Är du less på krogen? Lär dig dansa i stället!

Inaktiv

Jag säger bara en sak: Dance Dance Revolution.


signatur

Cogito cogito ergo cogito sum.

Medlem
Skrivet av RoGGe:

När jag dansar är det ett tydligt tecken på att det är dags att ge sig och vingla iväg hem. Jag tar "dansar inte nykter" till det extrema... Problemet är inte principer utan de störtlöjliga ursäkterna till dans som dominerar dansgolven en utekväll. Ett sorgligt svajande till rytmen tillsammans med oregelbundna spasmiska rörelser.
Har stått många gånger vid "relingen" när jag varit minimalt påverkad och bara förundrats över vafan folk håller på med.
Det är synd att ni riktiga dansare är ett nyktert sällskap. Annars kanske ni hade lyckas få upp ögonen på folk.

Haha känner igen det där med att stå lite för "lite" påverkad och se andra dansa krogdans

Anledningen till att man inte dricker på dans, är för att man inte kan hålla balansen när det börjar gå undan. Foxtrot därimot kan man dansa rätt så packad. Dock så hinner man knappt dansa foxtrot på krogen eftersom det är fullt ös medvetslös tills sista låten då alla desperat försöker få det där fem i tre ragget. Lyckades faktist bjuda upp en tjej som jag känner lite sen tidigare, när jag var på krogen för ett bra tag sen. Och hon har efter det alltid sagt att vi måste dansa sista dansen när vi träffas på krogen

Så nog kan man impa lite om man får chansen.

d0e
Medlem

skön läsning. Det behövdes Du har nog gjort det som många av oss skulle vilja göra. Dansa utan alkohol som i mellanstadiet-discot. Ska lägga det här på minnet.

123
Skriv svar