Bionic Commando rockar
masu e fan bäst i universum :D:D:D:D:D:D:D
Jag förstår verkligen inte hypen över detta spelet. Det verkar mediokert och tråkigt. Det faktum att de dessutom har med den löjligt överanvända och tråkiga delen av moderna spel där man blir jagad av en stor, "häftig" fiende som inte går att döda, höjer inte direkt mina förväntningar.
Kass ljudkvaltie på klippen ;/ fast kanske bara var flashpalyer som uppdaterade sig idag?
Hade samma problem med Firefox, testade sedan med Chrome, fungerar mycket bättre, inget lagg eller fel på ljudet.
Riktigt bra låt! Rearmed har också extremt bra soundtrack, hoppas det blir lika underbart ljud i Bionic Commando!
If Shit Happens, Is It Really Shit?
Underbar låt där av Machinae. Måste dock erkänna att jag tappat intresset helt för detta spel på sistone.. Var hypad som fan för ett par månader sedan, vet inte vad som gjort.
Hoppas ändå på en schysst PC port? :>
"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."
PC-spelare @ Linux
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 7600 XT
Tesla7zap, om du har Firefox kan du testa att tanka ner plug-inen Flashblock, det löser nog ditt problem med segheten! :>
"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."
PC-spelare @ Linux
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 7600 XT
det laggade as när jag försökte spela filmerna...
sen adblockade jag reklamen vid sidan om...
då blev det genast bättre men filmerna sträcktes ut utanför ramen så jag kunde bara se halva..
som tur är så är FZ slöa med sina "news" då jag redan hadde sett detta
*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...
Fy fan vilken usel låt! Gör ont i öronen...
Jag förstår verkligen inte hypen över detta spelet.
Jag förstår inte vilken hype du syftar på? Bionic Commando känns ju lika hypat som t.ex. Dark Void.
Ser personligen fram emot Bionic Commando. Ser ut som ett riktigt kul spel och Rearmed fick mig att bli ännu mer sugen.
Jag förstår verkligen inte hypen över detta spelet.
Jag förstår inte vilken hype du syftar på? Bionic Commando känns ju lika hypat som t.ex. Dark Void.
Ser personligen fram emot Bionic Commando. Ser ut som ett riktigt kul spel och Rearmed fick mig att bli ännu mer sugen.
Varje gång det släpps nyheter om spelet så finner man kommentarer som tyder på att årets spel kommer att släppas och hur Rearmed, vilket saknade all möjlig form utav underhållningsvärde, bara var en underbar försmak på vad som komma skall.
Jag anser ett (troligen mediokert spel) vara onödigt mycket hypat när folk jublar varje gång nyheter om det släpps, men det är bara jag..
Åk tillbaka 18 år i tiden o visa den här filmen ... bara en spontan tanke jag fick.. fan va vi är borskämda oavsett om spelet suger..
I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White
Skräplåt.
"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/