Barndomsminnen

Inaktiv
Skrivet av Polish:
Skrivet av urken:
Skrivet av abz:
Skrivet av ledsen:

(barndomsminnen)

Sängvätare vid 14-15? Ledsen kan inte undvika att skratta av ditt inlägg

Skrattar du åt det och sen känner dig tvungen att skriva att du skrattar åt det bevisar ju att det är du som har problem.

Right on.

ja vad ska man göra det är ju hysteriskt roligt!

Medlem

Kan säker vara hysteriskt roligt om inte funderar på de bakomliggande anlendingarna till varför någon kissar på sig i den ålden.

Medlem

KlosterKatten, jag såg också många olämpliga filmer när jag var liten. Min pappa lät mig titta på alla Freddy Kreuger och vi såg alla tillsammans. Jag var absolut inte äldre än 10 och jag har älskat skräckisar ända sen dess.

Inaktiv
Skrivet av Tony:

KlosterKatten, jag såg också många olämpliga filmer när jag var liten. Min pappa lät mig titta på alla Freddy Kreuger och vi såg alla tillsammans. Jag var absolut inte äldre än 10 och jag har älskat skräckisar ända sen dess.

Jag, min bäste vän samt mina föräldrar tittade på När Lammen tystnar när jag var runt 11.
Det slutade med att jag och mamma var dom enda som var kvar. Min pappa och min kompis gick till en annan tv och tittade på sport istället för dom blv så rädda

Inaktiv
Skrivet av abz:
Skrivet av Polish:
Skrivet av urken:
Skrivet av abz:
Skrivet av ledsen:

(barndomsminnen)

Sängvätare vid 14-15? Ledsen kan inte undvika att skratta av ditt inlägg

Skrattar du åt det och sen känner dig tvungen att skriva att du skrattar åt det bevisar ju att det är du som har problem.

Right on.

ja vad ska man göra det är ju hysteriskt roligt!

Fan vilken humor du har? Tycker du kan hålla käften :evil:

123
Skriv svar