trots alla spel han har).

Inaktiv
Skrivet av teejay:

Vem bryr sig igentligen.... huvudsaken är väl att man har en konsol som man är nöjd med! Jag har en PS3 som jag sitter med varje kväll några timmar (vem orkar bry sig om serier på TV), medan min bror har en Wii som man kan låna då och då (det räcker med en vecka innan man tröttnat, trots alla spel han har).

Exakt! Jat ycker därimot att man inte behöver gå in och syga typ "wii är sämst" på en "nyhetstråd" som faktiskt handar bara o Wii. Visst är det roligt att diskutera, men det kan man väl göra på såna trådar som faktiskt är meningen att man ska göra det på

Inaktiv

jag tror allt handlar om chippning.
hur många vill betala 500kr+ för ett spel när man kan tanka från valfri bittorrentsajt gratis

Medlem
Skrivet av ecco:

jag tror allt handlar om chippning.
hur många vill betala 500kr+ för ett spel när man kan tanka från valfri bittorrentsajt gratis

Ja iallafall till en viss del... det går ju knappast o förneka.

123
Skriv svar