Kissa i bassängen !?

Medlem

Hehe det där fick mig att tänka på en sak.
Var utomlands och badade i det goa salta havet så kom en pinne flytande.
Givetvis ville man ta tag i den... *greppar och fingrarna sjunker in*

AHHHHhh!!!1 bajsbajsbajs.. simma simma simma!

Jo, visst har man kissat i vattnet någon gång... inget man är stolt över så att säga :$

Inaktiv

Hahha, hur i hel lyckas du greppa en bajskrov ute i det stora havet :DDDDDDDDDDD

Medlem

Jag upphör aldrig att förvånas över detta forum!
Ena stunden läser man om straffskalor och mansschauvinism, för i nästa stund studsa mellan existensiella frågor om man skall kissa i polen eller härlig prosa om varför man skall lära sig att bugga.
Go fz!

Medlem
Skrivet av Jazman:

Jag upphör aldrig att förvånas över detta forum!
Ena stunden läser man om straffskalor och mansschauvinism, för i nästa stund studsa mellan existensiella frågor om man skall kissa i polen eller härlig prosa om varför man skall lära sig att bugga.
Go fz!

Omväxling förnöjer. :P(Sitter och rullar tummarna i väntan på en politisk händelse som det går att skapa en tråd om)

Medlem

När man läser detta så vill man verkligen inte få kallsupar igen...

Medlem

Kissat på min ex-tjejs ben i duschen

Medlem
Skrivet av PsyX:

Kissat på min ex-tjejs ben i duschen

:D:up:

Inaktiv
Skrivet av Karmalicious:
Skrivet av PsyX:

Kissat på min ex-tjejs ben i duschen

:D:up:

Tänkte skriva något, men noterade fetstilen i sista sekund. :up::heart:

Medlem

Verkar finnas en koppling mellan vilka som pissar i poolen och vilka som har piss i genpoolen.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av Karmalicious:
Skrivet av PsyX:

Kissat på min ex-tjejs ben i duschen

:D:up:

fan ska man ha på kissade ben i sin säng?

nej nej...

Inaktiv

Vad man tappade lusten att gå och bada på badhus för en gångs skull..


signatur

Rail or Die

Medlem

Usch och fy... känner verkligen inte för att gå på badlektionerna vi har på skolidrotten längre :\

Verkar ju som nästintill varannan person pissar i bassängerna och det bygger ju upp sig till en jäkla pisspöl tillslut

Fast ja måste säga det är en hejdundrans rolig tråd att läsa

Medlem

Den finns ju så mycket klor och andra kemikalier i polen att du kan pisa hur mycket du vill.

Det är bara psykologiskt obekvämt.

Föresten. många polar i världen har en kemikal i pollen som reager med kiss och färgas till röd.

Då slänger ansvariga ut kissaren. eller så kissar inte folk för dom vill inte se dumma ut.

funkar klockrent.

Medlem
Skrivet av PsyX:

Föresten. många polar i världen har en kemikal i pollen som reager med kiss och färgas till röd.

Då slänger ansvariga ut kissaren. eller så kissar inte folk för dom vill inte se dumma ut.

funkar klockrent.

Hehe tänk om någon ovetandes om det kissar i poolen. "Hjälp jag kissar blod!!"


signatur

<3

Medlem
Skrivet av masterFk:

Hahha, hur i hel lyckas du greppa en bajskrov ute i det stora havet :DDDDDDDDDDD

Ja men det är inte ofta man ser något komma flytande ute i havet (förutom färgglada luftmadrasser) så det väckte mitt intresse. Och så är det roligt att plaska med pinnar i vattnet (tyckte det som barn i.a.f)

Medlem
Skrivet av ostmjuk hamster:
Skrivet av masterFk:

Hahha, hur i hel lyckas du greppa en bajskrov ute i det stora havet :DDDDDDDDDDD

Ja men det är inte ofta man ser något komma flytande ute i havet (förutom färgglada luftmadrasser) så det väckte mitt intresse. Och så är det roligt att plaska med pinnar i vattnet (tyckte det som barn i.a.f)

Som barn? pffff det va säkert i somras

Medlem

sådana här trådar + Macbolans (stavning?) är det ända som gör det värt att kolla på Fz forum


signatur

Submission is for the weak

Medlem

Mycket underhållande och rolig tråd att läsa

Nej, föresten, det tror jag inte att jag har gjort..såvitt jag kommer ihåg iallafall


signatur

Kan du läsa detta så har jag lärt mig att använda en Signatur. /cheer

Medlem

självklart fast det var iof länge sen.

Medlem
Skrivet av Blomkruka:

Jag brukar stå hemma i duschen och kissa i handen för att sen smörja in mig i det heliga och mysiga..

NEJ. Vad är det för fel på folk? Sånt slutade man att göra när man lärde sig gå på toa..

Så om jag förstår dig rätt så slutade du smörja in dig med kiss när du lärde dig att gå på toa? Känner du att du saknar pre-toa tiden?

Själv brukar jag kissa i en liten flaska där hemma och ha med den i badbyxorna när jag går och badar. På så sätt kan jag garanterat dra mitt strå till stacken även om jag inte blir kissnödig i bassängen.


signatur

Jag skriver dom eftersom dom flesta som skriver de och dem ändå inte kan göra det på korrekt sätt.

Inaktiv
Skrivet av SWEBarb:

självklart fast det var iof länge sen.

samma här

föresten? är inte piss typp det renaste som finns?

Medlem
Skrivet av mirlamoooo:
Skrivet av SWEBarb:

självklart fast det var iof länge sen.

samma här

föresten? är inte piss typp det renaste som finns?

Jo, sekunden det lämnar kroppen men sedan blir det bakteriehärd 2000.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

123
Skriv svar