Tom Clancy's Endwar - lanseringsfilm

Robot
Medlem
Tom Clancy's Endwar - lanseringsfilm

Kul bild.

Medlem

Haha klockren bild, längtar efter det här spelet håller på tankar demot nu, får hoppas på de verkar så bra som det ser ut!

Medlem

Ni skrev att det var Vita Huset och Eifeltornet som fick smaka på pisk, men det var ju Capitol och Eifeltornet som small, jag kan vara petig ibland
Men det ser ju rätt bra ut, fast jag sk nog inte köpa det.


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

Tycker snarare att bilden är läskig...


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Demot var inget att hänga i julgranen precis men då var det ju en väldigt liten del av spelet man fick pröva. Voice commands låter dock väldigt najs.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Inaktiv

Skön bild.
Men får se om det blir ett köp, tycker att det liknar WiC väldigt mycket. Dock lockar röststyrningen.

Ajja baja. Inte piska Svea.
Piska resten i stället.

Medlem

Tycker röststyrningen var lite konstigt.. jag har ingen alls problem att uttala men när jag säger "six" så blev det 8a eller 11 hela tiden.. det var en massa såna konstiga saker

Inaktiv

Tycker att spelet verkar skit roligt men hoppas att denna röst grej fungerar som det ska.

Inaktiv

det är ju inte som "steel phanters" men det var ju ganska längesen som dom övergav det realistiska spel sättet. så jag antar att "end war" är ett av dom bästa spelen. i alla fall om du inte spelar PC spel som är över 10 år gamla.

lite synd att dom kör sten sax och påsesystem över ett realistisk krigs system.. men det är klar i nuläget vågar ingen göra tur baserade spel och då kan vi inte får riktiga hardcore strategi spel

Medlem

Någon mer än jag som såg på slutet att PC saknades, men PSP likväl som DS fanns medräknade? Detta blir intressant, sålde jag min gamla PSP i onödan nu? :/

Medlem

Åh, så idiotiskt, varför spränger de alltid kyltornen?

Medlem

Testade demot nyss på PS3 och det funkar utmärkt där iaf.
Röststyrningen fungerade utmärkt med Playstation Eye, i alla fall för min del.

Medlem

"Tom Clancy's" är livet


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av Alarcron:

Någon mer än jag som såg på slutet att PC saknades, men PSP likväl som DS fanns medräknade? Detta blir intressant, sålde jag min gamla PSP i onödan nu? :/

Har sett flera filmer till andra spel att PC saknas men kommer sen i alla fall.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

hehe trolig laser ^^, snackade dom inte om atombomber och sen visar dom en bild på det där? lol

Medlem

Har spelat demot lite och i början så var det lite så där men det är ju så på allla spel specielt när det är et nytt gränssint att hantera, men efter 4-5 runder då börja voice command sitta och det är jävligt skönt att bara flyga fram över slagfältet och ge order i en sjuhelvetes fart :PPP

tilexempel du ser på minimapen och din unit bar att unit 4 håller på att få pisk då sägger du bara "Unit 4 retreat" eller så skickar du dit förstärkning:P

+ att nu är det inte den som har mest Micromanegment skill eller clicks per second som viner jämt för nu är det verkligen ett stratergi spel du säger var dina enheter ska och dom går dit och gör sin grej.

Blir ett givet köp för mig hehe specielt med bestående armer som du kan upgradera etc.

EUROPEAN FEDERATION: ENFORCER CORPS FTW!!!

Inaktiv

Jag visste inte att Sverige var ett stort hot O_o (Bilden)

Inaktiv

Säkert ett skit roligt spel!
Jäkla nice att man styr med rösten, hoppas det funkar bra också.

Inaktiv

Spelet verkar riktigt kul kanske blir ett köp till PC.

1
Skriv svar