Spore uppdaterat

Robot
Medlem
Spore uppdaterat

Hehe, tänk om det var lika enkelt att fixa problem i evolutionen i verkligheten

Inaktiv

kunde väll fixa det där drm skyddet också. Så man vågar köpa spelet.

URK
Medlem

nu slänger jag mej ut något som jag inte har kollat eller vet till hundra 100% tänker på bf2 inför varje booster pack. det jag har lärt mej igenom det är att inför varje patch innan de släpper ett booster pack blir spelet värre på grund av att de ska få in booster packet utan att ta reda på hur det på verkar spelet.

så nu kommer det ett booster pack och en patch innan. man får hoppas att ea har lärt sig.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem

Trevligt


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Raid25:

Hehe, tänk om det var lika enkelt att fixa problem i evolutionen i verkligheten

Heh..
[insert valfri gudom here] släpper patchnotes inför mänsklighetens uppdatering till 1.1

Inaktiv

Jo jag har hittat en del buggar, men törs man uppdatera? Sparas det man gjort tidigare?

Medlem

Varför har dem redan uppdateringar efter att spelet precis har sålts? Vore det inte smartare att fixa dem buggarna innan?


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Inaktiv
Skrivet av Mr.Waterboy:

Varför har dem redan uppdateringar efter att spelet precis har sålts? Vore det inte smartare att fixa dem buggarna innan?

Tror du spelet lanserar samma dag som den går till tryck? Säg att det tar 1 - 2 veckor MINST om hela jorden ska få det samtidigt, vilket för mig låter ganska kort om tid. Men på 1 - 2 veckor så kan ju du komma på ganska många små fel som borde korrigeras.

Eller vi tar detta som ett fint exempel
Du har gjort ett prov och går utanför provsalen och kommer på... AJ fan! Resultatet på andra frågan borde vara B.

Vore det inte smartare att svara B från början?

I rest my case

1
Skriv svar