Gears of War 2 slår rekord

Inaktiv
Skrivet av Freeman:

Jag var en av dom!

Ja me :).

Medlem

sorry tänkte fel TPS menar jag. Jag vet inte vad det är men jag lyckas bara få sport spel och fighting spel någorlunda kul på konsol. Är nog för inbiten i min pc


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Tycker det är trist att Insane inte är upplåst från början, drog igenom det utan problem med en polare på Hardcore på några timmar...


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem

Riktigt kul spel.

Lite störande dock att det tar sjukt lång tid att komma in på mp-matcher om man inte är ett gäng på fem personer direkt. Men å andra sidan så är ju Wingman (om man bara är två st) helt galet kul och Horde likaså.


signatur

I fart in your general direction

Medlem
Skrivet av Nimr0d:

Tycker det är trist att Insane inte är upplåst från början, drog igenom det utan problem med en polare på Hardcore på några timmar...

Det håller jag med om. Kör insane nu och det är en jäkla skillnad på hp:n.


signatur

I fart in your general direction

Medlem
Skrivet av n3ro:

2 miljoner människor kan inte ha fel.

70 miljoner tyskar lät hitler komma till makten, de var iaf lite fel ute;) Men förutom det så håller jag med om att GoW 2 kommer att vara awesome:up:


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

jag lirade hela helgen

Medlem
Skrivet av Hymer:

sorry tänkte fel TPS menar jag. Jag vet inte vad det är men jag lyckas bara få sport spel och fighting spel någorlunda kul på konsol. Är nog för inbiten i min pc

TPS spel passar bara till konsol. Har testat Dead Space och Gears of War på PC och det är inte alls lika skönt som med en X360 kontroll.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Dessa siffror är löjliga, Hur många % tror ni har laddat ner spelet och spelat? som då inte visas i någon statistik. min gissning 70-80%?..

M89
Medlem

Inte så värst kul spel, grafiken kunde varit bättre påminer för mycket om ettan.

Medlem
Skrivet av daevilb:

Dessa siffror är löjliga, Hur många % tror ni har laddat ner spelet och spelat? som då inte visas i någon statistik. min gissning 70-80%?..

Piratkopieringen på konsoller är knappast så stor och så står det ju att 2 miljoner exemplar har sålts. Tänk på att det gäller hela världen, det är inte bara Sverige det handlar om.

Inaktiv
Skrivet av WaltX:
Skrivet av Hymer:

sorry tänkte fel TPS menar jag. Jag vet inte vad det är men jag lyckas bara få sport spel och fighting spel någorlunda kul på konsol. Är nog för inbiten i min pc

TPS spel passar bara till konsol. Har testat Dead Space och Gears of War på PC och det är inte alls lika skönt som med en X360 kontroll.

Håller inte med ang Dead Space. Spelade först med mus + tangentbord sen böt jag till xboxdosa,, Var extremt svårt att sikta ibland,, speciellt när fienderna var 2cm från nyllet : S

Medlem

Gow gör en sugen på krysslådan...
Synd att dom inte släpper det till PS3 men sony o ms verkar juh inte gilla varandra av nån anledning... Tror dock att båda samt konsoll-communityn skulle tjäna på det hela

Såg spelat hos en polare, dock bara mp3 men allt verkar juh va uppsnäppat rätt rejält i den nya delen i sagan...

Medlem

Jag är bara rädd över att det blir för repetivt och är inte lika roligt efter ett tag men jag kan ha fel. Det enda jag har uppfattat om improvements GoW => GoW2 är just att du har mobila skydd.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem
Skrivet av bleak:
Skrivet av WaltX:
Skrivet av Hymer:

sorry tänkte fel TPS menar jag. Jag vet inte vad det är men jag lyckas bara få sport spel och fighting spel någorlunda kul på konsol. Är nog för inbiten i min pc

TPS spel passar bara till konsol. Har testat Dead Space och Gears of War på PC och det är inte alls lika skönt som med en X360 kontroll.

Håller inte med ang Dead Space. Spelade först med mus + tangentbord sen böt jag till xboxdosa,, Var extremt svårt att sikta ibland,, speciellt när fienderna var 2cm från nyllet : S

Det ger en extra dimension till spelet, att man känner sig helt handikappad så fort det är mycket fiender omkring en

Medlem

tyckte ettan sög och denna lär inte vara en höjdare heller trots denna nyhet

Medlem

Tråkigt att se att det finns så mycket idioter.. Sämsta spelserien någonsin.


signatur
Medlem

konsolernas besta tps är tillbaka vad är det att inte gilla !

Medlem
Skrivet av MKultra:

Tråkigt att se att det finns så mycket idioter.. Sämsta spelserien någonsin.

wow, inte mycket tanke bakom det antagandet va?

Ser fram emot en portning till pc bara.

Medlem
Skrivet av bleak:
Skrivet av WaltX:
Skrivet av Hymer:

sorry tänkte fel TPS menar jag. Jag vet inte vad det är men jag lyckas bara få sport spel och fighting spel någorlunda kul på konsol. Är nog för inbiten i min pc

TPS spel passar bara till konsol. Har testat Dead Space och Gears of War på PC och det är inte alls lika skönt som med en X360 kontroll.

Håller inte med ang Dead Space. Spelade först med mus + tangentbord sen böt jag till xboxdosa,, Var extremt svårt att sikta ibland,, speciellt när fienderna var 2cm från nyllet : S

Gjorde precis tvärt om, tyckte dead space var OTROLIGT värdelöst att spela med mus och tangentbord tackvare hur kameran är placerad bakom huvudkaraktären. Och att det är svårt att sikta är en vanesak och kör upp känsligheten lite så det blir lättare att röra på sig.

Lirar till och med Left 4 dead med min 360 kontroll över steam, mycket jävla skönare i handen än att sitta med mus och tangentbord.

KoP
Medlem
Skrivet av MKultra:

Tråkigt att se att det finns så mycket idioter.. Sämsta spelserien någonsin.

Ojojoj.. en som anser sig vara lite finare och förmer än den "stora massan". Ja visst är det tråkigt att alla inte delar din smak.. och vilket temperament du verkar ha. Man kan faktiskt lägga fram det lite smidigt att man inte gillar en spelserie istället för att kalla alla som inte råkar dela din smak för idioter.

12
Skriv svar