Inaktiv
Skrivet av IceMan:

spyr på:

stavnings poliser
tanter/gubbar som kör för sakta
folk som inte kan slappna av i livet
folk som tajatar
chefer som tror att teori och praktik är samma sak
små glin som spelar spel, eller skriver på forum.
folk som stör mig när jag vill sova

Är det de bästa du kan komma på. ojojojoj du har då inte upplevt mycket.

Jag spyr:
På alla som vägrar arbeta med sitt team i BF2

På alla som tror de är bättre en någon annan fast att om 100 år är båda döda och ingen kommer bry sig om vilka de var. Man är ett misslyckande om man inte är ihåg kommen av fler än sina vänner och familj när man är död. Livet är meningslöst.

På alla femenister som tror att det blir jämnare om man uppmärksammar att det inte finns lika många kvinnliga nobelpristagare som det finns manliga. Spelar roll vad det är för kön. Rätt person ska vinna. Även femenisterna som tänker sluta anstäla manliga brandmänn för att det ska bli jämnare spyr jag på. Vafan om det brinner ska väl brandmannen kunna lyfta/släppa ut en om man är medvetslös. Säkerhet före jämnställdhet

På alla som tror de är coola bara för att de slåss.

På människor som åker till tailand när det finns lika många svenskar där som här. Är det inte en del av semestern att slippa svenskar?

PÅ spawn campare

På fuskare i online spel

På Britter under 1200-2000 tal. Fy fan vad grymma människor kan vara

På pirater(illegala fildelare)

På den ryska/de baltiska/finska/svenska maffian

På de lata föreldrarna till dagens barn/barnen själva.

På Super Play och dess betyg på Assasins Creed/Mass Effect/Forza 2


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Inaktiv

Jag "vomiterar" på dagen samhälle i ren allmänhet, alltså jag spyr rent generellt över världen.

Sen lägger jag kanske en liten kräkis på folk på gymmet som snackar mer än dom tränar och tar plats för oss som kanske har lite brådis.

Spyr lite på mig själv också, bara för att jag kan.


signatur

PSNid: Hjod
XBLID: Hjod

Medlem

Jag spyr på dryga, jobbiga,äckliga, långsamma,tråkiga lärare.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Inaktiv

Jag spyr på folk som tvunget ska gå i bredd på trottoaren, mammor med deras barnvagnar, folk som cyklar på trottoaren, skyhöga skatter, folk som skriker när de talar, puckon som spelar musik på mobiltelefonen, att god öl kostar en smärre förmögenhet på puben, korkade kunder.

Fan, jag måste vara på bra humör idag eftersom det var allt jag kunde komma på. Får fylla på en dag när jag är riktigt bitter.

Medlem

jag spyr galla över folk på jobbet som inte gör annat än pratar och fikar 5 ggr per dag, det irriterar mej att dom idioterna ska ha samma lön som jag

jag spyr galla över dom som tar sjukledigt eller vård av barn minst en gång i veckan, inte fan är barnen sjuka så ofta, WORK FFS

Medlem
Skrivet av MaLiBu:

jag spyr galla över dom som tar sjukledigt eller vård av barn minst en gång i veckan, inte fan är barnen sjuka så ofta, WORK FFS

Jag håller med dig, det är så sjukt irriterande med folk som är hemma två dagar i veckan - vård av barn som är typ 14 år...

Sedan kring att alla skall ha samma lön, det är sånt orkeslöst skitsnack, man skall ha lön efter utbildning, vad man åstadkommer, vem man är på jobbet och vad man har/visar för ansvar.

I övrigt, eftersom detta är spytråden, så måste jag passa på att förstärka min tidigare spya från trådens pre-bump dagar. Kärringar... Oavsett kön, ålder eller övrig befattning- jag hatar dem. Mjäkiga, missnöjda, fingerpekande, offer, ni vet vilka ni är.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av MaLiBu:

jag spyr galla över folk på jobbet som inte gör annat än pratar och fikar 5 ggr per dag, det irriterar mej att dom idioterna ska ha samma lön som jag

jag spyr galla över dom som tar sjukledigt eller vård av barn minst en gång i veckan, inte fan är barnen sjuka så ofta, WORK FFS

Amen to that. Nästan Copy/paste på min post på förra sidan:)


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Youtube-proffs
Skrivet av Ariath:
Skrivet av MaLiBu:

jag spyr galla över folk på jobbet som inte gör annat än pratar och fikar 5 ggr per dag, det irriterar mej att dom idioterna ska ha samma lön som jag

jag spyr galla över dom som tar sjukledigt eller vård av barn minst en gång i veckan, inte fan är barnen sjuka så ofta, WORK FFS

Amen to that. Nästan Copy/paste på min post på förra sidan:)

Allt detta med arbetsmoral är en rolig kaka tycker jag. Är ni högre uppsatta än dom? säg till dom? Är ni på samma nivå som dom, join them in the kafferast eller ta ledigt? Stanna hemma om ni känner er dåliga och ge fan i att gå till jobbet.

