Lich King-tävlingen är avgjord!

Medlem

Nästa gång ska jag skriva en referens jag inte tycker är rolig så slipper man besvikelsen ;D

Medlem

Fan man ska inte delta i tävlingar när man är trött, kuggade på en fråga Men de gör inte så mycket, lirar ändå inte WoW

Medlem
Skrivet av Mykee:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Roande hur dom som gnäller mest, endast själva varit medlemmar något år eller två max.

Jag tycker det är bra kul att i 2 av 3 inlägg i den här tråden så har det varit att du klagar på folk som har varit medlem här kortare tid än dig..
Är det en kram du är på jakt efter? För.. du kan få en, det är lugnt!
-kram!-

Wow.... Läs om mitt första inlägg och se det i sitt sammanhang, eller är det ofta saker bara flyger över huvudet på dig?

Jag tävlande inte ens då jag inte spelar wow, vill inte ta saker i onödan ifrån folk som lirar.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av Mykee:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Roande hur dom som gnäller mest, endast själva varit medlemmar något år eller två max.

Jag tycker det är bra kul att i 2 av 3 inlägg i den här tråden så har det varit att du klagar på folk som har varit medlem här kortare tid än dig..
Är det en kram du är på jakt efter? För.. du kan få en, det är lugnt!
-kram!-

Wow.... Läs om mitt första inlägg och se det i sitt sammanhang, eller är det ofta saker bara flyger över huvudet på dig?

Jag tävlande inte ens då jag inte spelar wow, vill inte ta saker i onödan ifrån folk som lirar.

Du skrev "^ Stör mig att folk som skrivit under 2000 inlägg och bara varit medlemmar i två år ens får vara med o tävla! "

Och sammanhanget var att presonen du klagar på hade skrivit precis samma sak.. det gör dig juh minst lika "störig" som honom.. eller?

Självklart kan du säga att det var ganska dumt sagt av honom, det tycker jag med.. men du sa det på ett lika dumt sätt som han..

tycker jag iaf!

Medlem

Verkar ändå vara ett lite halvvettigt svar.
Och jag antar att FZ mest bryr sig att man inte blockar annonser.
Att dom skulle ha en massa krav m.m. skulle dom själva bara förlora på i slutänden.

Och det är bara att fortsätta att tävla, eller inte, blir det större chans för oss andra. Någon gång vinner man kanske.

Inaktiv
Skrivet av conthox:

Är det bara jag som tycker att referenser till verkliga personer osv i ett fantasy-spel är stämmningsförstörande?...

Bara du

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Roande hur dom som gnäller mest, endast själva varit medlemmar något år eller två max.

Tänk att det alltid har något att göra med hur länge man har varit medlem och hur många inlägg man har skrivit.

Det är som Tompa säger.. Det finns MÅNGA läsare som inte har reggat sig på denna sida men ändå vart aktiva läsare.

Ju snabbare folk slutar gnälla om den fruktansvärt viktiga statusen man har på sin ståtliga presentation, ju snabbare kan man vara glad för dem som deltagit i tävlingarna samt skippa en hel del onödiga och framför allt helt meningslösa konversationer.

Grattis alla för vinsten

Medlem

Fan jag trodde verkligen på Linken och hans Zelda questline
gz då.

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av DrAbraham:

.. men men, som FZ sagt nån gång innan så har de ingen möjlighet att läsa genom alla svar ens, skulle gissa på flera tusen som tävlar i denna tävlingen. Kommer jag ihåg rätt så lottar de fram 10-20st, läser genom deras motiveringar och ser om nån skrivit nåt bra/roligt som skulle vara värt en vinst.

Du har fel, vi lottar aldrig fram vinnarna. Hur noga vi läser svaren varierar, men vi går alltid igenom dem. Den här gången kikade vi faktiskt på varenda fritextsvar eftersom förstapriset är ganska värdefullt.

Ok, nu blir jag lite förvirrad. Baserade min tolkning av hur det går till på vad John skrev i tråden om Warhammer-tävlingen:

Skrivet av John:

3) Därmed inte sagt att slumpen inte är en bidragande faktor. Försök att vara realistiska. Vi har långt över tusen bidrag. Skulle vi läsa alla fritextsvar och dessutom försöka rangordna dem hade vi inte haft tid att göra något annat. Inga nyheter, inga filmer, inga artiklar, inga demos, inga bilder. Vanligtvis slumpar vi fram tjugotalet bidrag i taget bland de som har alla rätt och tittar på fritextsvaren. Hittar vi någon vi tycker är bra markerar vi den som vinnare och så håller vi på så tills vi hittat tillräckligt många. Det är ett kritiskt granskande av prestationsmomentet, samtidigt som det är tidseffektivt. Jag ser ingen annan lösning.

Vilket jag tolkade som ungefär det jag skrev i översta citatet i denna inlägg.
Inget kritik mot FZ, tycker ni gör ett bra jobb oavsett hur ni får fram vinnarna och gnäller inte över att jag inte vann denna gången... f-----n hade velat ha WotLK Collector's edition era jävl... jag menar, grattis till er som vann!
Bara lite förvirrad över hur det egentligen går till men inte så noga egentligen, så länge nån vinner.

Gen
Medlem

Grattis alla.

Själv klantade jag mig och råkade klicka in alternativet under Förenta Staterna :/ Jag som hade en sådan bra utslagstext :'-(

Medlem

Bättre lycka nästa gång :>


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Så mycket gnäll, tur att jag hade ost till alla.

Om ni hade ett bättre svar än dom som vann så var det väl knappast bättre, dom tog ju dom bästa svaren enligt dom själva så...

Sen så är det väl sak samma om någon som nyss registrerat sig vinner, dom var bättre än mig på att hitta på något roligt/fyndigt/smart svar, är väl lite tråkigt såklart, men det kommer flera chanser till att vinna


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

123
Skriv svar