Medlem
Skrivet av Zampa:
Skrivet av Guran:

Tänkte introducera mig själv.. Har hängt på fragzone sen 1997 men har aldrig varit aktiv i forumet eller så. Reggade mig mest för att kunna ladda ner utan nån hastighetsgräns

Men ni verkar ha en schysst stämning på forumet så jag kommer nog bli mer aktiv.

du har ju registerat dig 2007 ?

ee hur går detta ihop ?

altså du har varit här sedan 97 men registerat dig nu för att kunna ladda hem utan någon hastighetsgräns? har jag rätt nu eller?

man behöver inte vara medlem för att se forumen m.m.Och du har nog fattat rätt.:up:

Medlem

Välkommen.

Intressanta trådar just nu :

Kissar du i badet - tråden....


signatur

Nämen!

Medlem

welcome...to the dark side

Medlem

Join the dark side my friend....

And recive a free cookie!


signatur

Nämen!

Medlem

Akta dig för mig, jag är han din mamma varnade dig för.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem
Medlem

Behold, the asylum of doom.

No-one escapes!


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem

klipper från de officiella elderscrolls forumen

welcome, have a fishy stick


signatur

Bengebolle

MFC
Medlem

Hej hej!


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Inaktiv
Skrivet av ScarFace:

tjabba tjena hallå!

sant som Greger säger att Zampa bidrar till många skratt. inte ofta hans trådar får vara kvar dock

jag har mer kvalitë nu faktiskt :evil:

haha.. det måste du erkänna tycker en zampa


signatur

My way is better than yours :D

Inaktiv
Skrivet av Zampa:
Skrivet av ScarFace:

tjabba tjena hallå!

sant som Greger säger att Zampa bidrar till många skratt. inte ofta hans trådar får vara kvar dock

jag har mer kvalitë nu faktiskt :evil:

haha.. det måste du erkänna tycker en zampa

Efter din "fler roligheter" så kan jag faktiskt inte erkänna det..


signatur

Dr. SkruMp <3 #komsi

Inaktiv

synd


signatur

My way is better than yours :D

Medlem

Lika bra att passa på medans tråden lever någolunda: jag har också hängt med ett tag men inte värsta vart med på forumet. Läst litet i det men inte ärat forumet med mina ord förän nu

int c = 1; c++;

en sysslolös kan gräva i min profil efter anledningen till ovanstående rad : O ]


signatur

Dr Tom
[]#####||(
===================================

12
Skriv svar