Robot
NBA 2K9

Somliga säger att det första intrycket säger allt. Om det är sant, så är NBA 2K9 undantaget som bekräftar regeln. Det är dags för 2K Sports att visa att de fortfarande sitter på de tyngsta korten när det kommer till basketspel.

#nba-live-09


Medlem
Provdribblat - NBA 2K9

Verkar Skitkul - för de som har Xbox360;)
Bra recension också:D

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:

Verkar Skitkul - för de som har Xbox360;)
Bra recension också:D

Finns ju till pc också

Medlem

var ser du att det finns till pc?


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Inaktiv

PC versionen är släppt i många länder i Europa, men inte i Sverige än verkar det som. Med tanke på att även 360 och PS3 releasen i Sverige blev fördröjd ett par veckor så kanske PC versionen också är lite framskjuten.

OBS! PC-versionen saknar alla online funktioner.

Citat:

* Does not support any online functionality, including but not limited to online games, 2K Share, ReelMaker or Living Rosters

För den som vill se hur bra det ser ut på PC med extremt hög upplösning och AA finns det en bunt bilder i det här inlägget på nvnews.net (2048x1536 2xAA 16AF)

http://www.nvnews.net/vbulletin/showpost.php?p=1822830&postco...

Medlem

SÄTT BETYGEN LÄNGST NER I RECENSIONEN!!!!!!!!!

Inaktiv

Om du skulle ha läst någon recension på fz skulle du ha sett att betyget alltid finns högst uppe, och längst nere


signatur

Oh well, whatever, nevermind

Medlem
Skrivet av ElioooT:

Om du skulle ha läst någon recension på fz skulle du ha sett att betyget alltid finns högst uppe, och längst nere

Jag tror han menar att han inte vill ha den högst uppe överhuvudtaget utan få chans att läsa recensionen innan han ser betyget.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Riktigt bra spel som 2k serien brukar vara.
Tyvärr är det inga direkta stora förbättringar från förra års upplaga (vilken var grym!!).
Ända som är riktigt dåligt i spelet är animationerna vid ringen på dunkar och blockar.
Kom igen, okay att händerna stannade 3 decimeter från ringen och hängde i luften i nbalive 99 men nu har det gått 10 år och man borde åtgärda detta.
Man har faktiskt lyckats riktigt bra i NBA live 09, tycker 2K borde åtgärda detta med så har man ett spel utan brister i princip.

Förövring är animationerna kanon, bara detta som alltid har stört mig i 2k serien.

Medlem

Brist på överraskningar ?


signatur

OORRYYEE!!

1
Skriv svar