72 bilder från Left 4 Dead-demot hos FZ
Är det verkligen så ruggigt kass grafik som på bilderna, eller har jag bara fått den uppfattningen? Ser inte så najs ut.. Älskar ju zombies o grejjer, men blir lite besviken nu när man själv vant sig vid CoD4 motorn det senaste. Men om det är något utöver det vanliga kanske man kan härda ut ändå..?
Min gissning är att grafikinställningarna är långt ifrån Max på bilderna. En lite bättre referens är denna video av en spelare som lirar hunter. http://www.viddyou.com/viddstream?videoid=45527
Ruskigt snyggt (Även om animationerna är lite tveksamma).
Grymt, 8 dagar kvar
Haft mitt förbokat sedan 2007...
Så duktig du är corporaln0ll....
Lite onödiga bilder förövrigt känner jag. Dom spoilar ju bara miljöerna i demot för de som inte sett nått av't än :<
Värst vad många "postcount +1 !" eller "FIRST" kommentarer det är då.
Härligt spel men har man kört fps över huvudtaget måste man lira expert annars är det bara som att mala mjöl. Även då är det svårt att gå åt om det inte kommer en tank.
För dom som missat kan man tweaka för att köra infected i demot: http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=745482
Jo självklart, har inte sagt att ni tvingar på folk bilder Men tycker det känns lite flummigt att släppa bilder som går som ett bildspel rakt igenom hela demot
"blir helad" Bra svenska där.
Heal = Engelska
Hela = Svenska
Så, ja.
Då är vi överens
mikzarn, du tänker nog på "läka" vilket vore korrekt.
Installera på Engelska [x] Check!
Nej. För ingen av oss skulle säga "Läk mig!" ingame.
Heal = Engelska
Hela = Svenska
Så, ja.
Då är vi överens
Hade jag blivit jagad av zombies hade jag antagligen ropat: Ge hit ett plåster, för fan!
Heal = Engelska
Hela = Svenska
Så, ja.
Då är vi överens
Hade jag blivit jagad av zombies hade jag antagligen ropat: Ge hit ett plåster, för fan!
Exakt samma här. Mycket tuffare att använda svenska ord istället. T.ex. "Jag behöver läkarhjälp"!:heart:
Ännu ett grymt 18+ spel som jag inte får spela :/ kul för alla andra dock
Imon blire till att lira demo hela kvällen efter jobbet.
Lite (7½min) gameplay från demot:
http://www.viddler.com/explore/Mabec/videos/3.mp4
Riktigt skoj spel!
Tycker faktiskt det är lite lätt jämfört med vad jag trodde men det är ju som sagt bara 2 delar av en film med på demot. Kanske de lättaste?
Som kontrast till alla jasägare så kan jag ju informera om att jag avbokade spelet efter att ha testat demot.
Matchmakingen var totalt värdelös när den parade ihop mig med amerikaner med 400 i ping. Det blev inte bättre då det inte fanns några servrar att köra mot så det blev LAN läge på det istället.
Nä, det här spelet köper jag i sommar när de hunnit patcha det ordentligt...
Som kontrast till alla jasägare så kan jag ju informera om att jag avbokade spelet efter att ha testat demot.
Matchmakingen var totalt värdelös när den parade ihop mig med amerikaner med 400 i ping. Det blev inte bättre då det inte fanns några servrar att köra mot så det blev LAN läge på det istället.
Tuned matchmaking to provide better search results
Då är det ju tur att man kan använda serverbrowsern, hosta sin egna dedikerade och använda. Och vadå lanläge? Hittas det inga servrar så får du alternativet att hosta lokalt, på din datorn, precis som vilken listen server som helst, INTE en LAN server.