Spyr galla på dom som delar upp sitt liv till 20% liv 80% jobb.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Spyr på alla pensionärer som ringer in och ska ha igång sitt internet, när det ända de gör på internet är att kolla sin epost och går in på blocket. Självklart så måste de använda Outlook Express eller liknande och man måste hjälpa dem att konfa ett konto åt dem också.
När det inte funkar för dom så börjar de skrika och ska direkt ha en massa ersättning.
Dessutom spyr jag på pensionärer i allmänt, de luktar, kör dåligt i trafiken och är oftast väldigt förvirrade.

Aja orkar inte skriva mer om "dom" :).
Jobbar som bredbandssupport...

Medlem

Jag spyr på folk som hellre sitter och spelar än att ta jobb och utbildning på allvar!


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Jag spyr på alla som röker och ska ha rökpaus hela tiden,
rök på rasterna eller lägg av att röka era lata jävlar.

Medlem

Jag spy på alla som har kvar sina Julavatars


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem
Skrivet av fanboy:

Jag spy på alla som har kvar sina Julavatars
http://www.fz.se/_avatar.php?id=2286

Fixat!


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem
Skrivet av Polish:
Skrivet av Ariath:
Skrivet av MaLiBu:

jag spyr galla över folk på jobbet som inte gör annat än pratar och fikar 5 ggr per dag, det irriterar mej att dom idioterna ska ha samma lön som jag

jag spyr galla över dom som tar sjukledigt eller vård av barn minst en gång i veckan, inte fan är barnen sjuka så ofta, WORK FFS

Amen to that. Nästan Copy/paste på min post på förra sidan:)

Allt detta med arbetsmoral är en rolig kaka tycker jag. Är ni högre uppsatta än dom? säg till dom? Är ni på samma nivå som dom, join them in the kafferast eller ta ledigt? Stanna hemma om ni känner er dåliga och ge fan i att gå till jobbet.

Spyr galla på dom som delar upp sitt liv till 20% liv 80% jobb.

har man skrivit på ett kontrakt att man ska jobba så ska man det, är man för lat så borde man lämna platsen till nån som behöver det mer

hur kan man spy galla över nån som jobbar mer än du? låter mer som avundsjuka

en latmask påverkar företaget negativt och dess anställda, därför stör jag mej på såna personer.
inte fan vill man få kicken för att 80% av anställda är lata idioter.
att man jobbar som man ska betyder inte alls att man inte har nåt liv

Youtube-proffs
Skrivet av MaLiBu:
Skrivet av Polish:
Skrivet av Ariath:
Skrivet av MaLiBu:

jag spyr galla över folk på jobbet som inte gör annat än pratar och fikar 5 ggr per dag, det irriterar mej att dom idioterna ska ha samma lön som jag

jag spyr galla över dom som tar sjukledigt eller vård av barn minst en gång i veckan, inte fan är barnen sjuka så ofta, WORK FFS

Amen to that. Nästan Copy/paste på min post på förra sidan:)

Allt detta med arbetsmoral är en rolig kaka tycker jag. Är ni högre uppsatta än dom? säg till dom? Är ni på samma nivå som dom, join them in the kafferast eller ta ledigt? Stanna hemma om ni känner er dåliga och ge fan i att gå till jobbet.

Spyr galla på dom som delar upp sitt liv till 20% liv 80% jobb.

har man skrivit på ett kontrakt att man ska jobba så ska man det, är man för lat så borde man lämna platsen till nån som behöver det mer

hur kan man spy galla över nån som jobbar mer än du? låter mer som avundsjuka

en latmask påverkar företaget negativt och dess anställda, därför stör jag mej på såna personer.
inte fan vill man få kicken för att 80% av anställda är lata idioter.
att man jobbar som man ska betyder inte alls att man inte har nåt liv

Men varför överprestrera för att någon annan latar sig? Då tar man så mycket skit, säg hellre till personen eller ge den kicken. Istället för att whina om det på något forum. Fast nu var det iofs en whinetråd.

Om du vet hur mycket du behöver prestrera för att företaget ska må bra, varför ska du då överprestrera? Om du vill klättra upp dig i företaget förstår jag, men om annars, så förstår jag inte alls.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Skrivet av Polish:

Men varför överprestrera för att någon annan latar sig? Då tar man så mycket skit, säg hellre till personen eller ge den kicken. Istället för att whina om det på något forum. Fast nu var det iofs en whinetråd.

Om du vet hur mycket du behöver prestrera för att företaget ska må bra, varför ska du då överprestrera? Om du vill klättra upp dig i företaget förstår jag, men om annars, så förstår jag inte alls.

