Storväxt WoW-patch släppt *

Inaktiv

Nej, jag har inte haft problem med bahnhof innan heller, men om man kollar en tracert på trackern så ser man att nerladdningen timar ut efter en telia-server. Jag och brorsan har samma problem, har snackat med supporten och skickat en screen shot på tracen så att dom kan lösa problemet

Inaktiv

samma här stoppar på en telia server... sen så svarar inte trackern !
Innehåller dessa filer alla patchar eller är det fler som inte har kommit ut än ?

Medlem

Funkade bra för mig att tanka. Tankade från blizzard downloader. Tog ett tag men kör iofs med trådlöst. Vanligt patch lagg ofc efter en patch men det får man leva med


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Inaktiv

tog mig max 3 minuter å ladda ner via blizz D/L 10mb download ftw !!

Medlem
Medlem

Gick snabbt och smärtfritt att patcha med downloadern. Nu önskar man bara sig en fungerande server. Hann logga in och lägga talents och testa lite. Efter det krashade servern och har varit offline sen dess. Klockan är nu 2 på natten och jag har fortfarande ingen server att lira på.


signatur
Medlem

Ooh, nån som lirar Warlock och kan säga hur nya Demonology trädet är? Är demontransformerings grejen fet? ;o

Ska börja lira igen litegrann när expansionen släpps, men är grymt sugen redan nu

Gen
Medlem

Stackars FZ! Gick ju inte att surfa runt på sidan överhuvudtaget igår kväll. Kraftig överbelastning imo.

Min battlegroup var Offline till och från fram till kl 21:00. När man loggade in funkade naturligtvis inte unitframes/actionbars. Får jobba med det ikväll, sen jaga Achievements ;>

Inaktiv

Jag tankade hem hela patchen från Piratbukten. GIck snabbt och fint. Kör aldrig igång WoW via launchern så mitt spel hade inte uppdaterats i bakgrunden.

Medlem

fy fan va nice den ääär

Inaktiv

Vart ska jag lägga det här i för mapp?

Inaktiv

Hur gör jag för att få den att fungera ??

12
Skriv svar