George "Vampyren" Lucas gör det igen

Skägg.
10 Chambers
George "Vampyren" Lucas gör det igen

Det är visserligen ingen nyhet att Star Wars-filmerna ska göras om till 3D (om du inte skriver för Aftonbladet) men det får mig ändå att tänka på hur många gånger George Lucas serverat samma gamla Korv Stroganoff nu. Om vi räknar bort den första biopremiären så har vi VHS-släpp i minst två upplagor (standard och widescreen utan svensk text), nypremiär på bio och senare DVD-släpp, även det i två upplagor om jag inte minns fel (original och de uppdaterade versionerna?) och nu ska alltså Luke och gänget upp på bio igen. Det värsta är att jag med största sannolikhet kommer att sitta där i mörkret, med pappglajjor på, och låta vampyren Lucas suga ut ännu ett par droppar.

#blogg


signatur
Medlem
George "Vampyren" Lucas gör det igen

Det är hemskt, men kan nog bli något om dom kommer också ut på bio (vilket dom borde göra). Så det kan ju bli lite mys iaf. Finns ju många som inte har sett star wars alls och det är ju en synd. dock är det kanske en synd att göra om Star wars-filmerna till 3D. Den som lever får se.

Medlem

Originalen och SE från 1997 är de enda som behövs. Senaste utgåvan med ny Anakin i slutet av EPVI har jag inte ens vågat se.

Inaktiv

Nu blir jag rädd.. Såg Star Wars 4-6, 1-3 för några veckor sedan.
Jag är ganska säker på att jag sett de äldre versionerna, men förklara gärna skillnaderna.

.. Hade sett de nyare. Någon större skillnad från de äldre än det båtsman nämnde?

Skrivet av båtsman:

Originalen och SE från 1997 är de enda som behövs. Senaste utgåvan med ny Anakin i slutet av EPVI har jag inte ens vågat se.

Vad menar du nu? Vad har de gjort?
edit: såg nu, hemskt ju! Att jag inte märkte det när jag kollade. Min var den nya verren.


signatur

PSN - Addeproffs

1
Skriv svar