Penumbra-samling släpps i vinter

Medlem
Penumbra-samling släpps i vinter

Världens bästa spel. Fy fan va läskiga dom är


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Gött! Ska kanske köpa det:)

Inaktiv

Lite sugen på att köpa, körde black plagues för någon månad sen och det var ju grymt. Nästan lite HL-känsla fast skräck istället för shooter

Medlem

Penumbra rekommenderas starkt

Medlem

Jag har inte testa något av dem tidigare men de verkar onekligen intressanta. Blir kanske ett köp när den här samlingen släpps.

Medlem

Glöm in Novint Falcon till de här spelen.

Inaktiv

Vi satt tre kompisar, kopplade in datorn till tvn och körde penumbra BP i 6 timmar sträck. Det var en av de bästa kvällarna i mitt liv Fy fan vad kul vi hade då vi hjälptes åt med alla klurigheter och skrej tillsammans a skräck ^^

Medlem

Helt underbara spel!

Medlem

Helsingborgsspelutvecklare ftw! Har inte testat spelen men är från Helsingborg


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Inaktiv

tack vare er som skrivit tänker jag skaffa penumbra collection tack


signatur

ToMZoN

Medlem

Om du inte har spelat det redan så... KÖP!!!!!! Definitivt en av de mest atmosfäriska spelen som någonsin gjorts och absolut det bästa first person pussel skräcks spelet!

Medlem

Penumbra är sketbra. Och har bitvis riktigt kluriga problem. Har fastnat hårt på ett par ställen hehe. Men det är bara roligt - jag är trött på spel som håller en i handen hela vägen.


signatur
Inaktiv

Amg FZ invaderar! *Hiss!*

Rave, jag känner några som gjorde exakt samma sak

Medlem

har inte spelat Requiem men de andra är kanonbra iaf

tfp
Medlem

har inte spelat requiem. Visste helt enkelt inte om det.

Skulle gärna se en recension av det här på fragzone.

I övrigt rekommenderar jag penumbra till alla som inte spelat det. 200 pix var vad man fick betala för varje del när de kom. Helt klart gratis.

Medlem

Dom två första hör till de bästa spelen som skapats. Del tre är väldigt medioker. Fokuset tycker jag de la helt fel där.

Medlem

Detta spel äger, riktigt bra

Medlem

black plague är ruggigt underbart. overture är väl sådär.

Inaktiv

Detta blir helt klart en investering när det kommer ut.


signatur
Medlem

Jag tror detta är spelet för mig. Det ska vara stämning och det här spelet verkar verkligen skapa just stämning och atmosfär! Blir nog ett köp av samlingen

Medlem

Dead Space är bra. men Penumbra är faktiskt värre när det gäller skräck. Har inte spelat Requiem, men dem två andra (Overture och Black Plague) är dem värsta skräckspelen jag har provat.

Så om man gillar skräck, så är dem varmt rekommenderade.

1
Skriv svar