Tomb Raider-nytt hos FZ

Robot
Medlem
Tomb Raider-nytt hos FZ

Haha, och hur bra skulle det gå att köra en motorcykel i djungeln i verkligheten?


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

För varhe film jag ser desto mindre vill jag spela det, eftersom jag verkligen gillade de tidiga bilderna de visade...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Inaktiv

för min del tycker jag tomb raider aldrig gör något nytt snyggare grafik men fortfarande samma gameplay. kan inte tomb raider genomgå samma förändring som resident evil 4 gjorde


signatur

ToMZoN

Medlem

Precis.... lite nya inslag i en ny förpackning - som det alltid varit med TR på sistone. Inga stora förändringar, utan samma goa' action/pussel. Det är väl varken positivt eller negativt.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Ser fram emot detta, ett spel jag hållt ögonen på ett bra tag tillsammans med Fable 2, GTA:VI PC och det nya Prince of Persia.

De nyare titlarna i serien är en sådana jag bara kan hoppa in å spela en stund när jag är uttråkad, försöka göra allt så snabbt och smidigt som möjligt om jag redan klarat allt, dem har har gjort det riktigt snyggt också, var lite tveksam på de tidigare bilderna men dem verkar ha fått ording på sin textur-mapping.

Kontrollen och animationerna har också fått en hel del nytt, inget revolutionerande men man har en del nya sätt att ta sig fram iaf.

Sen fordon... har jag aldrig gillat i dessa spel, fattar inte vad dem ska på det å göra när dem bara kan få till något med värdelös fysik och tråkig spelkänsla, ser inte ut som om det skulle bli bättre nu heller.

1
Skriv svar