Mellandagshjälp

Inaktiv
Mellandagshjälp

Först och främst. God fortsättning!

Nu till mitt lilla problem. Jag funderar starkt på att till sist göra slag i saken och skaffa mig en 360. Valet står mellan att antingen köpa den nu eller fega ur och vänta tills den börjar bundlas tillsammans med "Natal". Vilket troligen inte blir förens i slutet av nästa år. Så det lutar märkbart mot det första alternativet att inhandla en nu i mellandagarna som ni kanske förstår. Så nu behöver jag er hjälp. Vart får jag mest 360 för pengarna? Jag har tittat runt en lite längre sväng på nätet och har till min förvåning fastnat för ett erbjudande hos GAME av alla ställen.

För 2999:-
360 Elite (HDMI) 120 Gig med tillhörande mic, kontroll och en månad guld på Live. Samt Halo 3, Fable 2, Lego Batman, Pure och en extra Trådlöshandkontroll (ej svart).

Det känns ju sjukt värt eller? I min bankbok i alla fall. Jag vill gärna höra ifall ni råkar se något annat erbjudande som ni tycker är bättre. Utöver ovanstående så lär jag också inhandla åtmindstånde en battery charger och en billig hdmi-kabel. Trånar också en del efter GTA: Episodes from Liberty City.

Eller ska jag skita i alltihop och spara pengarna till spelvåren?

#blogg

Medlem
Mellandagshjälp

En vän har varit i samma fundering och vi diskuterade valen. Jag skulle säga Elite om du kommer spela online och ladda hem saker (XBLA, patchar, demos eller videos) då du får mick och hårddisk. Det man kan göra är att skaffa en Arcade och sen går det att få en 20GB hårddisk för 200kr genom något specialdeal som Microsoft har, men själv känner jag att min 20gb disk på min Premium är för lite när det ska börja tankas och installeras spel.

Inaktiv

inget att vänta på egentligen, handla nu!
och som dvorak skriver så kan man få en 20gb disk billigt, men tror inte att det erbjudandet gäller längre, kolla upp det först

1
Skriv svar