Medlem

smör, för det


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

halkade han på


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

, vilket gjorde att


signatur

Life is too short to remove USB safely.

Medlem

han fortfarande halkade

Youtube-proffs

omkull till döds.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Det tyckte inte


signatur

Life is too short to remove USB safely.

Medlem

livet som död


signatur

AYY LMAO

Medlem

är inte spännande


signatur

Kan du läsa detta så har jag lärt mig att använda en Signatur. /cheer

Inaktiv

då såg han

(kom igen o skriv "ljuset i tunneln" om ni inte kommer på nå bättre )


signatur

Det var en gång, och den var grusad.

Medlem

en tveknorrad attackgris

Medlem

...i lila trikåer...

(Någon som orkar sammanfatta historien hittills?)


signatur

<3

Medlem

..och en liten..

(Går den här historien att sammanfatta?)


signatur

Neva knock on 'eavens door.
Ring da bell an scurry, ee 'ates dat.

Medlem

En apa rapar ut en liten kass ps3 konsole från Indien , Bombay. den outsourcade telefonsupporten med currydoftande kvinnor supportade inte aprap.
-Men skit då! sa Von Ribben.
Min ps3a vill stänga ner sig för att den Kallt äger allt utan xbox 360 för den är så woohoo, yeah, yeah! Sekunder är långa när man färdas i en bil, nytvättad och fin. och då kom the c[o]old Ice och stavade fel. Förbi kom en ful fet gubbe som liknar en ninja i svarta string med blåa kanter i siden och en stor balle inne i Carolus Rex grotta, som var oerhört torr och trång.

Men det uppskattade Shock så mycket, men inte iceman för han gillar potatis så mycket så han spricker. Precis som Håkan Hellström som spyr upp en båt Som heter Anna, Anna heter hon, som är så blå i de varmas och rödas bastu som skriker; hej på dig! LOL skön lek! sa hon igår före hon svalde. snusk och förtal är en bok med 54 sidor bilder på sjuka borgare med hattar som inte kan höger eller vänster.

Plötsligt kom en ordförande, kallad mao, och klädde av sig själv i en smutsig pool inne hoss lejonen som egentligen var följeslagare av Bush. Sedan flög hon inte utan simmade ända till FZ och skrev text i denna tråd Som blev kass, sa Earthscum med en morot i munnen och en apa på axeln bredvid en stor fet super tank. Men En stor fet rabiessmittad punggök hävdade att han inte kunde gå på smör, för det halkade han på, vilket gjorde att han fortfarande halkade omkull till döds. Livet som död är inte spännande. då såg han en tveknorrad attackgris i lila trikåer och en liten...

FORTSÄTT!!!:D:D:D

Inaktiv
Medlem

Ha ha ha ha ha,, ja fortsätt för fasiken, för det här måste jag spara!! :D:D


signatur

Neva knock on 'eavens door.
Ring da bell an scurry, ee 'ates dat.

Medlem

Kan ju vara något att lämna in till sin lärare som uppgift i svenska, som novell, berättelse eller liknande. Garanterat MVG-material. Fantasin är det ju inget fel på iaf.

Medlem

hambo med Klosterkatten


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

den blev riktigt bra =).
ska vi skriva en bok :O.. !?!?.. vi har ju en "början"


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Kalle. Vad fult


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

du cyklar sa


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv

mannen som promenerade

Medlem

nedför den blanka


signatur

Kan du läsa detta så har jag lärt mig att använda en Signatur. /cheer

Medlem

glasgolvet i den


signatur

Life is too short to remove USB safely.

Inaktiv
Skriv svar