Allt handlar i grund och botten om respekt mot sina medarbetare. Där jag jobbar blir övriga personalen lidande, alltså vi som är på jobbet när andra ligger på sofflocket. Det blir hårdare belastning. Jag behöver inte gå in på vad jag jobbar med men kanske har Malibu en liknande situation som jag.

Vi spyr inte på dig Polish, vi spyr på de som belastar oss:)


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Youtube-proffs
Skrivet av Ariath:
Skrivet av Polish:

Men varför överprestrera för att någon annan latar sig? Då tar man så mycket skit, säg hellre till personen eller ge den kicken. Istället för att whina om det på något forum. Fast nu var det iofs en whinetråd.

Om du vet hur mycket du behöver prestrera för att företaget ska må bra, varför ska du då överprestrera? Om du vill klättra upp dig i företaget förstår jag, men om annars, så förstår jag inte alls.

Allt handlar i grund och botten om respekt mot sina medarbetare. Där jag jobbar blir övriga personalen lidande, alltså vi som är på jobbet när andra ligger på sofflocket. Det blir hårdare belastning. Jag behöver inte gå in på vad jag jobbar med men kanske har Malibu en liknande situation som jag.

Vi spyr inte på dig Polish, vi spyr på de som belastar oss:)

Haha nej jag vet, absolut. Jag förstår dig det gör jag, att om någon slackar så måste någon jobba mer. Men då får man säga ifrån och säga "sluta slacka börja jobba".

Eller så lägger man sig på samma nivå, och ber andra göra det också, så får man be högre personer med mer befogenhet ta tag i saken.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Skrivet av Polish:
Skrivet av Ariath:
Skrivet av Polish:

Men varför överprestrera för att någon annan latar sig? Då tar man så mycket skit, säg hellre till personen eller ge den kicken. Istället för att whina om det på något forum. Fast nu var det iofs en whinetråd.

Om du vet hur mycket du behöver prestrera för att företaget ska må bra, varför ska du då överprestrera? Om du vill klättra upp dig i företaget förstår jag, men om annars, så förstår jag inte alls.

Allt handlar i grund och botten om respekt mot sina medarbetare. Där jag jobbar blir övriga personalen lidande, alltså vi som är på jobbet när andra ligger på sofflocket. Det blir hårdare belastning. Jag behöver inte gå in på vad jag jobbar med men kanske har Malibu en liknande situation som jag.

Vi spyr inte på dig Polish, vi spyr på de som belastar oss:)

Haha nej jag vet, absolut. Jag förstår dig det gör jag, att om någon slackar så måste någon jobba mer. Men då får man säga ifrån och säga "sluta slacka börja jobba".

Eller så lägger man sig på samma nivå, och ber andra göra det också, så får man be högre personer med mer befogenhet ta tag i saken.

Det är det jag inte vill göra. Lägga mig på samma nivå alltså. Att säga till hjälper inte då vi har världens bästa lag. LAS - Lagen om anställningsskydd. De med högre befattning kan inte göra ett smack, tyvärr.

Sverige har enligt undersökningar det friskaste folket i Europa men samtidigt den högsta sjukfrånvaron. Jag har för mycket moral och stolthet i kroppen för att utnyttja systemet. Jag får helt enkelt nöja mig med att whina i denna tråd.;)


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

jag har tyvärr inte den sitsen att säga till folk, men även om jag skulle ha det så skulle jag ses som "the bad guy" oavsett hur jag säger åt en person att jobba mer

jag vet hur mycket förväntas av mej pga. det sättet vi jobbar och jag vet när vissa slackar bakom eller gör bara det som passar dom vilket jag tycker är surt.
sjävklart kan inte alla prestera lika bra men då får man jobba i lägre takt istället för att gå och ta fika eller prata bort tiden.

Youtube-proffs

Okey, men då säger vi såhär, rökförbud på jobbet.. hur många minuter skulle det spara varenda jobb? Väldigt många skulle jag tro.

Varför ska folk få gå 5 minuter per timma och röka bara för att dom har valt att röka? Spyr på det gör JAG iaf.. och inte fan ska dom komma in sedan o säga "fan vad kallt det är".


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Jag spyr på de jävla lökarna på A9 som ränner runt inne på I19 med reglementsvidriga utstyrslar och låter som en skock brölande kylskåp. Håll er inne på A9 med sådanna fasoner. Jävla artilleritaskar.


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem

Jag spyr på alla fientliga diskussioner som har förekommit i FZs forum


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Youtube-proffs
Skrivet av q0rra:

Jag spyr på alla fientliga diskussioner som har förekommit i FZs forum

Det där är ju nonsens, alla diskussioner är ju kärlek Förutom Castors.. dom är lite som en ryssk P rulle, man vill inte kolla på dem men man måste bara för att


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Ja, det jag menar han har ju varit med i några det senaste decenniet Laxen får vi heller inte glömma.. han har varit med i några minst sagt, heta diskussioner


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

123
Skriv svar