christer fuglesang vår första astronaut

Medlem
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av ostmjuk hamster:

Ja tur att hemresan gick bra.

Ja, nu kanske vi slipper höra vad han äter till frukost. Nu glömmer vi honom och fokuserar på Darin istället, från rymden till stjärnan så att säga.:)

hehe
Nä men vänta du bara. När Fuglesang skall upp igen, men då i 6 månader, blir det rymdsnack i massor skall du se. Ett 180 dagar långt rymdmaraton!

Medlem
Skrivet av Knirk:

darin den fjollan. lol

Fjolla? Han är typ 14 år ffs... för någon som verkar vara olyckligt kär i en astronaut skall du nog inte kasta "fjolla" omkring dig för mycket.

Hamstern - låt oss be att han stannar hemma nu.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Christer Fågelsång årets svensk! utan tvekan!! finns det filmer på när de går ut ur rymdfärjan? har bara sett bilder än så länge.God Jul!


signatur

-=Half-Life=-
-=TFC=-

Medlem

Jag har nu rensat tråden från diverse saker som höll på bli personliga. Jag vill att alla ni följer de regler ni faktiskt har gått med på, med speciell poängtering på två punkter många har missat:

* Diskutera varandras inlägg, inte personerna bakom dem. Vill ni göra upp får det ske utanför forumet.

* Håller er till topic. Folk som inte är intresserad av ämnet gör bäst i att söka sig till annan tråd.

Händer det igen kommer jag ta i med hårdare hanskar än nu. Och nu tillbaka till ämnet om rymd-Chrille...


signatur

MaxH: Web, Spel, Kärlek, Nöje, Projekt, IRC
"Din mamma är en Google-sökning."-the_maxx

Skriv svar