Första bilderna från Runaway: A Twist of Fate

Robot
Medlem
Första bilderna från Runaway: A Twist of Fate

Grym spelserie, men inget slår Broken Sword

Medlem

Hmm, Runaway - The Dream of Turtle slutade ju som "to be continued", det förekommer dock inte i texten att detta är uppföljaren till detta. Men det hoppas jag... Detta spelet är det enda jag och mitt ex fortfarande har gemensamt :S


signatur

It's Nice To Be Important, But It's More Important To Be Nice

Påminner om Full Throttle.. skitsnyggt! Bra jobbat!

Medlem
Skrivet av Mahone:

Grym spelserie, men inget slår Broken Sword

Broken Sword ÄR BÄST!
Kan man annat än att älska George Stobbart?

Inaktiv

Spelade nyligen igenom BS1 igen, och det är inte _roligt_. Det är ett bra äventyrsspel, men de har misslyckats med att göra det roligt. Runaway, Monkey Island 1 och 2, DOTT, S&M osv är ROLIGA -- BS försöker vara roliga men misslyckas.

On topic: Ser fram emot detta! Jag i princip stödköper många äventyrsspel för att hjälpa till att hålla liv i genren. A Vampyre Story kommer snart, hurraa, mer äventyr åt folket!

Inaktiv

Monkey Island tar Broken Sword, alla dagar. Längtar till detta.

Medlem

Bilderna kan beskrivas bäst med: *Gäsp*..

Medlem

Köpte andra delen i Runaway för jobbiga 499kr när det kom.. jag är ett fan av Monkey Island och äventyrspel så trodde detta kunde va något riktigt roligt och bra.

Men kommer på ganska tidigt att dom flesta problem man stöter på är relativt.. "ologiska"..

jag skai nte säga att jag är smart och en riktig problemlösare när det gäller Äventyr spel (Undra hur mycket hår jag slet loss när jag spela DIG). Men tyckte spelet inte var lika logiskt som dom andra.

Kommentera gärna.. kan ha fel också men det var hur jag såg det.

1
Skriv svar