360-demo av Endwar släppt

Robot
Inaktiv
360-demo av Endwar släppt

Jag såg den här nyheten, brydde mig inte särskilt mycket och stängde ner fönstet. Sen när MSN alert kom upp så slog det mej, detta måste ju skaffas direkt!

Medlem

Ambitiöst att styra med rösten men ställer mig tveksam hur precist röstigenkänningsprogrammet kommer att vara. Tror på en hel del buggar och "mishaps".

360? jag hade för mig att det här spelet var ps3 exklusivt.


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

Ska ladda hem det och se hur bra det funkar.

Inaktiv

Får la ta och dra ner de till boxen då..

Medlem

FUCK! trodde det skulle komma ungefär samtidigt till PC'n
Nåja, tror jag kan vänta tills det kommer en PC version. Eller så köper jag till Xbox, sen säljer jag det när det väl kommer till PC'n.
Tror det kommer se snyggare ut på PC än på konsol

Medlem

Hmm, röststyrning

Medlem

Röststyrningen i spelet fungerar väldigt bra och smidigt.

Medlem

Aha, det förklarar varför det går så segt att tanka saker ikväll, alla tankar Endwar..

/ LordDaimos

Medlem

Måste man ha guld för att ta ner det nu?


signatur

B lup

Medlem

Synd att det går segt att tanka bara

Medlem

Är så jävla trött på att 360 ska släppa demos och släppas före PS3 hela tiden ? Är de mutade ? Har påstått det tidigare men tycker samma sak nu som då.


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Medlem
Skrivet av Aidslol:

Är så jävla trött på att 360 ska släppa demos och släppas före PS3 hela tiden ? Är de mutade ? Har påstått det tidigare men tycker samma sak nu som då.

PSN brukar bli updaterat på torsdagar, men US PSN brukar vara långt före EU.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Microsoft är mycket mycket bättre på att göra sina köpare glada och på gått humör ...Amerikans service

Medlem

strategi ska njutas på pc och inte konsol.

Medlem

Ta ner World of Goo till pc o njut av det medans du väntar, skönaste spelet just nu:)

Helt värt pengarna, billigt åh. 100kr

Medlem

jag säger bara PC.
mer behövs inte.

Medlem

Helt ok röststyrning, dock väldigt oinspirerande grafik och dålig kamera. Skulle vilja ha kameran högre upp, men så högt den går nu, dvs high, inte är högt nog.


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Har inte laddat ner spelet själv än men vet att om man bygger nån form av commandbil så kan man få en övervys blick. testa det en gång.

Medlem

Okej, testade demot nyss och ja, spelet är rätt segt, det tar typ ÅR att döda en fiendetrupp, att ta över baser verkade helt buggat för trupperna började endast skjuta på basen fastän den var neutral, grafiken är helt okej och menyerna är rätt konstiga. Sedan håller jag med LocSin om att kameran var alldeles för låg. Dock så fungerar röststyrning helt utmärkt måste jag säga och det gör spelandet mycket lättare och roligare.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Gonna tanka this

Medlem
Skrivet av Eottt:

Måste man ha guld för att ta ner det nu?

Undrar samma sak, är inte hemma så jag kan inte testa. Ingen med silver som kan kolla lite snabbt om det går eller inte?

Medlem

har inte kollat hemma än men dom konfirmerar det på andra saiter t.o.m på youtube.
Man måste vara guld medlem annars får man vänta 1 vecka till.

Medlem

Fatta inte riktigt vad det gick ut på, tyckte det var svårt att upptäcka fiender tack vare den kassa och "nära" kameran. Sedan var väl striderna som vissa sagt här, sega. Tyckte även de var lite "livlösa" det var bara pang du skjuter pang dom skjuter och inte mer, förflytta sina soldater etc var lite krångligt. Använde mig mest av att åka mellan olika punkterna "Alpha, Fox..." etc. Röststyrningen var imponerande visst funkar den bra, men tycker man låter lite som en robot när man ger kommandon sen saknar jag lite kommandon som man tycker den borde känna igen så som "Cease Fire" "Stop" etc.

Får ge det en chans på PC senare. Till Xbox var jag inte riktigt övertygad.


signatur

Nämen!

Medlem

Demots klart lysande punkt var röststyrningen, den fungerade otroligt bra! I övrigt var det som vilket standard-RTS som helst imo... Lite synd, såg fram emot detta.


signatur

- r4z0r -

Medlem

Har nu testat detta till Xbox360 tyvärr inte live utan bara mot AI (hade inte mer tid).. Jag får säga att jag tycker det var helt ok och kan tänka mig att att det blir grymt Live eller med några polare.. Som risk fast mer aktiv i det hela. Stör mig inte riktigt på det som många andra att kameran är för nära. Man kan ju kalla in en command viecle, med den kan man få se hela kartan uppifrån. Man kan även stryra alla enhheter från den vyn.. Så mitt betyg är att jag skall köpa det när det kommer.

Medlem

Röststyrningen fungerade överaskande bra. Kände mig dock jävligt nördig.

Medlem

Grymt bra röststyrning, dock sitter man inne hos sin bror och "Unit 3 Attack Hostile 1" , känns lite nördigt som ovanstående skrev, men kul !

1
Skriv svar