World of Warcrafts tredje expansion kan dröja

Medlem
Skrivet av Fisse:

Så att jag reagerar på att samtliga av hans kommentarer i alla nyheter är bara meningslöst gnäll är att bekräfta att det ligger sanning i hans påstående. Ni båda har ju uppenbarligen stenkoll på alla som lirar WoW. Drunken monkey boxer grattis du vann precis pris för årets mest korkad parallel. Det va ju ett direkt spydigt påhopp på alla som lirar/lirat WoW. Tur att detta inte är ditt forum, du föredrar väl att alltid ha rätt misstänker jag.
Samtliga jag lirat WoW med har både jobb familj och barn. Har själv jobb, är även dj och är minst sagt "social" så ja det va ett påhopp helt utan belägg.
Om du inte gillar WoW och dessutom känner att du måste nedvärdera alla som spelar det kan du väl ta o göra det på ditt egna forum... offer... ja du... personligen

Take it easy, att du är DJ talar bara i mot dig för att alla såna jag träffat har varit dom mest egocentriska och självupptagna människorna som någonsin existerat. ;p

Får jag fråga vad du heter? Dj artist namn?Skulle vara kul att kolla upp för halva ditt inlägg låter som struntprat för att få ett vettig argument i mot hans generalisering.

Och om du inte förstod att min "parallel" var ett skämt så bekräftar det mycket av mina föraningar också.

Pansarknekt
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Ymer:

Jaså? spelar folk fortfarande det här spelet?

Ja tyvärr, sitter runt 11 miljoner antisociala socialfall och knarkar WoW världen över.

11miljoner antisocial socialfall. Klart jag tar åt mig. Jag är varken eller av de två sistnämnda. Finns ingen jävla anledning till den generaliseringen, den var totalt subjektiv, saknar substans och därmed helt onödig.

Ed on topic: Tror knappast jag fortfarande spelar WoW 2010 så dom får rappa på om vill hålla mitt intresse uppe.
WoW börjar bli ifrånsprunget när det gäller idérikedom (Warhammers PVP/RVR plus public quest är grymma) och spelfinesser.
Hade jag slutat med WoW idag så hade jag iofs inte hoppat på något annat MMO direkt.


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

Blizzards policy i ett nötskal.

Ok om jag hade vetat att mina kommentarer ledde till 3:e vdkgt så hade jag hållt käften stängd och tangentbordet urkopplat.

Känns som att man kommit in i Blizzards wowforum. Med alla ICKE antisociala ICKE wowknarkande underbara wowfans.:|

Bättre så?


signatur
Medlem

är servrarna fortfarande nere?

Medlem

Så mycket för "En expansion per år för att hålla spelet fräscht." Blizzard kan verkligen inte göra någonting rätt..

Inaktiv

Ännu ett? Folk som blev förbannad när TBC kom. Släpp allt i patchar för helvete!


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av Fisse:

Så att jag reagerar på att samtliga av hans kommentarer i alla nyheter är bara meningslöst gnäll är att bekräfta att det ligger sanning i hans påstående. Ni båda har ju uppenbarligen stenkoll på alla som lirar WoW. Drunken monkey boxer grattis du vann precis pris för årets mest korkad parallel. Det va ju ett direkt spydigt påhopp på alla som lirar/lirat WoW. Tur att detta inte är ditt forum, du föredrar väl att alltid ha rätt misstänker jag.
Samtliga jag lirat WoW med har både jobb familj och barn. Har själv jobb, är även dj och är minst sagt "social" så ja det va ett påhopp helt utan belägg.
Om du inte gillar WoW och dessutom känner att du måste nedvärdera alla som spelar det kan du väl ta o göra det på ditt egna forum... offer... ja du... personligen

Take it easy, att du är DJ talar bara i mot dig för att alla såna jag träffat har varit dom mest egocentriska och självupptagna människorna som någonsin existerat. ;p

Får jag fråga vad du heter? Dj artist namn?Skulle vara kul att kolla upp för halva ditt inlägg låter som struntprat för att få ett vettig argument i mot hans generalisering.

Och om du inte förstod att min "parallel" var ett skämt så bekräftar det mycket av mina föraningar också.

Haha bekräftar dina föraningar... jisses. Aja får väl låta dig tycka det orkar inte ens kommentera det. Tråkigt att du har den bilden av DJs, passar inte in alls på någon av de house-djs jag känner i malmö, 30+ och tråkiga måhända men knappast egocentriska... vet inte var du bor. Du får väl tro det e struntprat, är nöjd med både jobb, privatliv och mitt WoW.

Dofilus: Du får väl yttra dina åsikter men blir du inte trött på att negga allt du ser? Påhoppet var ju dessutom helt onödigt. Klart man reagerar, du får ju räkna med att jag tar ditt inlägg på allvar. Känner mig träffad då jag spelar wow men resten av din generalisering stämmer ju inte alls...

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Herregud, han gjorde en generalisering, inte ett påhopp. Fingertopp känsla människor?

Och att ni tar åt er betyder ju bara att det finns substans i hans påstående, och truth be told, så är det ju faktiskt sant att stora delar av Wow befolkningen är folk utan jobb och vettig sysselsättning och mängder av folk förstör både sina rutiner och sociala liv varje dag.

Känns nästan lite som att förneka detta faktum är som att förneka förintelsen eller systematiska avrättningar av olika tänkande under olika kommunistiska regimer.

Njae, det är väl snarare så att stora delar av WoW-befolkningen har spelet som jobb

Lika lustigt varje gång att se hur alla diskussioner om WoW snabbt hamnar i skyttegravskrig. Personligen har jag inte mycket till övers för spelet idag, men det tar ju inte bort alla fantastiska/bortslösade (beroende på synsätt) timmar jag upplevt innan jag tröttnade på det.

Fridens Liljor


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

12
Skriv svar